Viata ca in telenovele

78 3 5
                                    

Maria pov.

Toți au plecat si m-au lăsat cu Vivi!

V: Maria!!!!!!!! Unde ești?!?!?

Ma: Lângă tine!!!!

V: De ce tipam?!?!?!?!

Ma: Nu stiu!!!!

V: Stai suntem singure? Te gândești la ce ma gândesc si eu?

Ma: La cosasi pe biciclete?

V: Nu! Bătaie cu frisca!!!

Ma: Ok!! Dar recunoaște... Te gândeai la cosasi pe biciclete!

V: Sincera sa fiu da...

Am luat toate tuburile cu frisc si am inceput sa improscam tot ce vedeam cu frisca. Eram in lenjerie intimă si patinam pe gresia acoperită cu frisca, când de odată cineva suna la ușa.

Ma: Stai sa ma imbrac si răspund eu.

V: Nu te mai îmbraca. Margem asa. Poate e vreun preot. Dacă ne vede si-a făcut toate pacatele.

Spuse ranjimd pervers.

Am deschis ușa si l-am văzut pe Luke cu gasca. Am dat sa închid dar a pus piciorul in prag.

Ma: Ieși afara Luke!

L: Mrrr! Singurele?

V: Ce naiba vrei viol esoat?

L: Din câte imi amintesc, una dintre voi trebuia sa se culce cu unul din noi.

Ma: I-ați pastile de memorie! Am zis ca ne culcam cu voi sau mergem in Sydney cu voi, DOAR DACA NE AJUTATI! spun si vreau sa închid din nou ușa.

L: Asa va comportati voi cu musafirii?

V: De obicei le infigem un cuțit in cap, dar de voi ni s-a făcut mila.

Ma: Nu știu de ce mai ești aici? Nu ne-ai ajutat cu nimic!

L: Adevarul e ca va e frica! Pana si unul mai mic ca voi e mai bun in pat.

V: Ma culc eu cu tine! Obsedat sexual ce ești!

Ma: Vivi ce faci? Ii soptesc confuza.

V: Diseara! Ora 8:34! Fix! Nici mai devreme nici mai târziu! Sa ma duci într-un hotel scump!

Băieții: Lol!

L: Bine! spuse apropindu-se de ea si privind-o in ochi. Apoi s-a intors spre mine si mi-a spus: Oricând voi fi disponibil!

Cum au ieșit pe ușa am inceput sa o iau pe Vivi la întrebări.

Ma: Ce a fost asta?

V:  Daca vroiai sa te culci cu el fa-o!

Ma: Nu dar.... Eu cosas confuz.

V: Vroiai sa ieși la pensie cu el care te freca la cap sa te culci cu el?

Ma: Sti ce? E mai bine asa. Abia astept sa postez pe Twweter!

V: Maria!

Ma: neeaaahh!!!

Mary P.O.V

Ok, sa speram ca fetele n-au facut nimic special... Bine ca am luat-o pe Ioana cu noi. Eu stau undeva intr-o cafenea si-mi savurez cafeaua, iar ceilalti erau la cumparaturi... O vad pe Elisa discutand cu Zayn. Mrrrrrr... Vin spre mine.

E: unde e Ioana?

M: la kid's land... e pe undeva prin topogane... Dar voi, nebunaticilor... ce faceti?

Too many idiots, too few bullets...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum