AFTER/part 2

1.3K 12 0
                                    

Poglavlje 2

"Tu smo." Moja mama je vrisnula kada smo stigli u studentski grad. Izgledalo je slicko kao u brusurama na internetu. Zgrade su bile i stare i elegantne u isto vreme. Velicina studentskog grada je zastasujuca,ali nadam se da cu se kroz nekoliko nedelja osecati kao kod kuce. Orijentacija mala i sama sam sela,moja uobicajna jaka tacka. Kako mi se cini fina zena srednjih godina dade mi kljuc moje sobe i uputi me ka njoj. Osecala sam vise slobode,nego u proteklih 18 godina. 

"Zelim videti tvoju spavaonu pre nego sto odem duso. Ne mogu da verujem da mi je cerka na koledzu . Moja cerka,student,zivi sama. Prosto ne mogu da verujem u to. " Uzimala je maramice za oci kako ne bi razmazala svoju sminku. Noahh nas je pratio, pazio je moje torbe dok smo isle kroz hodnik. 

"To je B22...mi smo u C delu." Rekla sam im. Srecom,videla sam veliko B slovo na zidu. "Ovde dole." Naredila sam dok su me pratili. Sva sreca pa sam ponela nesto malo odece,cebe,i nekoliko mojih omliljenih knjiga sa sobom pa Noah nije morao puno da nosi. 

"B22." Moja mama se hvalisala. Ceo put koji smo presli ona je nosila visoke potpetice pa su njene noge trpele. Gurnula sam kljuc u bravu,ona su se otkjucala a moja mama je dahtala. Soba je mala,sa dva sicusna kreveta i dva radna stola. Moje oci su videle razlog reakcije moje mame. Jedan deo sobe bio je prekriven posterima,vecina bendova za koje nisam cula,lica su im bila pokrivena pirsinzima i tetovazama. Devojka crvene kose je lezala na krevetu,na ocima je imala crni ajlajner, i njene ruke su prikrivale tetovaze. 

"Hej." rece i nasmeja se. Njen osmeh je bio malo spletkarski,na moje iznenadjenje. "Ja sam Steph." Rece i podize se u sedeci polozaj. 

"Z...Zdravo..Ja sam Tessa." zagrcnula sam se. Nasmejala se malo i ustade. 

"Dobrodosla na WSU,gde su sobe sicusne,a zabave ogromne." 

Glavu je malo zabacila od smeha u nazad. Mojoj mami su usta bila otvorena a Noah se malo nelagodno osecao. Steph doseta,napravivsi raskorak izmedju nas i zagrli me.Ustuknula sam u nazad od ovakve reakcije,ali sam je zagrlila. Zaculo se kucanje na vratima kada je Noah spustio torbu sa mojim stvarima na pod. 

"Udji." Moja cimerka se razdra. Vrata se otvorise i dva momka udjose unutra. Momci u sobi za devojke vec prvog dana? Mozda je WSU i bio losa odluka. Moja mama je izgledala kao da ce se onesvestiti svakog minuta. 

"Hej,ti si Steph-ina cimerka?" Plavi momak upita. Nije imao toliko tetovaza kao drugi momak,ali ih je imao. 

"Um...da..moje ime je Tessa." Uspeh da kazem. 

"Ja sam Niall. Svidece ti se ovde." Rekao je uz osmeh. Njegov osmeh je bio topao uprkos njegovom grubom izgledu. 

"Spremna sam." Steph rece i zgrabi svoj novcanik sa kreveta. Moje oci zapazise momka braon kose. Imao je loknastu kosu,koju je sklanjao sa svog cela,i imao je pirsing na svojoj obrvi i usnama.Moje oci dalje nastavise sa pogledom na njegovu crnu majcu i ruke koje su bile prekrivene tetovazama. Ocekivala sam da se predstavi ali nije. Ocigledno nije druzeljubiv kao plavi prijatelj. 

"Vidimo se okolo Tessa." Niall rece i svo troje izadjose iz sobe. 

"Smesta trazi novu sobu." Moja mama rece,ubrzo nakon sto su se vrata zatvorila. 

"Ne,ne mogu. U redu je mama. Sasvim sam sigurna da nece biti tu i onako." 

"Apsolutno ne,idemo da zamenimo. Neces deliti sobu sa nekim ko dovodi pank momke u sobu." Rekla je.

"Mama...molim te...pusti da vidim kako funkcionise. Molim te." Molila sam i ona udahnu. 

"Dobro." Rece,na moje iznenadjenje. 

AFTER/croatiaWhere stories live. Discover now