AFTER/part 6

938 8 0
                                    

6 Poglavlje 

Moja kosa bila je savršeno uredna,sa dve šnale sa obe strane.

''Želiš li nešto od moje šminke?'' upitala je Steph.Ponovo sam se pogledala u ogledalo.

Oči su mi uvek bile malo veće u odnosu na lice,ali nikada nisam koristila mnogo šminke.Samo sjaj i maskaru.Ponosila sam se svojim licem,nikada nisam imala šta da krijem.

''Možda malo ajlajnera?Nisam se još odlučila.''

Osmehnula mi se i pružila mi tri olovke.Ljubičastu,crnu i braon.Prevrtala sam ih po rukama odlučivajući se između crne i braon.

''Ljubičasta će izgledati predivno sa tvojim plavo-sivim očima.'' rekla je,ali sam ja odmahnula glavom.

''Oči ti imaju tako jedinstvenu boju.Želiš da se menjaš?'' našalila se.

Ona ima predivne zelene oči,zašto bi želela da se menja sa mnom?Uzela sam crnu olovku i nacrtala najtanje moguće linije na oba oka.Zaradila sam jedan ponosan osmeh od Steph.Telefon joj je zazvonio,a ona je uzela torbu.

''Niall je ovde.'' informisala me je.Uzela sam svoju torbu,i uskočila u svoje bele Toms cipele.Začuđeno je pogledala u moje noge,ali je prećutala.

Niall nas je čekao ispred zgrade,rock muzika je treštala iz kola.Primetila sam da svi bulje u mene.Držala sam glavu dole,ali kada sam je podigla,videla sam Harry-ja naslonjenog na prednje sedište.Ugh.

''Dame.'' Niall nas pozdravlja,a Harry me bode pogledom kada sam sela između njega i Steph.

''Znaš da idemo na žurku a ne na misu,zar ne Theresa?'' Harry je rekao sa podsmehom.

''Molim te ne zovi me Theresa,više volim Tessa.'' ja sam ga upozorila.Otkud zna kako se zovem?Mrzim kad me ljudi zovu Theresa.

''Naravno Theresa.'' rekao je kolutajući očima.Neću se svađati sa njim,nije vredan mog vremena.

Posle par vekova,makar se meni tako činilo,konačno smo stigli do dvospratne kuće. ''KUĆA BRATSTVA'' pisalo je velikim slovima na kući.

''Ova kuća je džinovska,koliko će biti ljudi?'' upitala sam zabrinuto.

''Nadam se tona.'' Harry je rekao kada je izlazio iz kola.

Gledala sam kako je nekolicina udarala Harry-ju petice ili se zdravili sa njim. Niko od njih nije bio prekriven tetovazama kao on,Niall i Steph. Mozda steknem neke prijatelje veceras. 

"Dolazis li?" Steph se nasmeja kada sam klimnula glavom dok sam izlazila iz kola,pazeci na svoju haljinu. 

PS:napominjem jos jednom prevod ne isem ja nego edna stranica na fb-u, i nisam ja autor :)

AFTER/croatiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora