- Tati, tati, am venit, acum spune-mi continuarea~
- Oh, deja ai ajuns? Schimba-te de uniforma si iti spun~
- Okaay~
Micuta mea se duse la ea in camera iar eu m-am asezat pe fotoliu.
- Gataa~
- O, ce frumoasa esti~ Hai la tata~ si apoi am luat-o si am pus-o in poala mea. Sa vedem unde am ramas... A, Da
Era dimineata si fata se pregatea sa se duca la munca. Lucra la un mic restaurant ca ajutor de bucatar. Cand iesi pe usa apartamentului se intalni cu vecinul cel aratos.
- O, buza dimineata~ zise fata facandu-i o plecaciune
Baiatul trecu pe langa ea de parca nici nu a vazut-o. Fata zambi apoi cobora scarile. Ajunse la restaurant, isi puse sortul cel alb ca laptele si incepu sa taie rosiile.
Lucrur a trecut imediat pentru fata. Ei ii placea sa lucreze acolo, iubea sa gateasca. Gatitul pentru ea era totul. Fata se grabea spre casa sperand ca se va intalni din nou cu acel baiat aratos. Fata incepu sa fie interesata de el, era misterios iar ei ii placea. Desii era tratata urat ea zambea de fiecare data.
Fata ajunsese in fata usii ei si nici urma de el. Fata zambi din nou si intra la ea in casa. Lasa ce cumparase pe masa cea mica si rotunda din bucatarie. Fetei ii era foame asa ca s-a pus pe treaba. In casa ei mirosea asa frumos iar ea gatea cu zambetul pe fata. Mereu cand gatea ea zambea. Deodata cineva ciocane la ea. Fata se indrepta spre usa cu pasi repezi. Deschise usa si dupa ea era baietelul de 10 ani.
- M-a trimis mama sa iti dau asta, zise el indreptand caserola cu niste kimchi in ea. Prajiturile au fost foarte buna, ii zise baiatul zambindu-i
- Ma bucur ca v-au placut~ O sa mananc si eu kimchi-ul cu pofta~ ii zise fata ciufulindu-i parul
Copilul se grabi sa intre in casa. Fata intra si ea in casa si continua sa gateasca. Dupa ce mancase fata lua casoleta pregatita cu mancare calda si iesi pe usa. Era in fata usii baiatului de care incepuse sa fie curioasa. Fata ciocanii cu incredere. Dupa putin timp usa se deschise iar dupa ea iesi el privindu-o urat.
- Eu ti-am adus ceva, zise ea intinzandu-i ce ii pregatise
Baiatu lua caserola si tranti usa, un vant ciufulindu-i parul fetii. Ea zambi larg si chicotii incet. Era asa fericita incat intra in casa si incepu sa tipe de fericire.
- Scumpule, a adormit~ zise sotia mea iar eu ma uit la cea mica care dormea in bratele mele
- Se pare ca scoala a fost obositoare. O duc sus~
- Ai grija pe scari~
Am luat-o pe cea mica in brate si am dus-o la ea in camera invelindu-o bine apoi o pup pe frunte uramd sa o las sa doarma.
CITEȘTI
Vecini
FanfictionE bine sa insiste fata sa se apropie de el? Chiar daca este ranita? Chiar daca e greu? Oare merita sa faca ea toate astea? Citind o sa aflati~~~ ^^