Ще се жени.
Тези думи прободоха сърцето на Ънсонг като кинжали. Силата в краката и́ я напусна и ако Хани не я беше хванала, вероятно щеше да падне. Горчиви сълзи бързо започнаха да се стичат по пребледнелите и́ бузи, но от гърлото и́ не излизаше никакъв звук.
- Ънсонг, добре ли си? - Хани се уплаши от реакцията на най-добрата си приятелка.
Ънсонг само премига и бавно тръгна към бунгалото, което вече делеше с Хани, без да обели и дума.
- Ънсонг! Какво става? Ънсонг! - приятелката и́ продължи да вика след нея, но отново бе игнорирана.
Шокираното момиче се затвори в стаята си. Сълзите не спираха. Чувстваше остра пробиваща болка в гърдите си. Десетки въпроси нахлуваха в главата и́ непрестанно и създаваха пълна бъркотия.
Като че ли шоковата вълна бе започнала да отминава и Ънсонг бавно я обзе реалността. Осъзнавайки най-сетне какво точно се случваше, тя започна да ридае с глас. А дори не бяха двойка толкова дълго. Една седмица, две целувки и гушкане на изтърбушения диван. Но защо го изживяваше толкова тежко? За това кратко време тя наистина се бе влюбила.
Чу се силно тропане по вратата.
- Ънсонг! Обясни ми какво става! - Хани викаше от другата страна. - Моля те, Ънсонг! Плашиш ме!
Ънсонг отвори ядосано отвори вратата и кресна:
- Шибаното копеле ме накара да се влюбя и сега го няма! Това става!
- Чакай, какво? - Хани опули така или иначе големите си очи.
Разбитото момиче бавно се замъкна до леглото си и се просна безжизнено на него.
- Не знам, не ме питай. - продума тихо. - Вероятно преувеличавам. Та ние бяхме двойка само седмица. Бяхме ли дори двойка?
- Чакай, КАКВО? - сега Хани извика. - Ким Техьонг ти е гадже и не си ми казала?
- Бившо. - поправи я Ънсонг и сълзи отново потекоха от очите и́.
Хани се приближи до приятелката си и седна на леглото до нея, хващайки ръката и́.
- Мила, искаш ли да ми кажеш какво точно се е случило между вас?
- Ами, знаеш... - започна Ънсонг, хлипайки.
Тя разказа всичко на другото момиче. От първия ден, когато го прикри за пиянската вечер, след това похода в гората с него и Хеуон, сближаването им за по-малко от половин ден, седмицата, в която той отново се държеше сякаш не я познава, но въпреки това не излизаше вечер, рождения ден (но пропусна роклята), как той я е мислел за лесбийка (на това Хани едвам сдържа смеха си), целувката, последвалата седмица изпълнена с гушкане, промяната в настроенията му през изминалия ден и... Новата годеница. Така погледнато всичко се бе случило за толкова кратко време.
YOU ARE READING
Съквартирантът
FanfictionКанг Ънсонг е типично 17 годишно момиче, идващо от бедно семейство. След като баща ѝ почива, когато тя е на 12, майка ѝ сама се грижи за нея и по-малките ѝ братчета близнаци. Въпреки че се сблъсква с трудностите на живота на съвсем крехка възраст, Ъ...