Poglavlje 22
Doručak sa Noah i mojom mamom bio je bolno spor. Moja majka je uporno spominjala moju "divlju noć" prethodne noći i svake sekunde me je pitala da li sam umorna od mamurluka. Priznajem, moje sinoćne radnje jesu bile van kontrole ali ne želim da slušam o tome opet i opet. Da li je uvek bila ovakva? Znam da samo želi ono što je najbolje za mene ali mi se čini da je gora sada kada sam na koledžu, ili mi je možda to što sam bila daleko od nje nedelju dana otvorilo oči.
"Gde ćemo u šoping?" Noah je pitao i slegnula sam ramenima. Više bih volela da je došao sam. Želim da provodim vreme sa njim ali ne dok je moja mama ovde. Moraću sa njim da popričam o pričanju mojoj mami sve detalje iz mog života, pogotovo one loše.
"Možemo da odemo u onaj tržni centar u susednom bloku, tako je lakše. Još nisam upoznata sa ovom oblašću." Rekla sam im dok sam sekla ostatak moje prženice na komadiće.
"Jesi li razmišljala o tome gde želiš da radiš? Noah je pitao.
"Još uvek nisam sigurna, mislim da ću naći knjižaru. Volela bih da mogu da nađem neko stažiranje ili izdavačku kuću." Rekla sam im i majka mi je uputila onaj njen perfektan ponosan osmeh.
"To bi bilo sjajno, onda bi mogla da radiš tamo dok ne završiš koledž i onda da pređeš pravo na posao." opet se nasmejala.
"Da, to bi bilo baš idealno." Pokušala sam da sakrijem sarkazam. Noah je uhvatio moju ruku i blago je stisnuo ispod stola. Kada sam stavila viljušku u usta, metal me je podsetio na Harrijev usneni pirsing. Moram da prestanem da razmišljam o njemu. Odmah. Nasmešila sam se Noah i podigla njegovu ruku da je poljubim.
Posle doručka moja mama nas je odvezla do tržnog centra. Vakuverski tržni centar je ogroman i prepun. "Ja idem u Nordstroms, naći ću se sa vama kasnije. Zvaću vas kad završim." Moja majka nam je rekla i osetila sam olakšanje. Noah me je opet uzeo za ruku i prošli smo kroz par radnji. Ispričao mi je o njegovoj fudbalskoj utakmici u petak i kako je on postigao pobednički gol, slušala sam pažljivo uručujući mu par komentara i pohvala.
"Izgledaš lepo danas." Rekla sam mu i on se nasmejao. Njegov savršen, blistav osmeh je presladak. Nosio je bordo kardigan, kaki pantalone i otmene cipele.
Stvarno nosi mokasine. Ali slatke su i nekako pristaju njegovoj ličnosti."I ti isto, Tessa." uputio mi je kompliment i namrštila sam se. Znam da izgledam kao đavo ali on je previše ljubazan da bi mi to rekao. Za razliku od Harrija, koji bi mi to rekao u sekundi. Ugh, Harry. Očajnički želeći da skrenem misli sa Harrija, prestala sam da hodam i povukla Noah za kardigan ka meni. Nagnula sam se da ga poljubim i nasmejao se, ali se odmakao.
"Šta radiš Tessa? Svi će zuriti u nas." Nasmejao se i slegnula sam ramenima.
"Pa šta?" Stvarno me nije briga, obično bi ali treba mi da me poljubi. "Samo me poljubi molim te." Praktično sam ga molila. Mora da je video očaj u mojim očima jer je podigao moju bradu i poljubio me. Njegov poljubac je nežan i spor, bez ikakve užurbanosti. Njegov jezik je jedva dodirivao moj ali osećaj je prijatan. Poznat i topao. Čekala sam da me vatra obuzme ali nije. Ne mogu da poredim Noah sa Harrijem. Noah je moj dečko kojeg volim a Harry je kreten koji se spetlja sa drugom devojkom svakog vikenda.
"Šta je ušlo u tebe?" Noah se našalio kada sam pokušala da pripijem njegovo telo uz moje. Pocrvenela sam i odmahnula glavom.
"Ništa, samo si mi nedostajao, to je sve." Rekla sam mu. Oh..i prevarila sam te sinoć. Moja savest je dobacila. "Možeš li molim te da prestaneš da govoriš mojoj mami kada nešto uradim. Neprijatno mi je zbog toga. Drago mi je što si blizak sa njom ali stvarno moraš da prestaneš da me tužakaš, osećam se kao dete kad to radiš." Osetila sam olakšanje što sam izbacila ovo iz sebe.