Chap 16

854 66 4
                                    

"JOYYY!!!!!!!!!!!"

"Hiks!Hiks!Ape?!!" Joy membuat muka selamba!!

"Jatuhkan benda tu!!Kalau tak!!"

"KALAU TAK APE?!!OMMA DAN APPA AKU DAH MATI JADI TIADA HALANGAN KAN UNTUK AKU BUNUH BETINA YG KONONNYA BAKAL PENGANTIN KAU!!!"

'Bakal?!Pengantin?!Ape yg mereka merep-'

"YA!!LELAKI YG ADA DIHADAPAN KAU NI SEORANG PENIPU!!PEMBUNUH!!DAN DIA JUGA BUKAN SEORANG MANUSIA!!DIA SAMA SEPERTI AKU!!DAN DIA JUGAK BAKAL SUAMI KAU!!"

Pisau itu berlayar²di leherku!Tapi semakin lama semakin perit!

'Argh!Lebih baik saya mati!Daripada hidup di dunia yg penuh dengan kekejaman ini!Apa guna nya kalau Omma dan Appa tak pernah menyayangi aku walau satu patah pujian pun dia tak berikan!!Yg ada hanya kata cacian!Dan Maki hamun!'

Segalanya berlegar²difikiran ku!Pernah dahulu aku berjaya mendapat tempat pertama didalam setiap keseluruhan pelajar!Tetapi!Yg aku terima hanyalah sebuah tamparan berpadu!

"Aku!Hiks!Lebih baik menyusul Omma dan Appa aku right?!Betul tak Bella?!"

Joy kelihatan begitu gembira!

"Joy!Please!Banyak benda lagi yg boleh kau buat kat dunia ni!Kau tak boleh mati sekarang!"

"No!Mesti Omma dan Appa aku tengah tunggu!"

Baru sahaja koy hendak mengelar lehernya tangan aku memgengam pisau itu sekuat mungkin!

Peritnya hanya tuhan je yg!!

"Bella!!!" Joy terkejut dengan tindakan pantas bella itu!

"BELLAA!!!!!!!!!!!" Dan sekali lagi mata Mark berubah warna merah!

Tangan ku turut berasa lenguh selepas tanganku terkelar teruk!

"Ape yg kau dah buat hah?!!" Jackson mencekik joy dengan kasar!

"JACKSONN!!!Baik kau lepaskan dia!!" Mengapa Mark dan Jackson begitu benci dengan joy?!

"Be-"

"Hiks!Jangan sebut nama saya!!Korang semua pembunuh!!Hiks!" Lemah sahaja suaraku bersuara!

"BELLA?!!!" Kesemua diorang memandang kearah orang yg menjerit memanggil namaku!

Tapi!Aku langsung tak nampak muka dia!

Dan lama kelamaan mataku menjadi gelap dan terbaring diatas tanah [ ¿ ]

Skip**

Selplepas aku bermain² dialam mimpi aku tersedar!Mataku berkelip² kerana kesiluan bahagian tingkap!

"Erk!Saya kat mana ni?" Pening tak terkira!

Yg peliknya!Ni bukannya rumah tradisional hangguk ke?!

"Awak dah bangun?" Muncul seorang yg aku sangat kenal!

"Ji..n?Kim..Se..ok..Ji..n?!" Macam mana aku ada kat sini?!

"Ya!Saya ialah kim seok jin!" Jawab jin sambil membasuh luka ditangan ku!

"Wae saya kat sini?!" Keliru,Takut,Ya!Mungkin ini ialah satu helah supaya Mark dapat bunuh aku!

"Takpe!Awak selamat dikampung ni" Jin tersenyum sambil melihat keluar jendela!

Terbeliak mataku memandang!Meriahnya!Bermacam²warna menerangi kampung ni!

"Wah!Yeopoda!" Aku terlebih excited!Gila kau!Kampung aku pun tak macam ni!

"Yeopo kan!Macam sebuah funfair!" Jin sudah habis mengelap luka ku itu!

Aku memandang sekilas tangan ku dan tengok lagi sekali!

Vamfire?! S1(COMPLETE)Where stories live. Discover now