"Please give me 5 minutes" Mark masih setia memeluk Bella!
'Ishh!!Dia ni dah kenapa?!Buang tabiat ke?!Tau tak saya tengah lemas?!' Bisik hati bella!
Mark yg mendengar bisikan hati Bella itu tersenyum nakal!
Dengan segala kuasa yg dia ada!Dia memusingkan badan bella menghadap muka nya yg comel tuh!
"Chagiy umpat oppa ehh~" Bella yg masih terkejut sebab tindakan drastik Mark itu terdiam!
"Aa..ma..nna!ada!" Terketar ketar suara bella memjawab!
Al-maklum muka Mark dekat sangat dengan muka dia..
"Asal chagiy mengigil ni?" Sakat Mark dengan sengihan nakal!
"Ma..na ada!!Dah!Lepaskan saya!" Bella menolak Mark kasar!
Tapi Mark sedang terapung diatas lantai!
"Mm...woya?!Macam mana awak boleh terapung?!" Bella sudah mula untuk mengundur kebelakang!
Mark yg melihat itu terus menteleportkan dirinya dibelakang bella!
"Argh!!Aw..ak ni.. apa se..benarnya!" Muka bella terlihat sangat pucat macam orang hilang darah (⊙.⊙)
"Mian sebab tipu chagiy.." Bisik Mark dengan nada bersalah!
"Oppa sebenarnya......"
"HAIII!OUH SALAH TIME RUPANYA!!" Jackson datang dengan muka selamba comell..
Dengan tiba tiba Bella terbangun dengan nafas yg tidak teratur..
"Huh!Nasib mimpi!Kalau tak memang aku dah bunuh dah C Mark tu!Tu belum lagi parah!Kalau dia Hantu!Vampire!Werewolf ke skeleton ke!Dan semua benda pelik sah aku bakar diorang hidup hidup!" Ujar bella tanpa muka belas kasihan!
Mark yg berdiri dibelakang pintu bilik itu menelan air liur dengan kasar!
Gulp!
'Habislah kitaa!!!' Mark menelan air liurnya dengan kasar..
Ha padan muka sapa suruh tipu lagi..Kan nak kena bakar..
Ala..Tak pe ada yg setia tunggu saya..Kan awak ada..Hehehe..
Mengarut! Aku dah ada Jin ko petau..
"Mark!! "
Tbc
Sorry reader author tak buat pun chap ni sampai 1000 patah perkataan.. Its about
295 Words