Chap 22

705 57 38
                                    

Ehem.. Senarnyakan ff ni ada banyak watak fantasy.. Like

Witch
Vampire
Werewolf
And BLACK ANGEL

Angel bad side! So kalau korang nak tau Bella ada 3 personaliti.

First dia baik. Second dia pemarah. Third dia ialah BLACK ANGEL bad side!

Muahahaha.. Hanya reader yg tau.Mark belum tau pape lagi
╰(*´︶'*)╯

*********//////////////////////////

"Hahaha. "Ketawa paksa aku keluarkan tanpa riak muka. Seyes aku rindu nak bunuh orang.

"So.tempat kau masih buruk lagi kan! Tak pernah nak berubah "

Pemandangan disitu kelihatan sungguh seram. Dengan lampu yg terbang lilin yg marak. Kilat yg memancar!

Malam tu nampak sangat gelap! Bulan langsung belum lahir lagi.

Pftt.. Kay memain jer.. Bulan sentiasa ada setiap tahun yg berabad berkurun berhijrah selama nya!

Ayat syial yg pernah aku jumpa.
(っ´▽')っ

"Assalamualaikum.Hakak habang Adik datang nak meminang " Suara datuk orang aku keluarkan acah jap jadi datuk!

"ARGHHHHHH!!!!!!!!! " Hampir semua orang hancur.Exac semua hancur. Tapi satu je tak hancur!

Whatda! Aku baru je acah alim. Wuish kuasa allah.

"Waalaikumsalam " Mak aih! Ingatkan syaiton tak pandai jawab salam!

Ni mesti Jin syaiton sebesar alam!

"Kau pehal jawab salam aku?! Tak takut berrdosa ka dengan tuhan kau sendiri?! " Acah jap angkat Pelempang

"Wah.. Se here Bella dah datang serah diri. " Dia tersenyum ejek.

Pe kau ingat aku bodo sangat ke sampai nak serah diri kat kau?!

"Gila agaknya dia ni.Tak nampak ke semua orang dah mati?! " Senyum nya mati. Sentap doh.

Ayat deep tuk orang gilo..

"Ehem Bella kenapa nak datang lawat saya ni?? " Eleh! Jantan murahan tak guna!

" Ni ha nak hantar sayo! " Bakul sawi aku angkat dengan muka mak bedah!

"Eh! Aku datang sini sebab nak...... "

"Bunuh aku?? Huh kau tak kan dapat! Sebab aku dah ada ni" Dia menunjukan loket rantai berwarna merah darah itu dengan muka bangga!

'Banggang punya witch! ' Gumam Bella dengan sengihan senget.

"So? Kau ingat dengan benda tu kau dapat menang bila lawan aku?? " Eleh tu kan loket murah tepi jalan lah. Siap pengemis pun dapat beli!

Tengok aku punya!Yg ori punya ma!

"Sape kata tak boleh?!Ni loket lagenda dari abad yg ke 10800000 tahun! Pernah menjadi milik. "

"Huh loket tu loket tiruan lah
banggang! Kau tengok aku punya loket pulak? Lawa an. Ni yg ori! Dan pemilik bagi loket tu ialah aku! Caslida Kim! " Dia senyap seketika.

'Kau ingat ni soalan KBAT?! Huh mesti dia belajar tak sampai Pt3 kan..'

"Cis!! Tak guna kau anak setan! " Amuk lelaki itu dengan muka yg menghitam!

'Dia bukan anak setan ke??Pftt tak sedo dirik langsung. '

"Caslida Kim?! Ketua bagi Angel?! BLACK ANGEL?!!! Perempuan lagenda yg terkuat di dunia ANGEL?!!! " Eleh ni mesti kes fanboy kat aku!

Elek. Belum sampai waktu autograft lagi dik. Akak nak buat filem hindustan jap.

"Peminat aku ker? " Keningku dijongket and buat muka sombong.

"Tambiey tambiey tambiey tambiey tambiey tambiey gele gele gele " Eh tak cukup jadi Witch bangang sempat lagi jadi orang hutan.

Ouh jampi diorang. Patutlah aku konfius 'Bahasa bangang apa yg dia pakai ni ' Rupanya sudah terjawab bila nampak kamus Dwibahasa abad ke 10800000 tahun tu.

"HOI ANAK TAMBI! APA DEY BUAT DENGAN KAMUS TU?! "

SEMUA TAMBI BERHIJRAH KE RUMAH WITCH.

PFTT

"PANGIT na ikaw! Sino ang tatai mo?! "

Cer teka bahasa apa ni.. Jangan lupa komen tau.. Author tengah bosan. Nak show off jap bahasa tu. Hehehe..

"Whatda! Bahasa apa pulak tu?" Muncul seorang lelaki yg bertopeng dimulut itu.

"Takyah sebok! Ha. Ada geng rupanya kau ni! Huh dasar pengecut! " Perli ku dengan muka takleh belah! Comel nak mampus!

"Eh manada dia ni tok kadi yg nak nikah kan kita! " Jawab lelaki itu dengan muka kosong!

"Aha. Ha. Ha lucu "

"Ehem. I baekhyun dan you ni sape? " pondan rupanya.

"Aku Caslida kim " Jawab ku dengan selamba.

"Wuishhh!!! Lagenda BLACK ANGEL?!!
BANGGA BERTEMU AWAK! " Bodoh juga dia ni.

Kawan dia siap berkerut lagi. Gila agak nya kawan dia ni!

"So.nak aku yg mulakan dulu ke kau?! " Kasar tu boleh buat aku nampak cool!

"Let start with you! "

"Arghh!!!!!!!!!!!"

Tbc~~

Weyhh sorry chap ni singkat jer tak panjang sangat! Hehe sorry sangat sangat kebelakangan ni busy. Maklum budak pt3.

Tinggalkan Vote dan komen!

Vamfire?! S1(COMPLETE)Where stories live. Discover now