In Rusia orice e posibil!!

199 3 0
                                    

Dimineața...

Ma trezeste Zayn cu privirile lui magnifice, care se imprimeu in oglinda spartă si de mirosul spray-ului..... Am deschis geamul.... Afara era Elisa care stătea in niste boxeri cu o bluza larga, vișinie care scrie "nobody know me". Langa ea era emi.... El măcar era îmbrăcat 😐....defapt bine ca era îmbrăcat! Niall era in boxeri cu căpitanul America iar Louis era intr-un tricou si cu o pereche de Short-uri albaștrii. Ioana cu vivi, stăteau undeva la umbra; ioana cu niste pijamale mov cu nevastuici si vivi cu unicorni..... Dar lipseau Harry si Liam...

Ma: unde-s ceilalti doi?

N: s-au dus sa caute un lac, pentru a ne scalda...

Z:nu cumva trebuia sa obținem benzina??

Lo: lasa astea, mai intai sa ne distram!!

Ma: nu intelegeti!

V: nu avem benzina si suntem in mijlocul pustietăți...ce altceva se mai poate întâmpla?!

Ma: vivi, huuuu, calmează-te!!

Nu știam cum sa le spun ca eram ținuti aici de niste hoti...

Ma: Zayn, vrei sa facem o plimbare?

Z: ok, pe unde sa o luam?

Ma: hai in pădure...

M-a luat de mana si ne-am îndreaptat spre pădure....

Ma: Zayn, nu știu cum sa-ti spun...

Z: șșșt... Știam ca pana la urma o sa faci acest pas!

Ma: ce pas?

Z: stii ceva, mai bine contează... Spune ce ai de spus!

Ma: bine, ok, sa stii ca noi suntem inchiși aici...

Z: esti nebuna?! Nu aveam cum sa fim inchiși, daca noi ne plimbam pe aici...

S-a auzit un zgomot de pusca... Ne-am uitat unul la celălat speriati... Se auzea din casa fermierilor. Am fugit spre casa... Era ioana care se bătea cu Sven...baietii cu Elisa erau ascunsi dupa mese si altele....aa si in același timp au apărut si Harry cu Liam.... Ioana si-a scos pistolul din pijama si a tras in Kristoph. Avea de gând sa ii omoare si pe ceilalti dar am fugit cu toții spre pădure... Chiar daca nu eram imbracati cum trebuie... Bine ca măcar am scăpat de acolo, mașina a rămas acolo... Harry plângea...

Emi: măcar ati luat banii?!

N: si mâncarea?!

I : de ce dracu nu m-ati lasat sa-i omor pe aia?!

V: diseară o sa ne întoarcem sa-i terorizam, cum le-am facut băietilor... 😈

I: da....deja m-am gândit ce o sa facem...

E: POLANDA!!!!

N: asta pentru mancare!

H: si mașina mea!

Zici ca eram niste băștinași care vroiau sa cucerească o noua insula... Toti dormeam....era ciudat cum dormeam, adică eu stăteam pe burta lui Zayn si Elisa pe a lui emi(😈)....iar ceilalti dormeau pe jos.... Lui Niall trebuia sa ii fie destul de frig, ca doar era in boxeri.

A doua zi...

M-am trezit... Zayn încă mai dormea.... Eram numai eu si el.... Unde dracu s-au dus ceilalti?! Nu ma puteam scula, dar se auzeau focuri de arma.

Z: ce se întâmpla??

Ma: nu știu....da mi-e frica...

Ne-am ridicat si ne-am dus in spre mijlocul pădurii.

Too many idiots, too few bullets...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum