"Ape yg chagiy buat kat hutan malam malam ni?!Tau tak bahaya?!" Marah sehun dengan muka risau¿
"Kau pun buat apa kat hutan tengah malam ni?!" Soalan dibalas dengan soalan!
Okay bagus!Exam nak jawab dengan kata tanya pun silakan kalau kau rela nak gagal lah!
Aku tak rela eh!!
"Err.." Sehun mengaru kepala sambil tersengih busuk!
"Biar saya tolong chagiy eh!" Sehun berlari mendapatkan kaki ku yg dijerut oleh akar tadi!
Bukannya tadi akar ni hidup ke?!Asal dah tak hidup?!
Aku pandang sehun dengan muka pelik!!
Macam mana dia boleh ada kat hutan tengah malam ni?!Dan macam mana dia boleh kenal aku dengan malam yg gelap ni?!
"Chagiy buat apa kat hutan ni?" Sehun membuka lilitan akar tersebut dengan lembut!
"Jangan panggil aku Chagiy!Aku tak suka!" Kataku sedikit kasar!
"Nak panggil ape lagi??Baby¿" Kata sehun dengan nada yg jengkel!
"Tak!Panggil aku bella je!!Kau tak ada hubungan pun dengan aku!!So kau tak layak panggil aku dengan nama Chagiy tu!"
"Awak buat ape kat sini?" Sehun merenung mataku sedalam dalamnya!
"Meeting!!" Jawabku dengan selamba!
"Meeting?Tengah tengah hutan camni?!" Sehun kelihatan terkejut dgn penjelasan tersebut!
"Ke ada someone yg culik awak?!" Sehun membesarkan matanya sebesar mungkin!
Tanda dia sedang terkejut kot!
"Hai Bitch!!Opss!!Hai whitch!!" Mark yg duduk diatas pokok itu memandang sehun dengan muka sinis!
"Er!Anyeong!" Aku berdiri sepantas mungkin!
Aduhh!!Boleh pulak dia bergayut kat pokok buruk tu?!!
Mereka semua ni nak pakat bunuh aku beramai ramai ke hape?!!
Jalan punya jalan masuk kat dalam hutan!!Tengok tempat still sama!!
"Shitz!Er..Jalan balik kat mana?!" Tanya ku tanpa segan silu!
Ini antara hidup dan mati!!Syial punya ayat!
"Dekat hati I lah baby!" Mark menjawab dengan nada gediknya!
'Argh!!Tolonglah Mereka semua ni gila!!Saya tak nak mati awal sangat!!Saya..saya rindu Omma,Appa dan Abey!!'
Aduku sepuas hati didalam hati ku yg suci murni ini!!
'Saya nak hidup bahagia!Aman dan damai seperti orang lain!!Saya tak nak jadi orang yg tak berguna!!'
"Tak!!Kau ialah orang yg sangat berguna bagi aku!Kau nyawa aku!Aku tak boleh hidup tanpa kau!Please bella just lupakan tentang joy,Omma,appa, dan abey kau!!"
Mark memandang aku dengan muka yg sayu!
"Tipu!!Dan tak akannn!!Saya tak kan lupakan jasa Omma dan Appa saya sebab sanggup jaga saya!!Walaupun saya pembawa malang!Hina!Dan jijik!!" Aku menghamburkan segala gala yg aku pendam!
'Saya!Nak jumpa dengan orang yg betul betul sayang kan saya!!Tempat saya selalu kena sayangi!Tempat saya selalu di manjai!Tempat dimana semua orang perlukan saya!!Tapi hampa!!Semua orang tak sayangkan saya!!'
"Chagiy!Op-" Sehun menghentikan dialog ku didalam hati dengan muka penampar!
"Senyap!Aku tak nak dengar nasihat kau!Baik kau senyap!" Mukaku kemungkinan memerah akibat terlampau marah!