Dupa 2 luni
Ioana P.O.V
Ma durea tare capul.... Langa mine era un cuțit îndoit... Hehehe... Vivi era pe jos si dormea in bratele lui Ian.... Am început sa-l caut pe Virgil.... Unde e? Unde?!?!?!!
M-am dus in living, jos si am vazut cum stăteau baietii pe canapele si se jucau FIFA... Louis era cel mai bun... Pana am venit eu...
I: unde sunt fetele si Zayn... Sau simplu fetele?
Lo: afara... fetele incearca sa-l in fete sa innoate.
H: ÎNCEARCĂ!
I: Coreeeeect! A da; La putini ani nefericiți, Harry!!
H: mersi; si imi Zâmbește fals.
Am ieșit sa vad ce fac cacatii aia... Zayn era plin de colace... Ce ar fi sa-l împing?.... Zis si facut!! Ma simteam asa de mândră.... Pana cand a venit Ian... Era in boxeri.... Toate erau uluite... In special Vivi....
A, stai, nici Maria nu prea era incantata....
I: ooooooo da!! Together alone!!!
Eu: yep....
Z: multumesc ca ma ajutati!
Încercând sa iasă din piscina....
I: cu mare neplacere!!
Dar l-a ajutat Maria si s-au imbratisat....
I: ochiiii meeeei!!
Z: ce, nu ai mai vazut oameni imbratisandu-se?!
I: nu ma gândeam ca Maria o sa faca asta....
M-am îndreptat spre ieșirea din grădina... Ar trebui sa mai ies si eu... Nu am mai ieșit de mult timp... Sau sa vizitez vecinii... Am ajuns la o casa de alături....
Am bătut in ușa...
Fata: nu sunt acasa!!!
I: subtil....
Fata: bine, ce vrei?
Deschizând ușa...
I: sa intru!!
Fata: ok....
Am intrat casa ei era stilata frumos.... Mai frumos decât ma așteptam de la o fata... Ma rog...
I: uite, sunt vecina ta... Am auzit ca esti noua.....
Fata: da... Ma numesc Taylor Swift(T)!Stai, vecin, ai zis?!
I: da, eu sunt Ioana St....
T: numele de familie?
I: nu contează...
T: si, la care casa stai?
Taylor P.O.V
Cum dracu nu ma recunoaște?! Sunt una din cele mai bune cantarete ale anului... Ok, o sa ma prefac ca asta nu contează si o sa aflu mai multe despre ea...
I: pai... La cea de langa....
Am auzit cumva ca.... Ca sta in casa cu Harry?!?! OH, shit! Săraca!
T: siii... Esti iubita lui Harry, sau ceva de genul?!
A facut o fata urata.... M-am speriat... Si-a pus mana in buzunar si a scos.... O bricheta!!!!
I: cum dracu ai îndrăznit sa spui asta?!?!
T: scuze, te rog, sa ma ierți!!
Ma uitam intr-una la bricheta care putea sa-mi ardă parul in orice clipa...
CITEȘTI
Too many idiots, too few bullets...
FanfictionCum este sa traiesti cu niste staruri? Asta ma întrebau toți, asa ca m-am gândit sa scriu povestea asta, daca nu va place... Nu imi pasa! ATENTIE! lIMBAJ DIN ALA DE...DIN ALA VIOLENT!