13

157 20 0
                                    

Azi era zi de curatenie pentru fata. Ea spala pe jos, spala geanurile, masina de spalat mergea, stergea praful si multe altele.

Dupa ce toata casa acum era ca noua, fata se aseza pe un scaun sa isi traga sufletul.

- Wah~ Nici nu mai stiu de cand nu am mai facut atata curatenie~ zise ea razand

Dupa ce si-a revenit s-a aruncat in pat si a dat drumul la Tv. Azi avea sa ii inceapa o drama cu actorul ei preferat.

Dupa ce a vazut primul episod nu a putut rezista asa ca a cautat drama pe internet si s-a uitat incontinuare.

Baiatul era in apartamenul lui si statea langa usa de la intrare. Vroia sa ii spuna ceva fetei insa el nu se simtea in stare sa se duca la usa si sa sune asa ca astepta sa iasa ea insa parea ca nu avea sa iasa azi. El era asa de nervos. Nici nu stia de ce vroia sa o vada, el o ura!

Afara era deja seara iar baiatul adormise pe hol. Fata doar ce termina drama, se intinse apoi isi lua hanoracul pe ea si deschide usa apartamentului iesind pe ea. Sunetul facut cand s-a inchis l-a facut pe baiat sa se trezeasca. El s-a ridicat imediat in picioare, s-a uitat pe vizor si a vazut-o pe fata cum cobora scarile. S-a incaltat repede si a iesit si el.

Fata mergea pe bordura trotuarului punand piciorul in fata celuilalt iar cu mainile isi tinea echilibrul. Baiatul o privea din departare si zambea. Era prima data cand zambea. Se simta ciudat insa ii placea.

Fata sari de pe bordura si trase aer in piept apoi se intoarse brus vazandu-l pe baiat care o privea. Fata se opri si il privea si ea. Se priveau in ochi. Erau numai ei doi pe acel trotuar, numai masinile trecand si greerii se auzeau.

- Ce faci aici? intreba ea apropiindu-se de el cu pasi mici

- Nimic, dar tu? intreba el uitandu-se la fiecare pas pe care il facea

- Am iesit sa iau o gura de aer proaspat~ zise ea zambind apoi mai facu un pas astfelt trecand de el

Baiatul ezita putin insa o ajunse din drum. Fata se uita la el confuza apoi ii zambi. Mergeau ei asa jumate din drum. Fara sa scoata vreun sunet.

- De ce ma faci asa confuz?intreba baiatul iar fata se uita la el confuz

Baiatul se opri iar fata la fel. El isi ridica privirea, acum o privea in ochi. Fata lui nu exprima nimic insa fata vedea in ochii lui ceva. Ceva ce pana acum nu vazuse.

- Cine esti tu sa intrii in viata mea? intreba el putin nervos

- Ce vrei sa spui? intreba ea inca confuza

- De ce te bagi in viata mea? Te ce te intereseaza persoana mea? De ce imi tot gatesti cand stii ca eu le arunc? De ce faci toate astea cand eu sunt rece cu tine? Si... De ce ma vezi? intreba el insa fata lui acum se schimba, era trist si confuz

- Pentru ca esti o persoana buna. Vreau sa fim prieteni~ zise fata si isi inclina capul zambind larg

Baiatul o privi uimit. Nu se astepta la asa ceva. Pentru el cuvantul "prieteni" era ceva important. El mereu a fost singur. Fara prieteni.

- Prieteni?

- Da~ Ce? Nu vrei? intreba ea bosumflata

VeciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum