9.Ošetřovna

120 8 2
                                    


/Pohled Scorpiuse/

Šel jsem trochu později,snad se Annie nebude moc zlobit.Spěchal jsem chodbami hradu,jak nejrychleji jsem mohl.
V dáli se ozvala tupá rána a zvuk tříštícího porcelánu,který se rozléhal chodbami hradu.Šel jsem zhruba do míst,odkud se ozvala rána.Nebylo to nejblíže,ale stejně tudy vedla moje cesta.

Pohled,který se mi nastolil za rohem vůbec nebyl příjemný.
Hrdlo se mi stáhlo strachem a proto jsem se jen rozběhl k postavě,u jejíž hlavy byla kaluž krve.
,,Annie,"vykřikl jsem vyděšeně.Všude kolem byly střepy.
,,Annie,ANNIE,slyšíš mě?"řekl jsem zoufale.
Celý jsem se klepal,ale dlouho jsem se nerozmýšlel.Opatrně jsem si ji zvedl do náručí a spěchal ma ošetřovnu.Ignoroval jsem přitom krev,co mi stékala na hábit.
Doufal jsem jen,že nejdu pozdě.

Rozrazil jsem dveře na ošetřovnu.
,,Madam Pomfreyová!"zakřičel jsem zoufale.
,,Co se děje?"vykoukla ze své kanceláře.
,,Honem jsem pojďte!"zavola jsem.
Všimla si Annie v mém náručí a ihned k nám přiběhla.

,,Propána,"řekla,jakmile uviděla tubkrev a ránu na Anniině hlavě.
,,Položte ji sem,"řekla a ukázala na postel.
Poslechl jsem a trochu ustoupil.
Chytil jsem ji za ruku,měla ji ledovou a čekal jsem,co bude madam Pomfreyová dělat.

Jakmile jsem ji položil,ihned vytáhla hůlku a začala mumlat diagnostická kouzla.
Pak najednou vyslala patrona,který na sebe vzal podobu holubice a odletěl pryč.
Pak se otočila zpět k Annie,namířila hūlkou na její hlavu a začala říkat formuli.
,,Vulnera sanentum"krvácení se začalo zpomalovat.
,,Vulnera sanentum"krvácení přestalo.
,,Vulnera sanentum"pronesla potřetí a rána se zacelila.Celkově formule zněla jako píseň.
,,Tady máte,"podala mi houbičku a misku s vodou.
,,Omyjte jí to čelo,"řekla a hned někam odběhla.
Popadl jsem houbičku,trochu jo namočil a začal jsem jí lehce otírat obličej.
Byla hodně bledá a chladná.

Madam Pomfreyová přišla zpět s lektvarem.
Na lahvičce jsem si přečetl Dokrvovací lektvar.
,,Bude vpořádku?"zeptal jsem se pořád trochu přidušeným hlasem.
,,Ano,řekla bych,že ano.Ale nejsem si jistá.Měla otřes mozku,takže je možné-"
,,Co je možné?"ozval se za ní ledový hlas.Oba jsme leknutím málem nadskočili.
,,Je možné,že si na to nebude pamatovat.Vy nevíte,jak se jí to stalo?"otočila se na mě.
,,Ne.Šel jsem po chodbě a uzlyšel jsem ránu,tak jsem se šel podívat,co se stalo.Annie yam ležela a všude kolem ní byla krev a střepy.Byla to ta chodba s tou velikou vázou s antickými motivy,"vykoktal jsem.
,,Co všechno si nebude pamatovat?"zeptal se Snape a skenoval přitom obličej své dcery,jako kdyby chtěl vědět,co se jí právě děje v hlavě.
,,V lepším případě jen ten pád a nebo si bude pamatovat vše.V horším případě si nebude pamatovat-"hlas se jí na konci zlomil.
,,Co?"zeptal jsem se vyděšeně,ale tušil jsem.
,,Nebude si pamatovat týdny,měsíce,roky..."řekla slabě.
Vyděšeně jsem se koukl na Annie.Vypadalo to,že klidně spí.Jediná věc,která tuto předtavu rušila byla bledá kůže a krev ve vlasech.
,,Pulírexo,"řekla madam Pomfreyová a vlasy měla Annie rázem čisté.
,,Kdy ji probudíte?"zeptal jsem se smutně.
Madam se na chvilku zamyslela.
,,Zítra v tuto dobu,"řekla po chvilce uvažování.
,,Děkuji,"odpověděl jsem a posadil se na židly vedle postele.Pořád jsem přitom držel její ruku a nehodlal jsem ji pustit.Mám ji moc rád.Ne,já ji miluji a neopustím ji.Nikdy.Ať se stane cokoliv.
Madam jí nalila do úst Dokrvovací lektvar.
,,Můžete jít a nechat nás tu chvíli osamotě?"vyštěkl Snape.
Ona se teochu zamračila a já zbledl.Madam kývla a odešla.Jakmile si byl Snape jistý,že nás neuslyší,začal mluvit.
,,Tohle ode mě uslyšíte asi poprvé a naposledy,ale děkuji,že jste ji sem donesl."to mě fakt překvapilo.Profesor Snape mi-DĚKUJE?
Málem se mi nepovedlo skrýt údiv.
,,Nemáte za co profesore,"odpověděl jsem a podíval se na její obličej,stejně tak hajo Snape.
,,Nevíte,co v té chodbě dělala?"zeptal se Snape.
,,Noo,"protáhl jsem a cítil jsme,jak mi do tváří vstupuje horkost.
,,A co jste v té chodbě dělal vy?"ptal se dál.
,,Měl-
Měl jsem se s ní sejít pane,"řekl jsem tak tiše,že jsem se až divil,že to zaslechl.
Chvilku byl po tichu a potom řekl:,,Budeš pro ni dobrý."

...

Tak,co říkáte na novou kapitolu?

Nejsem si vůbec jistá,jak by příběh měl pokračovat...mám dvě verze a nevím,kterou zvolit.

Mějte se hezky😃

Marrta20

RodinaKde žijí příběhy. Začni objevovat