Niall...ne-a dus acasa....chiar si pe "fata de ciapa murata"(Elisa).
Elisa: wow....aici stati voi?!
Ioana: yep..
Elisa: stii cat de mult te iubesc, Zayn! Sper ca stii asta...si a început sa sara pe el...
Zayn a încercat sa fuga. Dar trebuia sa vin si eu... M-a luat in brate si am fugit in camera mea.
Eu: acum sa închidem ușa...
Zayn: pfff...e deja închisă...
Eu: ah, bine...dar unde-i cheia?!
FLASHBACK
"Speriat Zayn, ma ia in brate si fuge. Elisa era pe urmele lui la fel si Niall. Ca sa deschidem ușa a trebuit sa ne izbit in ea si atunci a
căzut cheia de pe exterior. Cand trebuia sa închidem ușa, o bara metalică ne deranja, asa ca am dat-o pe dinafara...."
Asta e...am Rămași in camera aia blocatii!
Zayn: a fost mana lui Niall!
Eu: crezi ai putea sa nu te mai uiti in oglinda pentru o secunda?! Ma sperii....si in + o sa stam ceva timp.... Mda....
Pt ca nu aveam ce face ne uitam unul la celălat si radeam, iar cateodata o auzeam pe Elisa "esti al meu! Ahl meleu!! Neeeeeah...." Era ca
o molusca fiarta....de parca baietii au tranchilizat-o! Si părinții ei....oare Știau ca e aici?! M-am ridicat si am început sa urlu.
S-a deschis ușa. Era Harry si se uita cute la noi.
Eu: Harry, cumva părinții ei știu ca e aici?
Harry: păwriwentii cacatului asta?! Ea e un copil adoptat...
Eu: de unde drecu ai mai scos-o si pe asta, tangan cret?!folosind un ton nervos.
Harry: stai linistita....i-am dat sa marijuana... Si o început sa isi powestiasca diwue...dilwe....cum drwecu se spune?
Harry P.O.V
De fapt ioana cu Elisa si cu vivi i-au dat lui Niall putina cocaina si vodka.....Niall nu se simte prea bine...știm ca ii place mâncarea....dar a început sa mănânce scaunele si picioarele baietilor.....apoi ne-au fugărit peste tot ca sa le dam Marijuana....
Elisa: Harry...nu ma face sa folosesc place de par!
Ioana:Da, Harry, spune-ne unde ai pus drogorile....sau bricheta...
Niall + vivi: unicornieee!! Dupa fetele ne-au legat...sa ne-au obligat sa fumam si noi....
Iar ioana a început sa o calareasca pe vivi...strigând "unicornieee, zboară!"
Zayn P.O.V
Cred ca ar trebui sa răspund....se uita in gol de vreo 5 minute...
Zayn: dileme?
Harry: bravo! Te-ai prins...dar, amu ma scuzati, trebuie sa....BANG! A primit o bată in cap de la Ioana! A căzut lat pe jos. A lesinat.
Ioana: 100 de puncte!! Te-am facut, cap de dovleac!
Elisa: de cate ori sa-ti zic ca parul meu e albastru!! Nu roz ca dovleacu! Dar stiii...intr-un zilwe cand am băut prwea mult marijuana si am fumat vodka cu haribbo, am reușit sa mut scoawalua....
Oare ar trebui sa ma prefac si eu ca sunt beat....ca sa am o scuza?!....eh, măcar sa încerc...
Eu: Zayn!! Ce ne facem?! Tre sa Ieșim de aici!!
Zayn: stiwii...ar trebui sa stai puțin in pat asa...si....ahhhh ohhh, da iubito....ahhhh....asa....OH....
Eu: Zayn, ce dracu faci pe perna mea?!
Zayn: ups...haha...ce amuzant ar trebui sa dormim....mda....
Eu: spate in spate!!
Zayn: Ok...
"Era târziu, m-am întors in fata lui Zayn....am simțit un aer cald aproape de buzele mele....care venea spre mine....eram prea leșinată de somn....cand deodată se duce spre partea lui Zayn!" Imi spun eu in gând...
Zayn P.O.V
CRED Maria vrea ceva mai special, ar trebui sa ma apropii de ea, bun....asta ar trebui sa bifez in lista mea de pe telefon..... Cred ca ar trebui sa mi-l caut...
Aveam ochii întreg deschisi....fix atunci cand Zayn se atingea pe langa prietenasul lui. Yuk! M-am întors. Am simțit o piscatura pe fund.
M-am întors si.....
Eu: ELISAAAAAAAAA?!?!?!! CE DRACU FACI AICI?!
Elisa: BUNAAAA....Zaaaaaaaaaaaaayyyn!! Știu ca ma vreeei!!
Zayn: AAAAA.... Ce dra?! Cand a apărut asta aici?!
.
.
.
.
.
.
Eu: Zayn, trezeste-te!
Zayn: ce dracu?!
Eu:Ai început sa urli si sa futi perna in timp ce spuneai un nume de fata, dar nu mi l-am dat seama....
Zayn făcuse o fata perversa si dintr-o mișcare se puse pe mine....
Atunci ioana isi făcu apariția!!!
Ioana: wwwweeeee freza stricata, ar trebui sa te mai speli pe cap!
Zayn: iarasi ai băut?!
Si vine Niall ca o molusca si se taraie prin camera cu un papuc.....ia stai asa....ala nu cumva era papucul meu.... Ce dracu?!
Eu: nuuuuu, asa iti spune mereu.... Ioana, ai putea sa ne ajuti cu astea?!
Ioana: da....stai puțin trebuie sa ma pregătesc....
Zayn P.O.V
S-a întors cu spatele la noi.....imi era frica... Asa ca am luat o tigaie....... STAI....CE CAUTA O TIGAIE AICI?!?! ....in fine... Am luat tigaia....si POC.... I-am dat-o in cap....a lesinat..... Era si normal.... Ca doar e sfântă tigaie dry cooker!!...cred! Am luat-o pe Maria de mana si am fugit....toata casa era.....nici nu cred ca exista cuvinte....parca a fost o petrecere aici.... PARCA?!?! Chiar a fost!! Am dus-o pe
Maria in mașina lui Harry, am luat niste bani si am fugit!! Mergeam foarte repede.....a da...am uitat! Am scris un bilețel....si am spus ca am fugit de acasa....
Harry P.O.V
M-am trezit....m-am trezit de tot; si din drogurile alea, dar si din dormit.... Ma durea tare capul.... Ce naiba se întâmplase aici?! Ma duc in camera Mariei.... Si-l vad pe Niall încercând sa mănânce un Papuc... Mda....Vivi si cu Niall seamănă puțin....ambii sunt nebuni, le place sa mănânce mult....si cam atât... Iar ioana....spaima din carpati!.... Sau sora mea.... Era lata pe jos si langa ea o tigaie dry cooker...mda a fost mana lui Zayn...am vrut sa deschid ușa balconului...si.....ZBANG!!!! S-a lipit fata aia shukara de el...mi se părea scarbos a început sa langa geamul spunând..
Elisa: Zayn.... Zayn...Zayn al meu nu mai este..
Si stătea acolo ca un dovleac murat...... M-am uitat mai atent....
Harry: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Liam P.O.V
Eram adormit....visam ca eram intr-o lume de plăcinte...si dintr-o data un zgomot de fata se aude... Ma trezesc speriat si imi spun "asta-i Harry...". Am fugit spre el....ok....sa zicem ca era normal ce era pe jos, prin camera....
Harry: *plangand* a.... A plecat.... Sper sa revină...
Liam: știu ca tii mult la sora ta....dar stai linistit....o sa revină ea...
Harry: sora mea a dispărut?!
M-am uitat ciudat la Harry.....
Harry: eu vorbeam de mașina mea.... Stai puțin.... Sora mea lipsește?!?! Ar trebui sa o căutam!
CITEȘTI
Too many idiots, too few bullets...
FanfictionCum este sa traiesti cu niste staruri? Asta ma întrebau toți, asa ca m-am gândit sa scriu povestea asta, daca nu va place... Nu imi pasa! ATENTIE! lIMBAJ DIN ALA DE...DIN ALA VIOLENT!