Se auzea o voce cunoscuta: ups...
Eu si ioana ne uitam ciudat la Harry...
Dintr-o data apare Louis in bucătărie...
Louise: Harry, nu te superi ca am scăpat popcornul...adică Nia..
Niall: nu am fost eu jur! Nu e vina mea ca se sperie repede!!! Intrerupandu-l pe Louis...
Harry: nu-i nimic....
Liam: am pus filmuuuuuuul!!!!striga din living... De ce nu veniți cu popcorn?
Apăruse si Liam...
Liam: aaaa...buna fetelor, făcând fata lui de cuceritor...
Se auzea un zgomot...
Niall: Zayyyyyyyn, nu incepe filmul fara noi...
Zayn: scuzeeee. Si Inchide zgomotul..
Eu: buna, băieți,spun cu o voce nervoasa, ce faceți aici?
Liam: aaam, ai uitat e seara filmelor!
Ioana: AAA....daaa...seara filmelor si a chicotelilor... La ce film va uitati?
Niall: la filmul, nu știu daca nu l-ai vazut, "this is us"....e super tare....spuse Naill de parca numai el il văzuse...
Eu: nu l-ati vazut deja?!?!
Ioana: de vreo 7 ori...
Ioana P.O.V
Nu imi vine sa cred cat de ratati, nu cacati pot sa fie! Adică eu nici măcar nu am rezistat o secunda sa ma uit la film...daca mai spune ceva, jur ca o sa pun mana pe cuțit...
Louis: taci, tu! Nu ne strica momentul!
Maria POV.
Ioana se uita ciudat la el...a facut o mișcare brusca...si pam! Era cu mana pe un cuțit!eu cu Harry am încercat s-o linistim asa ca am dus-o in camera ei, iar Harry s-a dus cu baietii sa se iute la film.
Nici bine nu eram schimbată (aveam doar o bustiera si o pereche de pantaloni scurti) ca deja eram pe Facebook...
"Ddddddd'fuck!!! Cine dracu sunt oamenii astia?!?! De ce mi-au dat add?!"
Pentru ca baietii făceau gălăgie, m-am gândit sa-mi pun căștile si sa ascult gas pedal in timp ce ma jucam Clayjam...ma relaxa foarte tare jocu'... Dintr-o data s-a facut răcoare si s-a auzit un scârțâit...nu mi-a pas, crezând ca e geamul.....dar brusc am tresărit! Am tresărit unei mangaili calde, pe umăr. Era sa-l pocnesc! Cand sa ma întorc...
Eu: aaaaam.... Zayn, ce faci aici?
Zayn: pai, pai eu...eu...
Eu: Zayn, de ce te balbai?!
Zayn: ai vre-un prezervativ?
Făcând o fata perversa.
Prima data nu mi-am dat seama, dar am auzit niste chicoteli din spatele usii...
Eu: aam.....da, cred...
Având o fata gata de un atac surprinsă.
Ma prefaceam ca o sa caut intr-un sertar..... Si BAM! I-am dat un sut sub centura. Baietii, cand au vazut asta, s-au speriat si au fugit in living. S-au asezat pe jos, de parca nu s-a întâmplat nimic...
Ioana: Maria, ce avem prima ora, ca nu înțeleg ce scrie aici...il observa pe Zayn jos si a facut o fata bucuroasa. Nu imi vine sa cred!!spuse ea, am crezut ca doar eu pot sa dau in ei, m-ai facut mândră! Sunt mândră de tine, Maria!dupa a plecat linistita in camera ei.
Uitându-ma la el, mi s-a facut mila, asa ca l-am ajutat sa se ridice. Ma uitam la fata lui de catelus...ma uitam atenta la ochii lui, prea atent, ma uitam la ei de parca...de parca am rămas hipnotizata...
Zayn P.O.V
DE CE SE UITA ASA LA MINE?!?! Oare s-a îndrăgostit de mine?... Ce o sa zica Harry cand o sa afle ca sora lui s-a îndrăgostit de unul dintre prietenii lui cei mai buni....adică si eu as vrea o fata ca ea, dar.....de ce nu isi i-a privirile din ochii mei?! Trebuie sa intrerup asta....înainte ca sa sara pe mine...
Zayn: de ce te uiti la ochii mei?ce naib?!...nu asta am vrut sa spun....cum dracu'..
Eu: nu înțeleg de ce fetele se îndrăgostesc asa repede de tine....
Zayn: pai stii ce le mai place la fete?! Făcând o fata perversa
S-a apropiat de mine, si m-a imbratisat!
Wow...el chiar are muschi, ii simteam foarte bine....dar tot nu mi se părea ceva special.... Oare sa zic cu voce tare?
Eu: mda...tot nu, sorry.
Auzind asta, Zayn isi facu fatuca de catelus plouat si pleca spre băieți...
In timp ce baietii cântăm si dansau, Zayn stătea pe gânduri....
Harry: încă te mai doare lovitura?!intreba in gluma Harry... Doar ti-am spus ca mai bine mâncai hârtie...daca s-o intrebi pe soramea.
Zayn: da cum o cheamă?
Louise, Naill si Liam: awwwwwwwwwww...se pare ca cineva a fost Mușcat de gandacul dragostei...se comportau ca niste copii si au început sa se învârte cântând "bug of love", "bug of love"...
Zayn: Harry, pe tine nu te deranjează cand surorilor tale nu le place muzica ta?
Harry: nu, chiar deloc!!
Zayn: eu daca as avea o sora, nu m-as lasa pana nu o făceam sa ii placa piesele mele...
Naill: da tu nu ai o sora! Defapt....numai Harry a fost norocos cu cele doua. ☺️☺️
Harry: Am încercat sa fac asta pe ioana, dar m-am lasat...a încercat sa-mi ardă porche-ul...asa ca am zis, ca de ce sa mai încerc încă o data, poate mi se întâmpla ceva...
Zayn: pe bune?!?! Astalalta e mai buna!
Toți se holbau la Zayn...
Harry: tocmai mi-ai facut sora o bunaciune? Spuse el pe un ton nervos si uimit.
In acel moment vroiam sa-i strig pe băieți sa faca liniște...dar...cumva am auzit ca Zayn m-o facut "bunaciune"?!?!
Liam si-a dat seama de furia lui Harry si s-a gândit sa-i dea cu o placinta in fata lui Harry.
Harry: Payne!!si a început sa rada.
Zayn: ar fi tare daca am putea....
Zayn se opri speriat. A fost intrerupt de un zgomot facut de mine...
Eu: nu ar trebui sa fiti in pat?!
Harry: ne spionai cumva?!
Eu: ioana a venit la mine si mi-a spus ca sa faceți liniște, chiar vreți sa vina ioana sa va spună?!?!
Auzind asta, baietii, au fugit in camera lui Harry...
"Mereu o sa-i sperii cu vorbele astea." Spune-am eu mândră de mine.
M-am pus in pat si am încercat sa dorm....dar nu puteam...știam ca baietii pun ceva la cale...
CITEȘTI
Too many idiots, too few bullets...
FanfictionCum este sa traiesti cu niste staruri? Asta ma întrebau toți, asa ca m-am gândit sa scriu povestea asta, daca nu va place... Nu imi pasa! ATENTIE! lIMBAJ DIN ALA DE...DIN ALA VIOLENT!