''Kao da bih uopšte gledao.'' progunđao je,prevrnuo očima stavljajući ruku preko lica.Imao je engleski akcenat,zašto je onda u Vashinton-u?Nesigurna šta da kažem na njegov komentar,uputila sam se prema ormaru.Možda je gej,pa je zato rekao ''kao da bih uopšte gledao.'' ili zato što misli da sam ružna?Samo sam na brzinu obukla grudnjak i gaćice,a preko toga belu košulju i šorts kaki boje.
''Jesi li gotova?'' upitao je.
''Možeš li pokazivati malo više poštovanja?Ipak si ti u mojoj sobi dok se ja presvlačim i imaš obraza da budeš grub prema meni?Koji je tvoj problem?!'' rekla sam,oštrije nego što sam nameravala.Gledao je je iznenađeno,mislim da sam ostavila željeni efekat.
Kada sam mislila da će se izviniti,počeo je da se smeje.Njegov smeh bih verovatno smatrala lepim,da nije tako nepopustljiv i pravi kreten.Gledao je u mene i samo se smejao.Na obrazima ucrtale su mu se rupice,ja sam se osećala kao idiot,nesigurna šta da kažem ili uradim.Obično ne volim sukobe,a taj momak mi izgleda kao poslednja osoba na svetu sa kojom bih trebala da se posvađam.
Vrata su se otvorila a Steph je uletela unutra.
''Izvini što kasnim,imam pakleni mamurluk.'' rekla je pogledavši u mene,a zatim u Harry-ja. ''Žao mi je Tess,zaboravla sam da ti kažem da će Harry doći.'' ona sleže ramenima pravdajući se.
''Tvoj dečko je veoma nepristojan.'' rekla sam nabasito.
Oboje su počeli da se smeju.Zašto mi se svi smeju?Ovo postaje dosadno.
''Harry nije moj dečko.'' rekla je naglašavajući ono ne.
''Šta si joj rekao?'' pogledala je prema njemu. ''Harry ima jedinstven način razgovora.'' objašnjava ona.Želela je da mi kaže da je ovo njegovo normalno ponašanje.Divota.Harry sleže ramenima promenivši kanal.
''Večeras idemo na žurku,trebala bi da pođeš sa nama Tess.'' ona je ponudila.Sada je moj red da joj se smejem.
''Pa ne znam ni sa kime bih išla!'' Harry je ponovo prasnuo u smeh ''A i mislila sam da se busom odvezem do prodavnice.''
''Veruj mi,ne želiš da ideš autobusom subotom.Prepun je.Harry može da te odveze,zar ne Harry?I onda će te dovesti do kluba.Lako ćeš me naći!Molim te...''
Poznajem je samo jedan dan,da li da joj verujem?Dobra je ona,ali ipak...žurka?
''Ne znam...a i ne želim da me Harry vozi u prodavnicu.'' ja sam rekla,a on je prevrnuo očima.
''Oh,a ja se veoma raduje našem druženju.'' rekao je glasom punim sarkazma.
Morala sam da se borim sa potrebom da gađam lampom tu kovrdžavu glavu.
''Hajde,Steph,znaš da ona nikada neće otići na tu zabavu.'' rekao je sa podsmehom,a ja sam želela da mu dokažem pogrešno.
''Zapravo,volela bih da idem.'' rekla sam sa najpodmuklijim i najslađim osmehom ikada.
''Uraa!Biće nam tako zabavno!!!'' Steph vrisne.