A je to tu.Den plesu přišel hrozně rychle.A teď,když tu byl,všichni jančili ještě víc,než předtím.Holky narychlo scháněly doplňky a kluci partnerky.Studenti nižších ročníků se neustále snažili pozvat někoho staršího,ale marně.Poštěstilo se jen několika málo mladším studentům.
Všude panoval zmatek a napětí.Chtěla jsem si vklidu číst ve společence,než bude čas jít se chystat,ale I tam byl takový hluk,že jsem to nakonec vzdala,zaklapla knihu a šla k nám do pokoje.
Rozhodla jsem se si dát sprchu.Zalezla jsem do koupelny.Holky sem pak budou určitě chtít jít taky,aby se upravili.
Vlezla jsem si do sprchového koutu a pustila vodu.Nechala jsem vlažné kapky vody stékat po svém těle.
Vzala jsem si šampon a pořádně si umyla vlasy.Chvilku mi to trvalo,protože je mám hrozně dlouhé.Od prvního ročníky mi ještě trochu povyrostly.Teď mi sahaly kousek pod zadek.Mamka mi je chtěla ostříhat,ale já ji nenechala.
Dále jsem se celá umyla sprchovým gelem.
Vypla jsem vodu a vylezla.Do vlasů jsem si vmasírovala trošku vonného olejíčku,aby mi vlasy hezky voněly.Ale vážně jen trochu,abych po něm neměla mastné vlasy.Pak jsem si je vysušila kouzlem,protože je to rychlejší.Obvzlášť na mých vlasech.
Odešla jsem k nám do pokoje.Holky už tam byly.
Koukla jsem se na hodiny.16:00!
A ples začíná v 18:00!
Mám jen 2 hodiny,abych se pořádně připravila.
Začala jsem tím,že jsem se nalíčila.Obvykle se nelíčím vůbec,ale jednou se může udělat výjimka.Dala jsem si světle šedé stíny a černé oční linky.Pak jsem si ještě dala řasenku.
Na rty jsem si nanesla jen trochu lesku.
Pak jsem si učesala vlasy a vytvořila ůčes.(černou barvu vlasů si domyslete)Pak jsem si všechny nehty kromě prsteníčku nalakovala zeleným lakem.Prsteníček jsem si nalakovala na stříbrno.
Pak jsem vytáhla krabice,ve kterých byly ukryty šaty a boty.
První jsem vytáhla šaty.Oblékla jsem si je a zapla.
(Dejme tomu,že vypadají zhruba takhle.Barvy se moc neshodují a celkově jsem si je představovala trochu jinak,ale nemohla jsem najít žádný obrázek,který by se úplně shodoval s mou představou...)Pak jsem vytáhla boty a obula si je.
Šla jsem se na sebe podívat do velkého zrcadla,které máme v pokoji.
Koukla jsem se na sebe a stuhnula.
To jsem vážně já?
,,Páni,Annie,moc ti to sluší,"řekla Elena,která právě taky dokončila všechny úpravy.
,,Děkuji,tobě taky,"odpověděla jsem.
Elena na sobě měla jednoduché,světle růžové šaty
Zkontrolovala jsem čas.17:40.
To je tak akorát čas vyrazit.
Prošla jsem společenskou místností a chodbou se vydala do vstupní síně.Se Scorpiusem se máme potkat až tam.
Došla jsme tam.Už tam byla spousta studentů.Jakmile jsem vešla,všichni se na mě podívali a ztichli.Zhodnotili mě pohledem a pak se vrátili zpět k rozhovorům,které vedly.Někteří kluci na mě stále koukali.
,,Ahoj,neotáčej se,"řekl Scorpius tiše těsně u mého ucha,až mi naskočila husí kůže.
Zůstala jsem stát tak,jak řekl.Ucítila jsem chladivý pocit na krku.Sáhla jsem na náhrdelník,který mi dal.
Byl nádherný!
Byl ze stříbra a oprostřed dominoval smaragd.Jak jinak...Zmijozel.
,,Moc děkuju,"řekla jsem,otočila se k němu a objala ho.
,,Moc ti to sluší,"řekl.
Pustila jsem ho a koukla jsem mu do očí.
,,Děkuji,"řekla jsem a usmála se na něj.Dveře od Velké síně se otevřeli a vešel táta.Všichni ztichli.
Táta na sobě měl černý společenský hábit.
,,Seřeďte se a postupně vstupte do Velké síně,"zavelel rázně.
Všichni poslechli.Postupně jsme se tam dostali I my.
Síň byla vyzdobena červenými a bílými balonky.
Uprostřed byl taneční parket.Ze stropu nad parketem se sypala růžová srdíčka a z parketu záhadně mizela.
Kolem parketu byly rozestavěné stolky pro dva.Šli jsme k jednomu volnému.Na stolku byly zákustu polité bílou a červenou polevou a skleničky s punčem,které se sami doplňovaly.
Posadili jsme se.V tom se na stolku oběvily hořící svíčky.Byla to úžasná romantika.
Rozhlédla jsem se kolem.Seděla tu spousta studentů,ale občas jsem zahlédla I dospělé...to budou ti lidé z ministerstva a sponzoři.Zahlédla jsem dokonce rodinu Malfoyových.Byli tam jak Scorpiusovi rodiče,tak prarodiče.Všichni byli oblečení v nových,draze vypadajících,elegantních hábitech.
Všichni ztichli a zahleděli se na paní ředitelku,která se chystala k proslovu.,,Zdravím vás.Jsem velice ráda,že jsme se tu sešli v tak hojném počtu.
Děkuji za účast všem a doufám,že se vám zde bude líbit.
Dále chci poděkovat celému učitelskému sboru za výzdobu Velké síně a školních pozemků.
Co dodat?Snad už jen dobře se bavte!"síní se rozlehl potlesk.Chvilku jsme jen tak seděli a povídali si.Pak se síní rozezněla hudba.
Scorpius vstal.
,,Smím prosit?"zeptal se.
,,Samozřejmě,"řekla jsem.
Políbil mi hřbet ruky a odvedl na taneční parket,kde zatím nebyl nikdo kromě paní ředitelky a jejího tanečního partnera.Pravděpodobně to byl někdo z ministerstva.
Všichni studenti seděli u svých stolů a tvářili se nejistě.Očividně se jim moc tančit nechtělo.
My jsme to ale ignorovali a postavili se doprostřed parketu.
Scorpius položil jednu ruku na můj pas a druhou sevřel tu mou.Já mu ruku položila na rameno.
Začali jsme se ladně pohybovat po parketu.Scorpius tančil naprosto úžasně.Jistě mě vedl po parketu.Cítila jsem se,jako kdyby jsme se vznášeli.Nic a nikdo kolem neexistoval.Byli jsme jen my dva.
Písnička skončila,stejně tak jako tato krásná chvíle.Teprve teď jsem si všimla,že jsme tu sami.
Všichni začali tleskat.Trochu jsem zrudla.Zůstalu jsme ještě na pár písniček,během kterých se k nám začali přidávat I ostatní.
,,Pojď,"řekl Scorpius,jakmile na parketu bylo hodně lidí.
Šli jsme směrem z Velké síně.
,,To nás ani nepozdravíš?"ozval se za námi ledový hlas,když už jsme byli skoro venku.
Otočili jsme se.
Stáli tam Lucius a Narcisa Malfoyovi.
,,Dědo,babi,zdravím,"řekl Scorpius.
,,Dobrý den,"pozdravila jsem.
Lucius jen kývl a Narcisa se pousmála.
,,Kdopak je ta okouzlující mladá dáma?"zeptala se.
,,Omlouvám se,"řekl Scorpius.
,,Toto je Annie Snapeová,"řekl.
Oba se na mě zvědavě podívali.
,,Nevěděl jsem,že má Severus dceru,"řekl ohromeně Lucius.
Já se teochu pousmála.Vzpoměla jsem si na první rozhovor mě a táty v prvním ročníku.
,,Jak se jmenuje tvá matka?"zeptala se Cisa.
,,Elizabeth Snapeová.Za svobodna byla Winslet,"odpověděla jsem slušně.Chtěla jsem udělat dobrý dojem.
,,Takže skoro čistokrevná,"konstatoval Lucius.
,,Doufám,že už zase nezačínáš s těmi řečmi o čistokrevnosti,"ozvalo se za Luciuse.To přišel Draco s Astorií.
,,Ahoj Scorpiusi,Annie,"řekl.
,,Ahoj,"řekl Scorpius.
,,Dobrý den,"pozdravila jsem.
Astorie se na mě povzbudivě usmála.U Malfoyových je to vždy složité.Lucius se moc ohlíží na čistokrevnost.
,,Je to dcera Severuse a to by ti mohlo stačit,"řekl Draco.
,,Omluvíte nás?"zeptal se Scorpius.Očividně už mu taky vadilo poslouchat tento rozhovor.
,,Samozřejmě,"řekla Astorie.To bylovpoprvé,co promluvila.
,,Ahoj,"řekl Scorpius a už mě odváděl ven na školní pozemky.
,,Nashledanou,"stihla jsem ještě zavolat,než jsme odešli ven.Pozemky byly nádherně upravené.Všude byly růžové keře a vždy po nějaké chvilce lavička.
Dominantní byla obří fontána.Posadili jsme se na skrytou lavičku a jen tak chvilku seděli.Byl tak blízko.
Otočil se je mě.Já zvedla hlavu a podívala se mu do očí.
Přiblížil se a lehce mě políbil.
V břiše mi začal poletovat snad milion motýlků.
Obmotala jsem mu ruce kolem krku a polibek začala oplácet.On mi dal ruce kolem pasu a přitáhl si mě blíž.
Pak se ode mě odtáhl,ale jen kousek.
,,Víš,Annie,už to trvá celkem dlouho,ale já-
Já se do tebe zamiloval,"řekl tiše.
,,Scorpiusi,já do tebe taky,"řekla jsem a znovu ho políbila....
Ahoj.
Snad se kapitola líbila.Dnes je trochu delší...
Co říkáte na jejich vztah?Mějte se hezky😃
Marrta20