Grupul celor sexy!

349 15 2
                                    

Harry P.O.V.

Toți ne uitam la THE ring 3, cand deodată Liam ne-a intrerupt:

Liam: Vreți sa le speriem?

Niall: da!

Zayn: mai ales ca sora ta, aia nebuna, m-a lovit tare. Frate, ar trebui sa se înscrie la armata!!!

Harry: ok.... Dar cum ?!

Niall: pai eu o sperii pe sora mea...

Toți: ai o sora?!?!

Niall: da, o cheamă Viviana si e colega cu fetele.....este sora mea vitrega...

Se făcuse o liniște deplina.....dupa câteva secunde Liam se apropie de Naill....si i-a dat un headshoot!! Baietii au început sa se fugărească si sa faca zgomot....

Zayn: ce ar fi sa la fecem sa le placa de noi?

Harry: Pe cine? Întreba nervos.

Liam: Hopa, hopa, gata băieți, incetati!!

Harry: nu, nu e nici o problema....

Zayn: mersi Harry! Pai pe surorile voastre!

Niall: sora mea e înnebunită dupa mine. 😏...pffff....de fiecare data cand pornesc o melodie, ea sarea pe IPod ca sa-l distrugă! :))

Si au început sa tipe....

Deodată s-a deschis ușa brusc... Era IOANA!!! Baietii s-au uitat cu frica la ea....

Ioana: Daca mai scoateti un zgomot jur ca o sa va sechestrez aproape de Tamisa!!!!!

Louis: Tamisa e in partea cealaltă...

Ioana s-a uitat urat la Louise....

Harry: bine, bine...o sa ne culcăm...

Baietii s-au pus in pat, adică Harry in pat, iar baietii pe saltele si s-au învelit din cap pana in picioare...

Ioana s-a dus in camera ei.

A inchis ușa...au trecut 1 minut si baietii s-au dezvelit.

Zayn: e 6 dimineața...mda nu cred ca mai putem dormi....

--DIMINEAȚA--

M-am trezit de un zgomot ciudat, nu erau țipete, erau de parca ioana arunca cu ceva in ei. Era ciudat. Nu se auzea din bucătărie! Ci din camera Ioanei!

"OH....shit! Si-au luat-o baietii! Nici nu vreau sa ma gândesc la ce putea sa le faca...."

Am intrat in camera Ioanei.

Eu: ioana, ce faci acolo?! Am întrebat ingrozita....

Ioana: a....nimic, doar ma pregătesc pentru ziua de azi....nu mai imi intra cutitul in buzunar!

Am lasat-o in pace, in lumea ei... Mi-am pus micul de jun si am așteptat-o pe ioana.... Baietii nici măcar nu erau treji...

Eu: Haaaaaaaaaaaaaaary!!!! Te trezești odată?!

Zayn: lasa ca va duc eu azi... Spuse Zayn, ud si cu un halat un jurul taliei....

Eu: Zayn....nu trebuie sa ne duci tu.... Poate si Harry!

A coborât ioana...era umbrataca cu niste blugi roșii si un tricou cu Jack Dainiels. Arată bine. Pentru ca intarziam, l-am lasat pe Zayn sa conducă. In mașina era plictisitor, cateodata Zayn se mai uita la noi si încerca sa spună ceva, dar dupa se oprea... Nu prea il băgam inseama, dar deodată:

Zayn: pentru o zi de Septembrie, e cam cald, nu?

Ioana: Da!!! Bv! Ai spus si ceva, vrei un premiu? Vrei biscuiți?

Too many idiots, too few bullets...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum