Dersten çıktığımda, şaka şaka hoca beni sınıftan attığında peşimden Enes de gelmişti. Yılışık şey..
Okulun bahçesine doğru ilerleyip boş banklardan birine oturduğum da o da yanıma oturmuştu. Şu an ona cevap veremeyecek kadar sinirliydim.
-"Vay be. Senin içinden neler çıktı öyle. Sert kızları severim."dedi sırıtıp bana bakarak.
Bende gözlerimi devirmiştim.
Suratınin ortasını yumruğumu geçirmek istiyordum şu an. Ayağa kalktım yumruğumu sıkıp tam vuracağım sırada kendimi Enes in kucağında buldum. Enes in kucağında!Hemen doğrulup kucağından kalktım. Gözlerim sonuna kadar açılmış bir şekilde Enes e bakıyordum. O ise karşımda aptal aptal sırıtıyordu.
Az önce ne olmuştu öyle ya?
Tam yumruk atacağım sıra da Enes yumruğumu havada yakalayıp beni kendine çekmişti. Tabi bende istemsizce kucağına düşmüştüm.
Bugün yeterince rezil bir gün yaşarken yerine bir yenisi daha eklenmişti. Ben bu çelimsiz halimle ona nasıl yumruk atabilrdim sanki
Çocuk senin iki katın mal demeden edemedim.
Siyah saçları, koyu mavi gözleri, 1.90boyu, kaslı vücudu..
Napıyorum ben. Bildiğin durmuş Enes i süzüyorum. Oha! Şimdi yanında ki kızlardan hiç bir farkım olmadığını falan sanacak bu.
-"Domatese döndün kızım bildiğin.O kadar mi etkilendin benden " Dediğin de kızardığımı fark ettim.
Egolu pislik..
-"Ne utanıcam be senden. Sen kimsin ki. Bi kere sen benim tipim değilsin olamazsın da. Ben senin o peşindeki tikilere benzemem"
Sakin ol raki.!
Diye bağırıp,öfkeyle çantamı banktan alıp sırtıma taktım ve hızlı adımlarla okuldan çıktım.
Arkamdan. "Kantinde konuşmamız yarım kalmıştı." Diye bağırdığında duymazdan geldim.
Kaç Didem kaç fırsat ayağına gelmiş.
Zaten son ders olduğu için çıkmam da sorun yoktu. Ders falan kaçırmıycaktım. Hoş zaten dersi dinlesem de dinlemesem de bir bok anladığım yoktu ama neyse.. Umarım hoca beni yok yazmazdı sonuç olarak beni sınıftan atan kendisiydi. Fark ettim de Enese olan sinirimi ondan çıkarmak istemiştim biraz düşündükçe daha da utandım.
Öfkeyle yeri döve döve ilerlerken bir motosiklet arkamdan hızla gelip önümde durdu..
*****
Tüm sinirimi onda çıkarmak istercesine bağırdım.
-"Oha be oha, ezseydin."
Dediğimde kaskını çıkarıp kahkaha atmaya başladı.
Bu çocuk gerçekten aptal.
-"Insanları sinirlendirmekten zevk falan mı alıyorsun sen? "
-"Hayır. Sadece seni sinirlendirmekten zevk alıyorum.Başka şeylerden de zevk alıyorum ama anlatsam piskolojin kaldırmaz."
Iyyyy pis sapıkkk. Bide sırıtıyo. Böğkk.
-"Bak Enes misin nesin benden uzak dur tamam mı."
He o da sen dedin diye uzak durcak.
-"Emredersiniz. "deyip elini başına götürdüğünde hafif gülümsememe engel olamamıştım.
-"Çekil git önümden."
-" Sakin ol sadece sana yardımcı olmaya çalışıyorum. Sen bu öfkeyle yola çıkarsan yanından geçen insanların hataları tehlikede olucak gibi "
-"Gerek yok ben giderim. Hem ayrıca birinin hayati tehlikesi olacaksa o da sensin benden korksan iyi olur"
Trip time!
-"Hadi amaa, seni kızdırdım hatamı telafi etmek istiyorum." deyip kask taktiği için dağılmış olan saçlarının arasından parmaklarını daldırıp düzeltti.
Itiraf etmeliyim ki çok çekici görünmüştü..
Vuhu!! Enes in çekim kuvveti de varmış.
Çocuğa mal gibi bakmayı kes te cevap ver dedi,iç sesim.Ya da içme sesim puahha. Neyse vurmayın sustum.
-"Tamam. Ama sadece motosikletlere ilgim olduğu için gelicem seninle"
Neyim ben yalanların kraliçesi mi..
-"Vayy. Sende mi? Biz birbirimi Ne kadar da tamamlıyoruz böyle ya." Dedi kaskı bana uzatırken.
Kaskı alınca havalı bir biniş yapmaya çalıştım. Ama duyduğum cart sesiyle olduğum yerde kaldım.
Oha popom yırtıldı.! Ay pardon pantolonum yani.
Bu kadar dar pantolon giydiğim için kendime kızdım.-"Kes zevzekligi Enes." Diyerek motora binip arkasından sarildim.
-"Ismimi senden duymakta ayrı bi güzel oluyormuş. Neyse yolu bilmiyoruz navigasyonu aç"
- " Navigasyona gerek yok herkes yolunda" dediğimde aynı anda kahkaha artık.
Bu arada içimden pantolonumun cart sesini duymadığı için şükür ediyordum.
Teşekkür ederim Allahım. Seni çok seviyorum Allahım..
-" Cidden ev adresini versen iyi olacak yoksa akşama kadar burda bekleyeceğiz
Dediğinde aklımdaki düşüncelerden sıyrılıp gerçek hayata döndüm .
Evi tarif ettiğimde aniden hareket ettiği için korkup çığlık atarak Enes e iyice yapıştım.
-"Gerizekalı, insan bir haber verir." demeyi de ihmal etmemiştim.
Tabi beni duyduğu meçhul.
******
Enes kolaylıkla evimi bulmuş ve beni eve bırakmıştı.
Motor dan indim kaskimi çıkartıp Enes e verdim ve teşekkür etmeyi de ihmal etmemiştim. Onun aksine ben kibar bir insandım. Aklımdaki düşüncelerle popomda bir soğukluk hissettiğimde dondum kaldım
Omg benim az önce pantolonum yırtılmıştı ben bunu nasıl unuttum. Soğuk havanın etkisiyle rüzgar delikten içeri girdiğinde anlamıştım. Enes arkamdaydı acaba görmüşmüydü? Görse ne derdi ki?
-"Öpücüğümü unuttun ama." dediğinde arkama bakmadan gülümsedim. Anlaşılan beni utandırmamak için görmemiş gibi davranıyordu. Kendisindem beklenmeyecek bir kibarlık daha. Elimdeki hırkayı belime sardım her ne kadar görmüş olsa da daha fazla görmesine gerek yoktu.
*******
Enes ten :Didem indiginde telefonumu çıkarıp bizimkilere hemen haber verdim.
-"Kızın evini öğrendim. Takipteyim. "
-"Kızla yakınlık kuruyosun değil mi? "
-"Elimden geldiği kadar yakınlaşıyorum."
-"Elinden geldiğinin daha fazlasını yap." deyip yüzüme kapattı.
Burda durup Didem in giriş çıkışlarını izlemek gibi bi sorunum ortadan kalktığı için rahat bir şekilde motorumu çalıştırıp yola koyuldum.
Çaktırmadan çantasına yerleştirdigim GPS sayesinde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KOMİK AJAN
Comédie(TAMAMLANDI) "Insanları sinirlendirmekten zevk mi alıyorsun sen?"mizah içinde #182