"Neo?!"Aku super duper terkejut..
Macam mana dia ada kat sini?!And asal dia tegap sangat eh?!
"Awak terbang ke?!Opss.."Aku pandang tingkat atas huh lampu bilik Omma ngan Appa masih tutup..
"Huh..Awak!Awak ni manusia ke?!Ergh.."Aku pandang lagi sekali bilik Omma ngan Appa aku..
"Aish..Sejak bile kite terbang?Tak tengok ke sekarang ni kite kat atas ape?"Kata mark dengan sengihannya..
Ermm rupanya kat tanah andddd kat atas badan dia..
"Saye..Saye okay mian.."Aku terlupa tentang sesuatu..
'OMG!Budak²tu still melekatlah kat pokok tu!!'
Baru je aku nak lari kesana Mark dah halang aku..
"Guys!Turun jelah.."Aku buat muka pelik..Guys??
B
B
U
K
!
!Semua diorang terjatuh dari pokok tu..Auch!Mesti sakit tu!
Aku dah berlari mendapatkan diorang..
"Gwenchana?!"Kataku sedikit risau??
'Asal diorang ni putih sangat?Handsome lagi tu..Ish!Jgn nak berbyuntae pulak bella!Tampa kang!Tak pasal kau mati Sebab tampa diri sendiri!'Kataku didalam hati..
"Khamsahamida.."Diorang tersenyum malu..
"Untuk ape?"Aku dengan muka berkerut..Diorang mengaru tengkuk belakang masing²
"Erm sebab risau pasal kitorang."Jawab seorang lelaki yg berambut putih tu..Bukan Uban ehh..Dia warna..
"Ehem!!"
'Opocot Darah Babi meletop!'Latah ku didalam hati..
"Babi?"
"Darah?"
"Meletop!"
"Siapa dibawah?!"
D
U
P
P
!D
U
P
P
!D
U
P
P
!
!Detakan jantung aku tak menentu..OMG kalau Omma ngan Appa nampak macam mana?!!!!
'Eotthoke?!!!Eotthoke?!!Omma Appa!!!Bella tak bermaksud pun nak turun!!'
"Bella!!Kau ke tu?!"
Someone pegang kepala aku dan tiba².. Pandangan aku dah menjadi gelap..
End pov
"Arghh!Dah pagi!"Aku mengeliat sambil memandang tingkap..
"Alamak!!Sekolah!"Aku sepantas kilatnya turun dari katil dan masuk kedalam tandas..
"Huhh!"Masih awal lagi..Nasib..Aku nak sediakan sarapan pagi dululah untuk Omma Appa ngan Abey..
Aku turun dari tangga sambil bawak beg disebelah bahu kananku..
"Hari ni nak masak ape eh?"Aku tersenyum memandang Peti sejuk yg penuh dengan bahan masakan tu..
'Nasi~Goreng~Kimchi~'Suara Seseorang menusuk kedalam telingga tu..
Yg aku tahu aku ikut jugak..
"Okay!Nasi goreng kimchi pun bagus gak..Hehehe"Kataku riang..
Tentang semalam pun aku tak ingat..1 benda pun tak ingat..Sumpah!