Author pov
"Ehem!Gwenchana?"Munculll!!Bella di tangga dengan muka terkejut..
Kesemua makhluk yg dikira nya sudah gila itu memandang dia dengan muka melopong..
Tahulah dia seksi!Tapi jgn byuntae boleh tak?
Author jeles nak mampuih!Pernah kah seseorang memandang author macam tu??
Ofcoslah ada!Oppa ni selalu tau tengok jina yg seksi dan cantik meletop namatey ni!
Okayyy..[Kembang bulu hidung] Aigoo jgn lah buat muka macam tu!
Yah!
End pov!
Bella pov
"Yah!Janganlah tengok Bella macam tu!Dahlah tengok Bella macam makanan!"Bella mengembangkan lubang hidong nya sebesar daratan yg terbentang plus mulut senget..
"Bellaaa..You Look so beautifull!!"Jerit jackson teruja..
"Woi!Woi!Sabo!Bella belom mandi lagi kot!"Aku dengan selambernya duduk di kerusi makan..
Nak tanya something kat diorang..
"Dae?Hehehe Cheoseohamida!"Jackson tertunduk malu..
Ha!Dia malu!Sebab muka dia merah+padam..
"Wae bella belom mandi?"Mark memandang ku dengan kepala yg senget..
"Oo cerita dia macam ni....."
"Pada pukul 5.07 petang tadi..Baru je bella nak pergi tandas..Tup²dengar orang tengah talking² tapi bella tak kisah!Lama² dengar ade suara yeoja!
Tapi tak nampak² pun yeoja tu and then Bella pun tegurlah korang..Gulp!"
Terang Bella samnil meminum air putih yg dituang oleh mark tu..
"Yah!!Air sayalahhh!!"Mark cuba merampas air tu..tali terlebih dahulu aku meminum nya sampai habiss..
"Ish!"
"Woi!Diam!Aku nak dengar apa yg dia ni nak cakap!"Jackson mengetuk kepala Mark dengan sudu sup!
"Neo!!!!"
"WOII!!Nak dengar ke tidak?!"Aku menjerit bila tengok semua tengah abaikan iklan air di hadapan meja tadi..
"Ehem!!Continue please"
'Ee!Kalau diorang ni orang lain!Kompem dah makan penyepak!Aku ni!'
Semua orang memandangku dengan tajam sambil membuat muncung itik..
"Hodoh!Tak lawa macam Bella!Bluek!" Ejek ku dengan selamber badhak!
"Yah!Mana ada hodoh!Comel apa!" Kata Mark dengan muka garangnya..
"Auch!Mengancam!"Aku membuat muka gediks tapuji..
"Ee..Makin lama makin gediklah Bella ni!"Jackson mencubit pipi ku sekuat yg mungkin
Aku yg terlebih geram ni pun menampar tangan nya sekuat hati..
"Jangan sentuh²!Bella tampo kang!" Aku acah²ingin menampar diorang sorang²
"Eee..Dah pandai ehh nak tampo orang nak oppa ngap?!"Mark acah²jadi Vampire..
Gigi taring dia terkeluar matanya berubah dari warna Coklat ke Biru..
Author main hentam je..Hehehe bluek!
"Mark"
"Ehem!Mark"