Dimineata...
Soarele mangaietor imi alină ochii....nuuuuu, de fapt ma trezeste ioana cu trompeta ei!
Cel mai interesant era ca nu mai erau certuri....uuuuuu....magic✨.... Mda...nici bine nu am cunoscut-o pe vivi ca deja s-o pus in poziția ei de puturea si mânca resturile noastre....mda... Asta-i vivi! E înnebunită dupa mâncare, daca ar alege dintre mâncare si bani.......ar alege bani.....da ca sa dar asta nu conteeeeaza! Ceea ce contează este ca nu ne-o terminat mâncarea!
Baietii erau in living, Harry pe jos, cu spume la gura, Niall la fel si restu erau pe canapele....
Ioana: ce plictisitoare sunt orele astea..... Hai sa chiulim!!
ce pot sa spun despre ioana....ei chiar ii plăcea invatatura....anu trecut a avut doar 4 medii de 10...oooooo da, sora mea învață! Bai, bine ca nu a rămas repetenta... Dar asta nu contează!...
Vivi: esti sigura?! Eu zic sa mergem doar la mate si dupa sa Ieșim la pizza sau....ma rog! Mâncare!
Eu: si biologia?!
Ioana: da-o drecu... Pizza noastra e mai importănt!! :3
Nu știu cum de reuseste, dar ioana cand vrea ceva face o fatuca draguta si primește acel lucru....dar de la Harry nu. Asa ca pe el il bate :)).
Având in vedere orele plictisitoare, Ioana a chiulit.... Mda.... Asta-i ioana!!
Am mers numai eu cu vivi pana la ora de mate. In pauza, ne-am dus la un restaurant de fumători....
Eu: ioana, ce dracu cauti aici?!
Ioana: aaaaa, pai, pai....cu ochii roșii si fumta....
Eu: ioana, te-ai drogat?
Ioana: nuuuuuuu!
Si-a ascuns iarba de pe masa.
Vivi: aaaaaaewwwiii!! Uniconiiiiiieee!!!
In acel restaurant era Zayn...
Eu: Zayn?!?! Ce dracu faci aici?!
Zayn: nimic.... Si mi-a suflat fum de Țigară in fata....
Aveam o fata suparata... Cum dracu a avut tupeul sa-mi sufle in fata!
S-a deschis ușa, a apărut si Elisa...
Vivi+ioana: elisaaaaaa!!! Vino si tu si trage o tâgara!
Elisa s-a uitat ciudat la ele, apoi l-a vazut pe EL!!! Mda....s-a îndrăgostit de Zayn! Ea nu-i Știa pe aia din one direction...
Elisa: sunteți împreuna?
Eu: cine? Noi doi nuuuu... Chiar deloc!
Zayn: mda, știu ca nu vrei sa te dai mare, dar pe bune nu mai minți...imi spuse Zayn sărutându-ma pe obraz.
M-am enervat, i-am tras o palma si am mers spre casa.
Pe drum il vad pe Niall...
Niall: ai vazut-o pe Vivi?
Eu: Mda...sta Zayn cu ele....
Niall: sper ca nu sunt la clubul ala de fumători, ni?
Eu: scuze...dar chiar acolo sunt!
Niall: FUCK!!! Sa vezi ce o sa-i fac lui Zayn! Si lui vivi!
Eu: las-o pe vivi, ea ii de treaba, bate-l pe Zayn!
Niall: de ce? Esti suparata pe el?! 😋
Nu i-am spus nimic si mi-am vazut de drum. Niall, s-a dus dupa mine, si m-a dus cu forța la Zayn... Am încercat sa ma zbat, dar era prea puternic!
Am ajuns in club si l-am vazut pe Zayn dupa masa, ferindu-se de Elisa...
Elisa: fi cu mine! Esti al meu!o prins-o si pe ea bolile cardiece...sau mai simplu drogurile...
Eu: Elisa?!?! Ce-i faci lui Zayn?!folosind un ton de parca mi-ar pasa de el.... Ar trebui sa-l bată Niall!
Niall m-a luat de un brat si pe Zayn la fel si ne-a tarat afara. Nu prea puteam fi atenți la ce zicea Niall deoarece Elisa se lpea cu capul de geam si gemea dupa Zayn...
Niall: ati înțeles?
Eu+Zayn: da!chiar daca nu l-am ascultat. Dupa am vrut sa ma duc sa-mi iau geaca...dar nu ma puteam dezlipi de Zayn...
Eu: Zayn!! Da-mi drumul!
Niall: eu V-am pus catuse! Trebuie sa stati împreuna timp de 1 săptămana...
Eu: si cum dracu dormim?!
Niall: va descurcati voi!
Zayn: dar cu școala?!
Niall: aveti vacanța timp de 1 săptămana..... Sau 2.... Reușiți voi...
Eu: Si daca vrem sa mergem la baie?
Niall: am eu o soluție...😈
CITEȘTI
Too many idiots, too few bullets...
FanfictionCum este sa traiesti cu niste staruri? Asta ma întrebau toți, asa ca m-am gândit sa scriu povestea asta, daca nu va place... Nu imi pasa! ATENTIE! lIMBAJ DIN ALA DE...DIN ALA VIOLENT!