Üstümü değiştirip Cem le buluşmak için evden çıktım. Allah tan abim bu sefer fazla soru sormamıştı.
Cem beni arayıp arabayla alacağını söyledigi için onu bekliyordum. Sonunda geldiğinde ondan beklenmeyecek bi davranışla arabadan inip bana kapımı açtı. Kapımı kapatıp kendi tarafına bindiğinde ona dönüp şaşkınca
-"Sen Cem değilsin. "diye takıldım. Cem kızları tavlamak için hep yaptığı karizmatik gülüşünü bana sunarak
-"Ne var kızım 2 dkk kibar olalım dedik içine ettin. "dediginde gülmeye başladım.
İşte Cem in kibarlık süresi bu kadardı.Öküz.
-"Eee nereye gidelim?" diye sorduğunda
-"Bilmiyorum ama dışarda takılmak istemiyorum sakin bi ortamda olmak istiyorum. Mesela eve gidebiliriz. "dediğimde Cem bana hınzırca bi bakış atıp-"Valla benle evde baş başa kalmaya bu kadar meraklı olduğunu bilseydim. "dediğinde koluna sert bi yumruk attım.
Hak etti.
-"Offff salak bizimkilerle beraber olalım diycektim. Onları da arayalım hep beraber bi gün geçirelim. "dedim ve bizimkileri aramaya başladım.
Bizim tayfadakileri ararken Enes i görünce durdum. Onun da gelmesini isterdim ama bu şuanlık mümkün değildi.
Alışveriş merkezine geldiğimizde Cem arabayı durdurdu. Bende kapımı açmasını beklediğimde önümden geçip gidince öküz ün trene baktığı gibi bakakaldım.
Ne beklersin ki Cem işte.
İçeri girdiğimizde etrafıma bakındım nereye gitmişti bu Cem derken birden elindeki oyuncak örümcekle önüme atlayıp
-"Örmceekkk "diye bağırdığında çığlık atmıştım gene millet in gözü bizdeydi zaten rezil olmakta üstüme yoktu.
Sinirli sinirli Cem e döndüğümde-"Koyktun muu?"dedi.
-"Hee koktum altıma sıçtım. "deyip Cem i kovalamaya başladım.
-"Kaçmaya Cem gel buraya bende seni korkutucam. "diye arkasından koşarken elinde ki oyuncağı fırlattığında oyuncak yüzüme öyle bi sert çarpmıştıki olduğum yerde düşüp kaldım.
Ben yere düştüğümde Cem koşarak yanıma geldi.Eğilip
-"Didem iyi misin ?"diye sorduğu sıra da Birden gözlerimi açıp
-"Yılaaan,koyktun muuu?"diye bağırdım. Cem salağı benden daha beter bi çığlık attığında gülmeye başladım.
Öyle değil böyle korkutulur iştee.
Markete girip cips,patlamış mısır,kola ve çekirdek aldım. Kasaya geldiğimde Cem i bekledim.
Nereye kaybolmuştu gene bu salak diye düşünürken Cem elinde bir sürü çikolatayla yanıma gelip
-"Böö koyktun mu "dediğinde gülerek elimizdekileri kasaya bırakıp ilerledik. Parasını ödeyip çıktık.
Arabaya bindiğimizde tekrar bi DVD cinin önünde durduk. Arabadan inip film seçmeye başladık.
Cem in elindeki filmi gördüğümde gülmeme engel olamadım.
Çizmeli Kedi.
Sonra elimdeki filme baktım
Siccin 3
İcimden Bu akşam senle çok eğlenicez Cem deyip hain bi bakış attım. Ve Cem e filmin adını göstermemeye çalışarak parasını ödeyip çıktım.
Arabaya bindiğimiz Cem filmin adını sordu.
'supriz çok eğlenceli bi film ama emin ol çok eğlenicez 'diye geçiştirdim.Cem için çok hain planlarım vardı.Gerçekten de çok eglenicektik...😂
Sizce Didem in Cem için planı ne?
Bölüm sonuu. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KOMİK AJAN
فكاهة(TAMAMLANDI) "Insanları sinirlendirmekten zevk mi alıyorsun sen?"mizah içinde #182