Trecuse ceva zile iar fata nu a mai iesit din casa, doar pana la servici si innapoi. Fata era trista insa se prefacea ca e bine. "De ce inca ma gandesc la el? El ma uraste si nu ii pasa de mine. Sunt o proasta" gandea fata. Ea incerca sa nu se mai gandeasca la el insa mereu ii aparea in ganduri. Normal acum ea gatea ceva pentru el insa acum era in camera ei mancand inghetata. Se gandea daca el se gandea la ea macar pe sfert cat facea ea.
Fata simtea nevoia sa se duca pe acoperisul blocului pentru a simti vantul batandu-i in fata. Deschise usa apartamentului ei si odata cu ea si el. Privirile lor se intalnira. Fata facu o plecaciune si pleca fara sa mai zica ceva. Baiatul se uita in urma ei insa isi vazu de drumul lui. Devenise complicat intre ei.
Fata era rasmta de balustrada si privea cerul albastru. Soarele ii venea pe fata asa ca inchide ochii si lasa razele sa ii danseze pe fata. Dupa cateva minute fata decise sa se duca sa gateasca ceva, insa nu pentru ea.
Scoase cele necesare si incepu sa faca ce stie e a mai bine, sa ii gateasca lui. Zambetul ii revenise pe buze si parca zbura prin bucatarie.
Mancarea era gata. O aranja frumos in cutie speciala si iesi sa il astepte in fata usii. Trecuse o ora, trecusera 2, 3 pana cand pana la urma baiatul urca scarile. Fata se aranja apoi, dupa ce ajunse in fata ei, ii intinse mana in care tinea cutia.
- Asta e pentru tine~ zise ea zambind
- Iar? zise el cu o voce rece
- Da, sigur o sa-ti placa~
Baiatul dadu sa treaca pe langa ea fara sa ia cutia insa aceasta il apuca de umar oprindu-l.
- Doar ia cutia, zise ea privind in jos
- Nu am nevoie
- Doar ia-o. Asa o sa ma simt mai bine...
Baiatul o privi si lui ii parea cam trista. Isi dadu ochii peste cap si lua cutia uramand sa intre in apartamentul lui.
- Yeeei~ striga fata de fericire
Baiatul se uita pe vizor si incepu sa rada de reactia ei. Puse cutia pe masa si se duse sa faca dus.
Fata intra si ea in apartamentul ei si incepu sa stranga resturile de pe masa.
- Tati...?
- Da?
- Mi-e somn...
- Oh, micutei mele ii e somn? Hai sa mergem la culcare~ii zic eu micutei si o iau in brate urmand sa o duc in camera ei.
- Noapte buna, tati~
- Vise frumose, scumpo~
CITEȘTI
Vecini
FanfictionE bine sa insiste fata sa se apropie de el? Chiar daca este ranita? Chiar daca e greu? Oare merita sa faca ea toate astea? Citind o sa aflati~~~ ^^