"Werewolf?!! " Jeritan kesemua Vampire sungguh nyaring..
Terkejut! Terkedu! Tak terkata!
"Kenapa diorang kat sini?? "
"Diorang nak tolong kita?? "
"Huh. Taktiklah tu nak mintak simpati. Arghh!!!!!! " Sindir Yugeom dengan muka menyampah dan.😱
"YUGEOMM!!!! AISSHH!!!!! MATI KAU!! " Semua vampire jahat itu terpelanting jauh dari yugeom!
'Tulah cuai sangat! Kan dah koyak bahu tu!! Aduh nanti nanti jelah! ' Gumamku tanpa sedar.
"Bella.tolong akuu..Aku tak nak mati sekarang." Adu yugeom sambil menahan kesakitan.😷
Bella mengeluh kasar."Aish!!" Dengan kasarnya bella berpusing.
Tangan bella ditekapkan di bahu yugeom.
Perlahan lahan luka yg ada dibahu yugeom kembali normal bagai tiada apa apa yg terjadi.Kiranya masih perfect lagilah bahu dia.😰
"Eoo..woouhhhhh!!!!Daebakkk!" Jerit jackson teruja.😮😮
"Ma....macam..man.." Bella berlari sepantas mungkin kesebelah Dong Il sambil menyandar diBerandanya.
Dong Il yg bersembunyi disebelah tenteranya hanya duduk mencangkuk menahan ketakutan..😟
"Wae kau mengigil??Takut ke??" Bella tiba tiba hilang dari tempat tadi.
Dong Il mengerang ketakutan.
"Ala.tak sangka jugak yg orang tua ni takut hantu.😂😂" Tawa Bella terletus.
"Pergilah kau!!Aku tak kacau kau!!" Marah Dong Il persis orang hilang akal.
"Ada!!Kau kacau keluarga aku!!Kau bunuh Omma dengan Appa aku!!!" Dong Il mengigil bagai hilang darah.
Hahaha.😂Bukannya vampire takde darah ke??Argh kan aku dah cakap ff ni banggang.😡
"Kau sapa?!!!!!Aku tak kacau kau!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Marah Dong Il sambil berdiri dengan bertenaga.
Bella yg sudah lama berdiri dibelakangnya menolak badan Dong Il sampai terjatuh ketanah.
Habis berderai tubuh badan dia.Yg tinggal hanyalah cebisan dagingnya dan tulang.
"HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!MATI JUGAK KAU!!! HAHAHAHAHA.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!" Bella ketawa besar.kelihatan taring digigi nya keluar dan Tanduk dikepalanya terkeluar.😈
Semua orang melopong besar bila terlihat giginya dan tanduknya tertonjol keluar.👿
"Unnie...." Suara itu membuatkan bella terkejut.Perlahan lahan gigi dan tanduknya tengelam dibadannya.😬
"Abey??Ma..macam mana Abey boleh ada kat sini??" Bella memegang bahu Abey erat.
Sungguh dia takut jikalau dia hilang kewarasan tadi.
Nasib suara Abey boleh membuatkan hati dia sedikit tenang.😧
"Omma dengan Appa nak bunuh Abey.Tapi lelaki tu sempat selamat kan Abey." Tunjuk Abey kearah Jin.
'Hahh?!!Macam mana jin tau keberadaan Abey?.' Minda Bella blur.
Aishh lantaklah asalkan Abey selamat.
"Jadi mana Omma dengan Appa??" Aku memandang terus kearah Abey.
Tapi Abey pantas menunduk.
"Abey!!Mana Omma dengan Appa!!!" Jerit Bella dengan muka yg menahan sebak.
"Omma dengan Appa......Kena..." Tersekat sekat suara Abey menahan ketakutan.
"Kena apa Abey?!!!" Mata Bella berubah menjadi merah nyala.Marah semakin menjadi jadi.
"Kena culik dengan Bunian." Marah bella terhenti.
Mukannya yg serius berubah pelik. Hah?
Hoi hoi!! jak bila bunian ada kat ff aku ni?😒Ngok!
"Argh.bukan.erm erm..Angel." Kata Abey sambil mengaru kepalanya yg cukup gatal itu.
Entah sejak bila kutu terbang naik kepala dia.Mungkin waktu kena culik tadi kot.😌
"Black Angel?!" Mark terjerit kecil walaupun keaadan dia sudah kena ubat.
"Anyeong Princess Bella.😀" Kata Suho dengan senyuman manis..
"Err..Ahahaha.😂Anyeong btw mana Omma dengan Appa saya?" Bella memandang lelaki itu tajam.
"Ermm...Mollayo." Bella hanya menganguk.
'Haraplah diorang dah takde.😏' kata hati bella yg jahat..
"Bella!!Saranghae!!!💝💝" Aku yg terkejut akibat dipeluk Mark itu hanya menolak dia sedikit lembut.
"Sorry Mark ni bukan masa yg sesuai." Mark lantas memandang keatas tanah.
Kecewa merasuk dirinya.😖Aku nak je cium pipi Mark tapi ditahan.
Tercalar ah maruah aku nanti.Tapi benda apa yg buatkan aku rasa nak cium Mark ni??Ker sebab aku dah ja...
No!!!!Yess!!!!
"Bella unnie you are crazy?" Sakat Abey dengan sengihan.
"Pe?Manade!Dahlah korang semua okay tak?!Ha kau Yugeom.okay tak?" Bella menukar topik perbualan tadi dengan selamba ketiak.💃
"Ermm..ya btw Bella mian tau sebab layan awak teruk sangat." Yugeom mencebik takut.
"Sokay..Hmm sorry gais susahkan korang.Btw im really sorry tipu korang selama ni.."
"Iam Caslida.and Im not Bella...Bella is die."
Kesemua mereka memandang bella ataupun caslida dengan pandangan tak percaya.
"Tak payah tipulah.hahaha haha ha.😂😂" Tawa mereka semua meletus termasuk Abey.
"Mian.i know korang tak percaya tapi aku cakap betul.Dahlah bye aku nak balik rumah." Baru sahaja caslida nak beredar Abey memegang kakinya kuat.
"Jebal unnie jangan buat macam ni.. Abey tak sukalah dengan lawak unnie ni..😢" Tangis Abey dengan esakan.
"Im not your unnie.Im Caslida kim" Jawab Caslida jujur.
But macam mana bella mati??Pernah terfikir tak?
"ANIYYYY!!!!!!!BELLA please jangan tipu kitorang.." Mark memeluk Caslida erat.
"Arghhh..aku bukan bella!!Aku Caslida!!Terimalah kenyataan tu!!Dia dah takda!Give up jerlah dengan dia! Jangan cari dia lagi! Jangan sebut nama dia lagi.Dah aku nak blah dulu." Caslida hilang sekelip mata bersama dengan Suho.
Semua orang terduduk.hilang kekuatan kaki.
Tak sanggup untuk kehilangan Bella dengan bergitu sahaja tanpa diketahui.
Abey sudah mula mengeluarkan air mata dengan deras..susah baginya mau melepaskan unnie kesayangannya.
Abey kini anak yatim piatu.Manakala Mark kesunyian dan mengalami kemurung.
Dan dengan begitu sahaja kisah Im his vampire bride.💕💕
The end.
Cut!!!Yeayy ff ni sad ending...Hoho selamat tinggal ff ku..Thanks kepada reader yg selalu support ff ni.
Speacial tags for.
VieFieza,@vvian77,@CherryFuchsia dan yg lain lain sebab sudi baca ff yg teruk ni.😊
Sekian terima kasih stan reader.Wanna S2 komen ah cepat.😂Taknak takpe lagipun aku ada rancang nak buat ff baru.😑
Hahaha..kbye jumpa lagi reader.💝😊