Dup! Dap! Dup! Dap!
Perasaan apakah ini?!! Aku takut?! Mark Yein Tuan takut bakal isteri?! Allahu!!
Buat mark perasan jap.. Hidung kemain kembang lagi.. Wuishh bulu hidung.. Dah lama tak cuko ke?!
"HOII!! MARK!! dah tuli rupanya kawan aku ni! " Jackson memandang aku sinis..
Asal aku selalu kena buli?! Huwaa.. Mark nak nangis!!
"Pe kau kata? "
"Lah! Dah tuli tambah lagi pekak! C Bella nak B. U. N. U. H kita! " Perkataan B. U. N. U. H itu sengaja ditekankan..
"Yer aku tau!!Jangan tambah stress aku boleh tak?! " Aku menjeling Jackson tajam!
'Hangpa hingat Hangpa tak dengar?! ' Ha tengok! Dialek apa tah aku tak tau keluar!
"Dey tambiey.. Dey buta ka,pekak ke tuli? Tambiey boleh dengarlah bahalol! " Ni dialek ape lagi?!
"Erm.. Mark?? " Panggil satu suara yg cukup aku rindui setiap malam..
Mal'aun punya author!
"Yer sayang?? " Ada juga yg kena hempuk ni nanti!
'Jangan Kau nak mengatal pulak! Dah pi main jauh jauh! ' Teleportasi ku kearah Jackson..
Bahabun punya chinggu!
"Er.. Saya nak balik.. " Weyhh relek ahh aku belum enjoy nak tatap muka kau!
"Bella..... " Aku nak bagitau dia hal sebenar tapi aku takut kena bunuh! Kena bunuh kat tangan bakal isteri sendiri..
〒_〒 〒_〒 〒_〒
"Hmm.. It's okay.. Cuma Bella takut menyusahkan kehidupan Awak.. "
Ehh.. Tiba tiba jer pakai awak saya ni dah nape?! Jap jap really ni cerita Vampire Bride?!!
"Bella.. Kalau untuk awak semua benda tak kan menyusahkan bagi saya! " Tudia pabila drama Hindustan muncul..
Pasang sikit lagu keling.. ╰(*´︶'*)╯ Leca Leca Leca Leca.. Ewahh..
"DRAMA MURAH TAK BERBAYAR!! " Jackson menjerit ditingkat bawah sambil ketawa terkekeh kekeh!
"Erm.. Jom turun kita makan sama sama.. " Pelawa ku dengan suara lembut..
"Tapi Bella belum mandi lagi.. Nanti diorang muntah bila cium bau peluh Bella.. " Pftt.. Kay Kay lucu.. ヘ( ̄▽ ̄*)ノ
"Ouh.. Okay pergilah mandi dulu.. Kitorang tunggu.. " Bella yg menundukan kepala nya memandang aku dengan mata yg terkebil kebil..
Taulah aku handsome.. Takyah lah goda aku..
"Ehh!! Takpe!! Korang makanlah dulu! Bella tak kisah! " Eleh! Ingatkan dah Kenapa tadi!
"Hem.. Okay mandi Jangan lama tau.. " Kata ku sambil tersenyum..
Aku turun dari tangga dengan selamba.. Malas nak guna kuasa teleport..
Nanti Kantoi!
"Mark like seriously dia nak bunuh kita?! " Young jae yg sudah tercegat di depan tangga itu kelihatan gelisah..
"Ganas juga kan imaginasi dia!!" Jinyoung cuma tersenyum senyum..
Kay Jinyoung dapat ramal masa depan.. Tapi seorang pun tak tau kuasa sebenar dia..
"Kau tak takut Kalau dia bunuh kita?! Like seriously ?!Kau ada banyak nyawa ke?! " Mereka mengesyaki Jinyoung sebab.. Yg lain semua takut.. Dia jer yg tak takut..