AFTER

1.3K 19 0
                                    

poglavlje 13

Ostatak vikenda je prošao brzo i srećom uspevam da izbegnem Harrija. Postarala sam se da odem do prodavnice u nedelju pre nego što dođe u sobu i da ostanem tamo dok nisam sigurna da je otišao. Nova odeća koju sam kupila napunila je moj mali orman, dok sam je nameštala Harrijev iritantan glas mi je odzvonio u glavi. "Znaš da idemo na žurku, a ne u crkvu?" rekao je i sigurno bi to rekao opet kad bi video moju novu odeću. Odlučila sam da neću više ići na žurke sa Steph, ili bilo kud gde bi Harry mogao biti. On nije dobro društvo i psihički me iscrpljuje.

Sada je ponedeljak ujutru, dan mojih prvih časova na koledžu i ne mogu biti spemnija. Probudila sam se dodatno ranije da bih mogla da se istuširam bez žurbe. Moja košulja i plisirana suknja su savršeno ispeglane i spremne za oblačenje. Planiram da krenem uskoro da bih stigla na prvi čas barem 15 minuta ranije kako bih bila sigurna da neću kasniti.

Stephin alarm je zazvonio ali ga je ona isključila. Da je probudim? Njeni časovi možda počinju kasnije nego moji, ili možda ne planira da ide. Pomisao na to da propustim prvi dan časova me izluđuje ali ona je ipak 2. godina tako da možda ima sve pod kontrolom. Napokon, došlo je vreme da se obučem i krenem. Obukla sam se, zakačila ukosnice za kosu i prebacila torbu preko ramena. Još jedanput sam se pogledala u ogledalo pre nego što sam krenula na svoj prvi čas. Srećom sam proučila mapu kampusa pa lako mogu da pronađem casove. Kada sam ušla na svoj prvogodišnji čas istorije soba je bila prazna, sem jedne osobe.

Biram da sednem pored njega, očigledno mu je stalo da stigne na vreme. Baš kao i meni.

"Gde su svi?" Pitala sam ga i on se nasmešio. Ima presladak osmeh.

"Verovatno lutaju oko kampusa da bi jedva stigli na vreme." nasmejao se i odmah mi se dopao. Ja bih upravo to rekla.

"Ja sam Tessa Young." rekla sam i prijateljski sam mu se nasmešila.

"Liam Payne." rekao je sa jednako preslatkim osmehom kao što je bio onaj prvi. Ostalo vreme pre časa smo proveli pričajući, i njemu je engleski glavni predmet i ima devojku kod kuće, Daniellu. Nije me ismejavao kad sam mu rekla da je Noah jedan razred niže od mene. Drago mi je što sam sela pored njega. Učionica se napunila i ja i Liam smo se trudili da se predstavimo profesoru. Kako se dan nastavljao, pokajala sam se što sam izabrala 5 časova umesto 4. Žurila sam na čas književnosti i jedva stigla na vreme. Hvala bogu da mi je ovo zadnji čas za danas. Osetila sam olakšanje kad sam ugledala Liama kako sedi u prvom redu, mesto pored njega je bilo prazno.

"Zdravo, opet." Nasmešio se i sela sam pored njega.

Profesor je započeo čas davaći nam plan rada za polugodište, ispričao nam je nešto o sebi. Tako mi je drago što je koledž drugačiji od srednje škole, profesori te ne teraju da staneš ispred razreda i predstaviš se ili bilo kakve druge neprijatne i nepotrebne stvari.

Na sred profesorovog objašnjavanja naše liste lektira, vrata su se otvorila, a moje usne su se razdvojile. Naravno, taman kad sam pomislila da će mi dan proći kako treba, unutra ulazi Harry.

"Ugh." rekla sam tiho i Liam se nasmejao.

"Znaš Harrija Stylesa?" pitao je. Harry mora da ima popriličnu reputaciju oko kampusa čim ga neko sladak kao Liam poznaje.

"Tako nekako, moja cimerka je prijateljica sa njim. On je kreten." Šapnula sam i Harrijeve oči su se zaključale na mojima, možda me je čuo. Iskreno, nije me ni briga ako jeste, kao da on nije svestan da je kreten.

Bila sam znatiželjna o tome šta Liam zna o njemu. Ne mogu da izdržim a da ne pitam.

"Da li ga ti znaš?"

AFTER/croatiaWhere stories live. Discover now