14.Přeměna a NKÚ

138 7 2
                                    

Zkoušky NKÚ se přiblížily a všichni byli nervózní.I ti nejhorší studenti a lajdáci teď vysedávaly v knihovně a pilně se učili.Několik studentů se dokonce složilo.
Já byla celkem vklidu a pomáhala jsem Scorpiusovi a Albusovi dohnat nějaké učivo.
Nejvíce jsem se těšila na praktické zkoušky.Ty nás už brzy čekají,protože teorii jsme už psali.
Teď máme týden volna a já se rozhodla využít ke svému plánu.Chci se stát zvěromágem.Už jsem si na toto téma přečetla spoustu knih a jsem připravená to vyzkoušet.S kluky jsem domluvená,že na mě odpoledne dohlédnou,kdyby se něco zvrtlo.Proměna ve zvěromága je přeci jen velmi složitá a mě je teprve 15.

Dopoledne uteklo opravdu rychle a já se vydala do smluvené učebny.
Kluci už tam byli a odklidily lavice tak,abych měla uprostřed dost prostoru.Přeci jen nevíme,v jak velké zvíře se proměním.
Prostavila jsem se doprostřed a nervózně si skousla spodní ret.
,,Neboj,to zvládneš,"utěšoval mě Scorpius.
,,Pokud to nezvládneš ty,tak už nikdo,"dodal Albus.
Usmála jsem se na ně a zavřela oči.Pomůže mi to více se soustředit.První přeměna je nejtěžší,protože nevíte,v jaké zvíře se proměníte.
Snažila jsem se proto myslet na zvířata obecně.

,,Demutatio animagus,"pronesla jsem v plné soustředěnosti a čekala na změnu.

Najednou jsem pocítila,jak se mi protahuje obličej a rostou zuby.Začal mi růst ocas a tvarovat tlapy a páteř.Celé tělo mi navíc pokryla hustá,hebká,černá srst.Taky se mi zlepšily smysly.
Dopadla jsem na všechny čtyři a sledovala vyděšené pohledy kluků.Nechápavě jsem se na ně koukala a šla k nim blíž.Necouvli a postoupili dokonce o krok dopředu.Pak mě začali opatrně drbat za uchem.
,,Annie,ty jsi černý panter "řekl Scorpius.

,,Annie,ty jsi černý panter "řekl Scorpius

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Proměnila jsem se zpět.
,,Jaké to bylo?"
,,Naprosto úžasné.Je zvláštní být v těle jiného tvory.A ty vaše vyděšené pohledy,"rozesmála jsem se a oni se přidali ke mě.
,,Divíš se?Když se před námi objeví šelma,která by nás byla scopná spolknout jako malinu?"dostal ze sebe mezi smíchem Albus.
,,Budeš nás to muset naučit,"řekl už naprosto vážně Albus.
,,Jo,v létě se jede k nám.Už je to domluvené s rodiči.Budeme tam mít dost klidu."

-o týden později-
Dnes nás čeká praktická zkouška z Přeměňování.To bude lehké.Albus a Scorpius šli celkem brzo.Já se dostala na řadu jako kedna z posledních.
Konečně se ozvalo:,,Annie Snapeová!"
Zvedla jsem se a vešla do velké síně,která byla pro tyto zkoušky speciálně upravená.
Šla jsem k jedinému volnému zkoušejícímu.
,,Tak slečno,přeměňte mi tuto krysu na vodu."
Oddychla jsem si a splnila všechny zadané úkoly.
Nakonci se zkoušející zamyslel a pak řekl:,,Pan Malfoy mi prozradil."
Lekla jsem se,co mu Scorpius řekl.
,,Že jste zvěromág,tak za nějaké ty body navíc,jestli by jste mohla,"řekl a já si oddychla.Tohle je v pohodě.
Soustředila jsem se a ,,Demutatio animagus,"pronesla jsem pevným hlasem.Povedlo se.Za chvilku už jsem se před ním procházela v podobě pantera.Všichni ustali a koukali se na mě.Zkoušející zatleskal:,,výborně!"
Pak jsem se proměnila zpět,rozloučila se a opustila Velkou síň.
Zbytek zkoušek dopadl stejně skvěle,jako tato.

Poslední týden školy utekl jako voda a já se nemohla dočkat léta,ztráveného na Manoru.Nejdříve ale budu 2 dlouhé týdny doma.Během těch týdnů budu pomáhat mámě s Edwardem.

Nastoupili jsme do vlaku.Celou cestu jsme se skvěle bavili a plánovali naše společné léto.

...

Ahoj.
Vím,že tato kapotola vypadá jako Epilog,ale není.
Ještě mám pár kapitol,z léta na Manoru a 6.ročníku,vymyšlených.

Mějte se hezky😃

marrta20

RodinaKde žijí příběhy. Začni objevovat