Ma: Derek, spune-mi ce am facut aseara!
D: Ok, pune-te pe un scaun, o sa ai ce auzi...
Imi dau ochii peste cap si ma asez pe o canapea.
D: Am batut la geam. M-ai intrebat daca mai avem droguri si te-ai aruncat de la balcon ca sa ajungi la mine in gradina. Ai intrat in casa si acolo era o petrecere....
~~FLASHBACK~~
Aud o bataie la usa. Era Derek. Fiind enervanta m-am dus la el.
Ma: ai droguri?
D: ce? Maria, esti...
Am luat din mana seringa pe care o avea si mi-am bagato in piele. Ma simteam mai bine. Nu prea intelegeam ce spune Derek, dar stiam ca ma certa. Nu il bagam in seama, nu faceam nimic; doar statea si ma uitam in gol. Brusc, corpul meu retard s-a aruncat de la balcon. Am intrat in casa lui. Acolo era o petrecere. Primul lucru; ma indrept spre masa cu bautura.
D: Maria, nu e bine ceea ce..
Ca sa-l fac sa taca i-am pus degetul la gura. S-a uitat ciudat la mine si am inceput sa beau sticlele pline cu Jack Daniels. Iubesc Jack Daniels! Un baiat care tocmai vorbise cu vecinul meu din California, venise spre mine. M-a tras spre perete. L-am auzind soptind : " Tu cu mine... in dormitor , acum!". Mi-am muscat buza inferioara. L-am tras de bluza. A inceput sa ma sarute pe gat. L-am impins. Eram prea beat ca sa realizez ce se intampla. Un brat puternic l-a tras de langa mine. Nu il cunosteam, dar cred ca era la aceeasi facultate cu mine sau la academia de vis-à-vis. L-a caftit de cateva ori si dupa ambii au plecat. Vroiam sa ii multumesc. M-am dus spre el. Acolo erau un grup de adolescenti. In mijlocul cercului era Elisa?! care se saruta cu baiatul care m-a salvat. M-am dus si eu, ca tot taganu' sa vad ce se intampla. Jucau adevar sau provocare. De ce sa nu particip? M-am pus langa Derek. Nimeni nu a reusit sa ma provoace, pana m-a nimerit un baiat.
Baiatul: adevar sau provocare?
Ma: provocare!
Se uita in jur. Isi musca buza inferioara. Si-a gasit tinta, ranjeste usor si dupa se uita la mine.
Baiatul: te provoc ca sa-l lasi pe Stiles(S) sa te dezbrace si sa puna frisca pe corp.
O fata: dar a mai fost, asta!!!
Un grup de baieti: gelooaaasa!!
Si-a incrucisat mainile si a facut boticul ala de pitipoanca suparata. Nu prea am mai bagat-o in seama. Acel... Stiles a venit spre mine. A pus mana pe tricou si l-a dat jos. Blugii mei scurti au fost usor de scapat si dupa a urmat frisca.... Mi-a dat in cap, peste tot... L-am impins. A cazut in... intr-o piscine interioara?!?! Wow!!! Dupa alt grup s-au aruncat si ei, dar si pe mine. Am inceput o batalie pe viata si pe moarte cu frisca. Stiles a iesit din piscina si a fost caftit cu frisca. O fata ii face semn sa vina. Fata fiind frumoasa, el normal ca nu rezista. Se duce la ea si o saruta. Fata aia vrea viol!!
D: Hey... O nu! Nu se poate!
Ma: Ce?
D: Nu te indragosti de el... El e...
Ma: of, Derek... Eu nu am venit aici ca sa..ma indragostesc, ci ca sa ma distrez! Acum, daca ma lasi putin...
Vreau sa plec, insa ma prinde de incheietura.
D: te rog fara futai...
Am ranjit putin si dupa m-am dus la Elisa... Mda, o sa-i pun o groaza de intrebari! Huooooo, tanganu imi invadeaz teritoriul!
CITEȘTI
Too many idiots, too few bullets...
FanfictionCum este sa traiesti cu niste staruri? Asta ma întrebau toți, asa ca m-am gândit sa scriu povestea asta, daca nu va place... Nu imi pasa! ATENTIE! lIMBAJ DIN ALA DE...DIN ALA VIOLENT!