Accidentul

267 6 1
                                    

Am urcat scările si am ajuns in apartament...

Eu: Uuuuu...apartamentul de lux ☺️

Zayn: măcar atâta sa fac...

Eu: dar mai intai..... UNDE DRACU SUNTEM?!am urlat la el, de parca s-ar fi uitat un pozele mele...

Zayn: stai linistita, nu o sa ne găsească nimeni aici!! Suntem in Mexic!!

O voce cunoscuta: uuuuuuaaaaaau!! Chiar crezi ca fântâna asta e plină cu ciocolata?!

Y: potolește-te, Niall.... Te rog nu ma fa de ras!!

Zayn: dar.... Cum...dra....ce naiba?! Cum ne-au găsit?!

Eu: GPS.... Prost esti....

Zayn: bine ca am pus asta pe un alt nume....

Ioana: deschideți imediat ușa!! Am o bazooka aici, nu cred ca vrei sa o folosesc!!

Zayn P.O.V

Cum dracu ne-o găsit?! Ar trebui sa ma gândesc..... Hai gândește Zayn, gândește.....asa! Gata știu ce sa facem ca sa nu ne prindă cap' de oaie!

Zayn: fugi!!

Si am ieșit ca in filme pe balcon!! Am sărit de pe el....bine ca era la primul etaj... Si între timp am auzit...

Elisa: Zayn! Zayn al meu zboară! Cine?! Cineva, cumva din întâmplare are un arc si o Săgeata?! Vreau sa vad daca nu are aripi!!

Ok, fata aia ma inspaimanta!! E ca un cap de lămâie, blond siiii....cine dracu e cacatul blond de langa ea?! E atât de GRAS.... Dar nu contează.... Dupa aterizarea mea fabuloasa, am ajuns in apa... Am urcat in mașina lui Harry....si am luat-o la fuga....

Harry P.O.V.

Am vazut ce săritură spectaculoasa au facut.... Si dupa au intrat uzi in mașina mea!! Zayn....ai grija unde stai....ca s-ar putea sa o plătesc pe ioana....sa-ti faca ce a dorit ea de ani buni.....

Niall: ne scapă!! Ce facem?

Harry: intram intr-o mașina necunoscuta ca in filmele de acțiune!

Vivi: asa sa facem!

Niall: tu stai aici....si ai grija ca crevetele ala cret si cacatii aia sa nu distrugă hotelul....

Am urcat intr-o dubiță.... Pe drum se auzea....
"Ahhhh ce ma doare" "ahhh" "poate mi se rupe" .... Ne-am uitat speriati...in spate, de unde veneau zgomotele...

Harry: tu conduci si eu ma uit sa vad....cin face asa...m-am dus in spate...si am vazut o femeie gravida....care mai aveam puțin si nastea....

Niall: de ce stai ca rahatul și nu spui nimic?!

Harry: du-te repede la spital!! E o femeie gravida aici!

Niall: ce dracu?! Aia cand a mai apărut aici?

Harry: nu e mașina noastra, remember?!

In timp ce Niall mergea spre spital....bine nu știu sigur spre ce mergea, pt ca eram atent la doamna din spate.....dar hai sa continuam...... Niall s-a oprit brusc...eram la MCDonald's...

Niall: 3 cheesburgers!

Harry: ce dracu faci?! Femeia asta naște! O sa aibă un copil in curând!!

Niall: da, ai dreptate, scuze.... Si un Happy Meal!!

Dupa ce ne-am luat comanda, am mers repede spre spital... Dar...nici nu am reușit sa-i spun lui Niall sa oprească....ca....BUFFF! Am cazut langa un lac.... Nu imi amintesc multe, dar știu ca Niall tipa ca dracii "mâncarea meaaaa!! Unde dracu este?!"....

M-am trezit intr-un spital....langa mine erau o grămada de flori si bomboane....de la Fane, normal! Dupa, a venit doamna doctor...

Doctorul: Nu știu cum de ati reușit toti 3 sa scăpați vii....adică toti 4 si nou-născutul....ma bucur de asta...
Harry: ce naiba?! Cine ne-a scos de acolo?!

X: eu am făcut-o!!

Harry: cine dracu esti??

X: un mare fan!! Ma cheama Jake....

Wow....ce noroc ca exista si gay in lumea asta!!

Harry: si ce s-o întâmplat cu Niall?!

Doctorul: si-a răsucit glezna....dar nu-i nimic....acum o sa va las sa va odihniți!

Jake: știu ce gandesti....

Harry: ce?! Râzând..

Jake: ca sunt gay....stai linistit nu sunt fanul tau!! Sunt fotograf profesionist!

Niall: nu imi vine sa cred!! Am ajuns in Rai?!

Am tras perdeau...era chiar langa mine.....ok era ciudat....eu am primit o grămada de flori, ciocolate si scrisori, iar el....MANCARE.... A primit, de la MC, KFC, MADO....si altele....a început sa se înfruptă din toate.... A primit o figurine in forma de el de ciocolata....

Zayn P.O.V

Ce bine ca am scăpat de ei....hai sa dau drumul la radio....sa ascultam o muzica plăcută....
" 2 băieți din cea mai faimosa trupa, 1 D, au fost găsiți, inconstienti, in Mexic. Dar stati linistita, au fost readusi in Londra la cel mai bun spital din zona! Rămâneti cu noi sa aflați mai multe detalii!

Eu: am auzit prost?! Poate ne căutau....trebuie sa mergem la spital....

Zayn: cum?! Dar debea am scăpat de ei?!

Eu: sunt prietenii tai cei mai buni si poate ioana le-a facut ceva si mi-e frica!

Ne-am dus la cel mai apropiat aeroport si am zburat către Londra....

Dupa 1 zi de zbor, am ajuns acolo. Am chemat o limuzina... Erau numai reporteri acolo...nu ii băgam in seama, mai ales ca ma întrebau
si de Maria. Am ajuns in spital. Pentru prima data am vazut-o pe Maria, in stare sa plângă de ce i se întâmplase fratelui ei... In scurt timp au ajuns si ceilalti natangi...

Louis: ce dracu ti-a venit sa fugi de acasa?!

Zayn: nu știu.....m-au iertat rapid.....ma simteam atât de prost; din cauza mea Harry si Niall puteau sa moara...

Nu puteam sa plec nicăieri ca eram legat la mana de Maria.

Emi: wow, nu imi vine sa cred cate ati primit!!

Elisa: Zayn!!!!! OH, slava cerului ca nu ai patit nimic!

Niall: tagan blond! Chhhhhhhhhh, chhhhhhhh(sunetul scos de mâță) my precious, I-a labaaaaa!

Emi: auci!!

Ioana a tras tare in Liam.

Liam: au....de ce ai facut-o?! Puteai sa dai Louis!!!

Louis: ceeeeee?!

Ioana: simteam nevoia de a da in cineva fara motiv..... doar sunt ioana!









Mi-o venit netul!!!!

Too many idiots, too few bullets...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum