"Jadi..Sapa yg jaga Bella sekarang ni?" Aku tidak percaya..
Omma ngan Appa kandung??
"Mereka Cuma Manusia yg hanya nak kan harta pusaka kita saja.."Terang Ahjushi tu..
"Aniya..Ahjuma ngan Ahjushi ni salah orang kot.."Pedih weyhh kenyataan gituh..Mata aku dah mengeluarkan air mata..
"Bella~Jangan dekat sangat dengan Abey nanti dia dalam baha-.."
"Argh!"Aku terbangun dari tidurku..Chakamanyeo!!Air mata jgn lupa lap tau!
Bella terfikir Omma ngan Appa kandung?!Merepeklah!Nanti je Bella fikirkan tentang tu!Sekarang ni..
Bella kat mana ni?!Lawa siot tempat ni!!Rumah orang kaya weyhh!!
Andwae!!!!Bella lupa!Bella kena culik!!!Eothoke?!!!
So aku dengan berhati²nya turun dari katil tu..Pintu bilik tu aku bukak perlahan²..
Line Clear!Baru jak nak keluar Bella dengar orang tengah marah..Bella gerun..
Badan dia ada api lah weyhh..Dia tengah terbakarrr!!!NOPE!
"Siaplah kau Dong Il!!!!Tunggu aku bunuh kau!!!"
"Sabar!"
"Sabar?!Kau cakap sabar?!Kau tau tak kalau Dia mati macam mana?!Boleh fikir ke?!"Dia mencekik Jackson..
YAA TAK SILAP LAGI!!TU JACKSON!!
"Mark!!Kawal kemarahan kau tu!!"
"Sekarang ni bukan masa tuk Gaduh!!Faham tak?!!"Marah Jinyoung..
Aku memerhatikan diorang di tingkat tiga..
Sungguh berselerak keadaan dibawah..
"Aishh!"Dengus Mark..Tapi api dibadannya masih marak..
"Ma..rk"Gugup weyhh!Macam mana badan dia boleh berapi?!AISHHH merapu lagi..
Dia ni manusia ke apa?!Arghh!!Apa dah jadi dengan dunia ni?!
Mark kelihatan terkejut..Api yg tadinya marak kini menghilang sedikit demi sedikit..
Mark datang kat aku..Aku mengundur setapak kebelakang..
Gila kau weyhh!!Sapa tak takut kalau badan someone berapi?!
Aku takut!
Aku ingat dari first aku jumpa mark dan waktu kat bawah rumah aku..
Semuanya ada kat kepala aku..Dari terbang!Ke Api?!Argh!Mengarut ah Bella ni!!
"Bell..a nampak ke tadi??"Jackson tergugup sambil memandang aku..
Aku pandang Jackson dan semua orang..
Lepastu aku alihkan pandang disekeliling tempat ni..
Ini bukannya rumah Mark ke??Ermm Control Bella..
"Ofcoslah!Tau tak bahaya main api?!"Aku memberikan nasihat kepada diorang..
Woii!Exactly Bella fikir diorang ni tengah main api..So tulah dia over sangat!Biasa ah innoncent lah katakan..(⊙.⊙)
"Err.."
"Korang tak de kuasa right?"Tanyaku dengan muka terkejut..
Mata diorang dah besar cam burung hantu!
"Ermm..Weyh rumah Bella camna??Omma ngan Appa lom balik ke rumah lagi betulkan?"Aku bertanya dengan muka gelisah..
"Omma ngan Appa Bella dah......Tinggalkan Bella"Aku menarik nafasku dengan berat..