Am intrat in grădina școlii cu ioana....acolo, la intrare, era un panou cu numele copiilor si clasele lor.
Ioana: se pare ca suntem in aceeași clasa...
Eu: mda... Hai sa mergem sa găsim clasa.
Ioana: sper sa nu avem colegi Harryfan....
Eu: stai linistita...nu cred ca o sa-si dea seama...trasandu-mi un zâmbet prostesc...
Ioana: ne cheamă Styles!!! Cum drecu sa nu ne recunoască?!?!
Eu: ioana, fi calma, doar nu ii baga in seama, ok?
Ioana: bine ca am cutitul....aaaaaa adică, ceeeeeeeeeeee?!?! Am gândit cu voce tare?!?!
M-am prefăcut ca nu am băgat-o in seama si am început sa imi caut clasa....
Ioana: am găsit-o!!!
Eu: bine, sa intri usor si sa nu faci nimic ciudat...
Ioana făcu o fata de ingeras si isi desena un cerc imaginar pe cap, ca sa arate cat de cuminte este...
Totul a decurs okay, pana cand a venit cu catalogul si ne-a strigat... In timp ce striga numele copiilor, ioana mi-a sortit la ureche..."am dat de draaaaaacu'!!"
Eu: fi calma, si comporta-te normal. Prima data a spus numele Ioanei si apoi al meu. Cand au auzit numele Styles, câteva fete din clasa au facut niste ochi mare, de parca au trecut bacul...dupa discursul doamnei diriginte, ne-a lăsat câteva minute pauza. Fetele s-au adunat in jurul nostru si se uitat atente la noi...
Ioana: acum pot sa scot cutitul?
Eu: ioana, abtine-te! Doar o sa ne pună câteva intrebari...
Cercul facut de fete devenea din ce in ce mai strâns....
Eu: ioana cred ca acum poți sa-l scoti...
Ioana: ce sa scot?! Se uita pervers la mine....
Eu: Ioana, cutitul!
In timp ce isi cauta cutitul, pauza a trecut!
Ioana: doamne, am scăpat!
In timp ce se prezentau profesorii, noi tot primeam biletele despre Harry... Dupa vreo 2 ore de stat si ascultat, in sfarsit..... In sfarsit s-a terminat prima zi de liceu! Yeeei! 😒
Cand s-a sunat clopotelul, am luat-o la fuga ca sa nu ne prindă alea....am ajuns in fata mașinii....si pentru prima data ioana a vrut sa urce in mașina fratelui nostru. Pana si el s-a mirat.
Harry: de ce?...era confuz, pana cand o fata s-a lipit de geamul mașinii si l-a vazut pe Harry. Harry s-a speria si băgat pe viteza a treia-a spre casa...am fost fugăriți...bine ca nu aleargă asa de repede...
Harry: Cea fost aia?
Ioana: astia erau fanii tai! Numai din cauza ta! Măcar daca iti puneai un alt nume de scena....da tu nu...nu, nu ne-ai ascultat...
Harry: Bine, nu cred ca o sa va placa dar....
POC!!
CITEȘTI
Too many idiots, too few bullets...
FanfictionCum este sa traiesti cu niste staruri? Asta ma întrebau toți, asa ca m-am gândit sa scriu povestea asta, daca nu va place... Nu imi pasa! ATENTIE! lIMBAJ DIN ALA DE...DIN ALA VIOLENT!