-Scumpo, sa continui povestea?
- Da, da, da~~
- Oare unde am ramas...?
- Cand fata facea curat dupa ce i-a gatit din nou
- Aah, da. Mi-am amintit~
Trecuse cateva zile iar fata i-a facut in fiecare zi cate o cutie cu mancare. Baiatul o lua de fiecare data si o punea pe masa uitandu-o acolo.
Fata era in camera ei si scria ceva. Ii scria un biletel zambind mai larg ca nicodata. Dupa ce termina de scris, il baga in plic, isi scrise numele apoi facu o inimioara. Se duse la usa de la apartament, se uita pe vizor sa se asigure ca nu e nimeni apoi a iesit repede, a bagat plicul pe sub usa, a sunat la usa apoi a intrat repede la ea in apartament. Baiatul auzind soneria se indrepta spre usa, o deschise insa nu era nimeni. Dadu cu picioru in scrisoare apoi o lua de jos. Se aseza pe un scaun apoi incepu sa citeasca. "Vreau sa iti multumesc fiinca imi accepti mancarea si ca nu ma ignori. Pentru mine e ceva important chiar daca pentru tine nu e. Sper sa ne apropiem mai mult si sa fim prieteni buni~^^ Park Soo Young" Baiatul puse foaia in plic apoi auzi un sunet. Lasa plicul pe scan apoi se duse sa vada ce e. Se uita pe vizor si o fazu pe fata care urca scarule. Baiatul statu putin pe ganduri dar pana la urma a deschis usa si a urcat dupa ea. Fata statea razmata de balustrada si privea ceul. Soarele batea puternic asa ca ea si-a inchis ochii lasand razele soarelui sa ii danseze pe obraji. Deodata soarele nu mai putea sa ii atinga fata asa ca isi deschide ochii si ramane uimita cand vazu ca baiatul statea in fata ei, blocand astfelt razele soarelui.
- Ce faci aici? intreba ea
- O sa faci insolatie daca stai asa, zise baiatul privindu-o in ochi
- Stau doar putin. Nu o sa patesc nimic, zise ea razand
----------------------------------
Cum vi se pare cartea pana acum? :> Sunt tare curioasa. Ah, si inca ceva. Pentru cei care au citit si alta carte de a mea, cum scriu mai bine: la persoana I sau a IIIa?? :)
CITEȘTI
Vecini
ФанфикE bine sa insiste fata sa se apropie de el? Chiar daca este ranita? Chiar daca e greu? Oare merita sa faca ea toate astea? Citind o sa aflati~~~ ^^