22

130 20 1
                                    

Baiatul o privea in ochi si ii vedea stralucirea pe care nu o mai vazuse pana cum. Isi lua mana de pe umarul ei apoi o mai privi odata. Fata ii se inrosise iar ea respira mai repede. Inima lui batea mai tare decat altadata. Era fericit ca a azit asa ceva. Statea si se gandea. Trebuia sa faca ceva. Baiatul ii zambii apoi iesi pe usa. Fata ramasese cu mana in aer si privea usa inchisa. Isi cobora privirea si se intoarse in camera ei. Baiatul inchise usa apartamentului lui apoi se razma de usa. Rasufla usurat apoi isi puse mana la inima. Inca ii batea tare.

Baiatul era in camera lui si inca se gandea la ce a spus fata. Nu se astepta la asa ceva de la ea. Insa el era fericit. "Ce face Soo Young acum? E bine?" se intreba el. Se simtea prost ca a plecat si a lasat-o asa. Trebuia sa ii fi zis ceva. Nu trebuia sa plece pur si simplu. Regreta faptul ca a plecat si a lasat-o in ceata. Chiar regreta asta.

Fata inca era in patul ei. Statea ghemuita si privea in gol fara sa se gandeasca la ceva anume. Statea... doar statea in liniste.

Baiatul era hotarat. Se ridica si iesi pe usa. Incepu sa bata in usa ei insa nu raspundea. "Nu e acasa?" gandea el. Batu in continuare insa nu raspundea. Baiatul urca pe scari. Trebuia sa fie acolo. Mereu e acaolo cand vroia sa fie singura si in liniste, si mai ales, cand vroia sa planga. In timp ce urca scarile se simtea asa vinovat. Daca plangea era numai vina lui. El nu a vrut sa o faca sa planga.

Baiatul se opri in pragul usii. Se uita la fata care statea si privea in jos. Baiatul alerge imediat la ea si o cuprinde intr-o imbratisare.

- Ce faci aici?! intreba el cu un ton mai ridicat ca deobicei

- Priveam doar, ce credeai ca fac? intreba ea razand

Baiatul ii dadu drumul si se indeparta de ea. Rase stanjenit apoi o privii pe fata ce se uita la el nu tocmai cu o fata fericuta cum era el obisnuit.

- Imi pare rau ca am plecat fara sa zic ceva, incepu el increzator

- Nu e nimic, zis ea razand. Nu ma asteptam la un raspuns, continua ea coborand privirea. Stiam ca nu ma iubesti

Baiatul ii privea atent fata cea trist ce avea putin si plangea. Vroia sa mai zica ceva insa pur si simplu cuvintele nu vroiau sa iasa. Fata isi ridica privirea si ii zambi fals. Ea incepu sa faca pasi spre intrarea in scara. Trecu de el. Baiatul vroia sa o opresca dar corpul lui nu vroia sa coopereze. Fata intra in scara dupa o ultima privire spre el. Baiatul alerga dupa ea.

- Soo Young!! striga el si fata se intoarse

Baiatul o privea in ochi iar fata la fel. Ea era confuza iar el determinat sa faca ceva. El facu un pas mai aproape de ea, inca un pas, inca unu pana cand facu si ultimul pas pe care il mai putea face. Era fix in fata ei, ea fiind lipita de usa apartamentului ei. Fata il privea in ochi iar inima ii batea mai tare decat i-a batut pana acum. El o privea si stia ce vrea sa faca si era sincer. Baiatul se apropia mai mult de ea. Fetele lor erau la o distanta doar 2 cm. Fata isi inchide ochii iar baiatul o saruta. El ii apuca fata in mainile lui iar ea ii cuprinde talia astfelt spatiul dintre ei devenind inexistent.

VeciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum