Party!!!

188 4 0
                                    

M-am trezit..... Erau numai țipete.... Harry încerca sa gătească.... Si baietii alegau de colo-colo...

Z: de ce naiba ti-a venit sa gătește?! Ai scăpat toata făina in parul meu!!! STI ce greu se scoate?!

Lo: da si ai facut mizerie in casa!! Țipând cu un morcov in mana si un ou in cap...

Li: bine ca nu ai facut si clatitele!!

Toti se certau numai Niall nu... El stătea linistit si se uita la televizor.... M-am dus la el.... Era

bosumflat.....

Eu: ce s-a întâmplat?

N: pai....pai..... Mâncarea mea e pe jos... I-a, zis lui Harry ca mi-e foame...

Eu: haide, pe bune acuma?! Fix lui Harry i-ai zis sa-ti faca de mancare?!

N: i-am zis ca vreau sa-i comand o pizza.

M-am dus in bucătărie si am început sa fac curat...

Lo: hei frumoaso!

Eu: Louis, iarasi ai furat cocaina Ioanei?! A zis ca daca ii mai faci asta o sa iti arunce morcovii!!

Lo: uite, tu eu, la un film, ce zici?! Sau nu vrei sa-l pierzi pe Zayn?!

Eu: Louis, ce ai băut?!

Si in acel moment a sărit pe mine...

In acel moment a venit Harry. Era furios, l-a luat de pe mine si a început sa-l bată.... Atunci am

fugit in camera mea.... Si m-am inchis acolo...

I: Mariaaaaaa, am adus popcorn!! Hai sa ne uitam la "Mama"!!

Eu: dar nu trebuia sa vedem asta la noapte?!

Emi: ba da, dar o sa mergem la o petrecere....

N: ce-i pe trecere?!

E: *face palm*

V: e o petrecere.... Party!!

N: aaaaaaaa!! La ce ora?

Emi: nu esti invitat!

Z: de ce?!

E: o sa fie oribil daca veniți voi, astia mari!!

Lo: de ce?! O sa fie bine, uite daca o sa cântăm acolo?!

Li: da!!

I: iti spun sigur ca nimeni nu o sa vrea sa va audă!!

Z: ce amuzant!!

V: capete de pula!! Nu ne stricați buna noastra dispoziție....

I: sau urechile.... Il luam doar pe Harry!!

Lo: awwww ce dragut moment frate-sora!!

N: ar trebui sa facem o poza!!

In acel moment, ioana i-a aruncat aparatul din mana... Dupa Niall scoate alte 2 din buzunar.

N: da' nu-i bai!! Mai am altele!!

Emi: bine, uite o sa-l luam si pe Zayn...

Li: si ceilalti?! Sau vrei sa fii sigur ca Maria nu o sa pateasca nimic....

Atunci Harry i-a dat cu pumnul in burta.

Harry nu suporta ideea ca sora lui cea mica este împreuna cu un băiat... Da ce vrei sa fie cu o

fata?!.... Off, de ce vorbesc singura?!

Vivi P.O.V

Ne era mila de ei si daca se mai rugau mult cu fetele lor de ciomegi, ioana le dădea cu pumnu, asa

Too many idiots, too few bullets...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum