3

218 25 0
                                    

- Tati!! Continua povestea~~ zise fetita mea in timp ce alerga spre mine

- Bine, bine, dar nu mai alerga, o sa te lovesti. Acum, sa ne asezam pe canapea. Bun, unde am ramas.. ah.. deci

Fata astepta in fata usii lui ca sa il vada. Ea simtea nevoia sa il vada asa ca il astepta pe scara insa nu se facea vazut. "Oare ma evita?" se gandea ea insa acest gand i-a zburat imediat fiinca nu avea cum. Fata era pozitiva si zambea. Trecuse deja ore de cand il astepta insa nu venise asa ca fetii ii veni o idee. Se duse repede in casa si lua o foaie pe care scrise "Te-am asteptat azi dar nu ai venit. Sper ca nu s-a intamplat ceva si ca esti bine. Sper sa ne vedem curand. Cu drag vecina de langa~^^" Fata lua repede foaia si o baga pe sub usa lui. Pleca imediat la ea in casa chicotind de fericire. Fata simtea ca inima ii bate tare-tare. Era fericita.

Fata ajunse acasa de la munca. Era foarte obosita. Inchide usa de la intrare iar ea se duce in dormitor, pune geanta pe masa mica de lemn si se arunca in pat inchizand ochii. Deodata ceva se aude. Se ridica imediat in sezut si privi spre masa de lemn ce i se rupsesera picioarele. Fata ofta trista, isi lua geanta si incerca sa repare masa, insa ii trebuia niste cuie si un ciocan. Ea nu avea asa ceva in casa. Se gandi putin la o solutie apoi o idee ii veni odata cu un zambet larg urmat de un chicotit de fericire. Fata se grabi sa iasa din apartamentul ei si se duse in fata usii lui. Batu la usa incet si astepta sa iasa, insa nimic. Batu din nou, si din nou, insa nimic. De data asta suna la sonerie, suna o data, suna a 2a oare iar de data asta baiatul deschise usa. El o privea fara expresie asteptand sa zica ce vrea.

- Umm, ai putea sa imi imprumuti niste cuie si un ciocan? intreba fata privindu-l bland

Baiatul o privi atent insa parea ca nu il intereseaza, vroia sa inchida usa si sa scape de ea.

- Te roooog~ il ruga fata facand ochii mari

Baiatul ofta si intra in casa. Fata intra si ea incet incepand sa se uite in jur. Era un apartamen normal si foarte curat. Fata intra in bucatarie si vazu casoletele goale de la ea. Fata zambi, era bucuroasa ca mancase ce ii pregatise. Fata dadu sa se intoarca insa se impiedica de cosul de gunoi. Ea il prinse imediat ianinte sa se rastoarne. Privirea fetii ramasese blocata, privea in interiorul gunoiului. Tot ce ii pregatise ea era acolo. Fata se simtea injunghiata insa incepu sa zambeasca. "Poate nu i-a placut." gandea ea.

- Ce faci aici? intreba baiatul cu un ton rece

- Ah.. eu.. eu... incepu ea insa baiatul o intrerupe intanzandu-i o punga cu cateva cuie si un ciocan. Ah! Mersi foarte mult~ Ti le voi aduce imediat

- Nu e nevoie, zise el si pleca in alta camera astfelt fata ramase singura

Fata zambi privind cele din mana si iesi din apartamentul lui intrand in al ei. Se duse imediat la masa ca sa o repare. Cu o mana tinea cuiul iar cu celalta avea ciocanu. Dupa ceva ore masa era gata, fata era franta. Desii masa nu parea sa fie prea ok ansamblata sau sa tina mult, era fericita. Puse cuiele ramase si ciocanu bine ca sa i le dea inapoi cand avea sa il vada.

- La masa~~~ striga sotia mea din bucatarie

- Hai sa mancam si continuam dupa, ok? ii zic eu mititelei mele care imediat ce termin cele de spuse fuge spre bucatarie

VeciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum