12

146 20 0
                                    

- Tati, tati, continua~~

- Ok, scumpo~

Cei doi se uitau fix in ochii celuilalt. Fata se indeparta repede si incepu sa impacheteze patura. Baiatul se uita in orice alta parte numai la ea nu. Era ciudat. Se simtea presat de ceva si parea sa nu fie el. "De ce nu am facut ceva?" gandea el. Acele ganduri erau ceva anormal pentru el. Normal el ar fi dat-o imediat la o parte urmand sa plece de acolo insa el vroia sa o aive aproape. Baiatul se simtea foarte derutat. Parea sa nu mai fie el. Nu stia ce i se intampla.

- Eu... am plecat! zise fata si imediat disparu de pe acoperis

Baiatul ramasese singur si privea spre usa pe care plecase fata. Pana la urma cobora si el. Se uita la usa ei apoi intra in apartament.

Fata era in camera ei. Era intinsa pe pat si privea tavanul fara expresie. Se gandea la momentul in care era asa aproape de el. Inima o lua la goana doar cand se gandea. Fata zambii gingas apoi incepu sa dea din picioare.

Era dimineata si cum fata era libera a decis a ii gateasca ceva. Isi lua cele necesare din frigider si incepu sa gateasca. Gatea cu zambetul pe fata iar gandul ii era la el. Ii placea sa gateasca cu gandul la el. Parea ca mancarea ii iese mult mai bine.

Mancarea era gata. Trebuia doar sa o puna intr-o cutie de mancare si sa i-o duca. Se grabi sa ia cutia pe care a primit-o de la el. A aranjat mancarea frumos apoi a inchis cutia zambind ca un copilas mic. A scris pe o foaie "Sper sa iti placa mancarea. Cutia de mancare e foarte draguta.^^" apoi a lipit foaia de capacul cutiei. Fata iese din casa si batu la usa lui. Baiatul deschise imediat si la fel de repede ii sare in ochi si cutia cu mancare.

- Eu... ti-am facut ceva, zise ea intinzand cutia

- Mersi.. zise el si lua cutia inchizand usa dupa el

Baiatul se duse in bucatarie si se aseza pe un scaun, puse cutia pe masa, o deschise si incepu sa se uite la mancare. Parea ca s-a straduit sa o faca. Baiatul nu stia ce sa faca. Sa manance? Sa o arunce? Era curios in legatura cu ea. Era curios de gustul mancarii pe care io tot dadea. Era curios in tot ce o privea pe acea fata. Mai ales, de ce o intereseaza persoana lui. Pentru el era un mister.

VeciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum