Deseti dio
''Upitao sam te sta kod djavola radis u mojoj sobi?'' Harry je rekao opet, grubo kao i prvi put. Njegove duge noge su stajale ispred mene i uzeo mi je knjigu iz ruke a zatim je vratio na policu. Misli su mi se pomutile. Procistio je svoje grlo i mahao je rukom ispred mog lica.
''Niall mi je rekao da dovedem Steph ovdje.'' glas mi se jedva cuo. Prisao je blize i izdahnuo duboko. Odmaklasam se i zapela njegov krevet a njegove oci su me pratile. ''Previse je popila i Niall je rekao...''
''Cuo sam te i prvi put.'' prekinuo me je. Rukom je prosao kroz svoju kosu, ocigledno ljut. Zasto toliko mari ako smo u njegovoj sobi.Cek..
''Ti si dio bratstva?'' upitala sam ga. Sok u mom glasu se mogao lako prepoznati. Harry uopste ne lici na momke iz bratstva, barem ne onako kako sam ih ja zamisljala.
''Da..pa?'' rekao je i prisao jos blize. Mene i njega dijele dva mala koraka. Pokusala sam da se odmaknem ali sam udarila od policu za knige. ''Da li te to iznenadjuje, Theresa?''
''Prestani me znati Theresa.''
Uzdahnula sam i odbila se od njega. Nemam ideju gdje idem ali moram se odmaknuto od njega prije nego mu opalim samar. Ili pocnem plakati. Ovo je bio dug dan i prije cu zaplakati nego ga osamariti. Mozda mogu uraditi oboje?
''Ne moze ostati ovdje.'' rekao je i krenuo ka vratima. Ugledala sam pirsing na njegovom jeziku. Sta ga je natjeralo da odluci da probusi svoj jezik i svoju obrvu? To je sigurno boljelo.
''Zasto ne moze? Mislila sam da ste prijatelji.''
''Jesmo ali niko ne ostaje u mojoj sobi.'' rekao je i prekrstio ruke.
Osjetila sam se hrabrom i uzbudjenom pa sam se nasmijala. ''Oh.. vidim. Dakle samo djevojke koje spavaju sa tobom mogu ostati u tvojoj sobi?'' kako su ove rijeci izlazile iz mojih usta, njegov osmjeh je bio sve veci i veci.
''Ono nije bila moja soba. Da li pokusavas da kazes da zelis da spavas sa mnom? Izvini, ali nisi moj tip.'' rekao je i na neki nacin povrijedio moja osjecanja. Harry je daleko od mog tipa, ali mu to nikad ne bih rekla.
''Ti si.. ti si..'' nisam mogla pronaci rijeci. Moja osjecanja su povrijedjenja, neprijatno mi je i totalno sam iscrpljena. Pokusala sam prestati pricati sa njim, ali nisam uspjela. ''Onda je ti odvedi u drugu sobu a ja cu naci put do doma.'' rekla sam i krenula put vrata.
''Laku noc Theresa.' rekao je a ja sam zalupila vratima.
Dok sam silazila niz stepenice nisam mogla zaustaviti suze koje su se slivale niz moje obraze. Mrzim koledz a predavanja jos nisu ni pocela. Zasto nisam mogla dobiti cimerku koja je kao ja? Trebala bih spavati sada ili se spremati za predavanja u ponedeljak.Ne pripadam ovakvim zurkama, i sigurno se ne trebam druziti sa ovakvim ljudima. Svidja mi se Steph, ali jednostavno ne mogu izaci na kraj sa ovakim zurkama i ljudima poput Harrya. Harry je takva misterija za mene, zasto uvijek mora biti grub i nepristojan? I zasto ima sve ove knjige? Ne postoji razlog zasto bi nepristoji, grubi, istetovirani kreten poput Harrya uzivao citajuci ove odlicne knjige. Jedini nacin na koji ga mogu zamisliti dok cita knjigu je sa bocom piva. Nisam cak ni sigurna hocu li uspjeti pronaci put do doma. Nemam blage ideje gdje se ova kuca nalazi. Sto sam vise razmisljala o mojim vecerasnjim odlukama, vise sam nervozna i iznervirana bila.
Trebam dobro razmisliti o svemu, jer uvijek kada planiram nesta, to se ne dogodi. Ova kuca i dalje odzvanja preglasnom muzikom. Niallovu plavu kosu i tetovaze ne mogu nigdje naci, a ni Zayna. Mozda bih jednostavno trebala naci sobu na spratu i zaspati na podu? Gore ima najmanje 15 soba i mozda se posrecim i nadjem jednu praznu. Ovaj dan je uzasan. Otisla sam gore i pronasla kupatilo, sjela sam na pod i nazvala Noah. Odmah se javio.