"Haljimaa!!"Jerit Baella seperti orang gila yg tengah trauma!
"Neo!!Khojja!!"Rynna menjerit geram kearah namja tu..
"Baella aa mianhae!Oppa tak patut buat macam tu kat baella!Oppa tak bermaksud pun!"
"Jangan bahaskan diri kau dengan Oppa!Boleh tak?!Aku geli kau tau tak?!"
Bella meninggikan suaranya disebabkan terlampau geram dengan namja yg hampir sahaja memusnah kan hidupannya pada masa lalu!
Kesemua pelanggan yg ada didalam kedai itu memandang kearah namja yg amat dibenci bella itu!
Bermacam²pandangan yg diberikan oleh pelanggan yg ada didalam kedai minum itu kearah namja itu..
"Tak tau malu ke namja tu?"
"Entahlah"
"Kenapa ngan diorang tu?"
Bisik kesemua pelanggan yg ada didalam kedai minum tu!
"Baella!!Maafkan saya!!Saya tak bermaksud pun nak buat macam tu kat awak!"
"Kau tak payah nak ber Awak Saya pulak kat sini eh!!Kau tau tak setiap kali patah perkataan yg keluar dari mulut kau tu buat aku rasa jijik?!"
Bella sudah muak untuk memandang muka namja yg sedang berlutut dihadapan nya itu!
Keadaan namja tu nampak agak tidak terurus!
"Baella..Hikss!Mianhae sa-"
Baru sahaja namja yg tak guna tu nak bawak aku borak!Aku sudah ditarik oleh seseorang yg sangat sangat sangat aku kenali..
"Jangan pernah kau kacau dia!!"Marah namja yg kononnya aku kenal!
"Wae?!Kau bukannya namchin dia pun!!"Sindir namja tak guna tu!
"Huh!Ape yg kau tahu?!Kalau takde apa²yg nak kau cakap!Kitorang pergi dulu!"
"Baella!Betul ke apa yg dia cakap ni?!" Namja yg tak guna tu memandang aku dengan mata yg berkaca!
Aku pun terkejut jugak dengan apa yg Mark cakap!Tapi aku saja buat muka takde riak!
"Nae!!!Majayo!!"
Aku ditarik keluar dari kedai minum itu dengan rela hati..
"Baella!!!"
"Padan muka!Sapa suruh miang sangat!"Marah Rynna sambil mengejar aku dan Mark!
Jangan tanya macam mana Mark boleh ada kat sini!Aku pun tak tahu!
"Mark lepaslah!"Aku membentak!
Selepas kami berada jauh daripada kedai tadi barulah Mark melepaskan tangan aku!
"Unnie!!"Rynna termegah²kerana berlari..
"Oppa!Huh!Nasib Oppa ada kat sini!Kalau tak panjang lebarlah jugak kitorang dengar dia membebel!"Kata Rynna seperti Maknyah!
Aku tersenyum kecil melihat gelagat rynna yg sedikit kebudak budakan tu
"Ermm..Mark,Mianhae sebab marah awak tadi"Aku menundukkan kepalaku di sebabkan rasa malu!
"Gwenchana..Sepatutnya saya yg patut mintak maaf "
"Aniy!Thanks sebab tolong saya dari namja tak guna tu!"Aku menjeling kearah kedai tadi yg masih lagi kelihatan!
"Most Welcome!So Maknanya awak dah maafkan sayalah ni!"