HANGI GÜN?

7K 422 219
                                    

Wft? Dostum az önce onlar sarıldılar mı?

Azrail ve Enes ?

Enes ve Azrail ?

Azrail ve Enes ?

Enes ve Azrail?

Kafamın pinpon topu gibi bir ona bir ona dönmesinden dolayı açıklama gereği görecekler ki

E bir zahmet

-"Tanıştırayım Didem. Çocukluk arkadaşım Ogün." dedi.

Ogün mü?

-"Hangi gün lan." dedim şaşkınlıkla.

Bu lafım üzerine Enes kahkahalara boğulmaya başlamıştı.

Azrail öfkeyle bende şaşkınlıkla ona bakıyordum.

Azrail hışımla Enes in kafasına vurdu. Enes onun öfkeli yüz ifadesini görünce gülme istediğini bastırmaya çalışarak dudaklarını dişledi.

-"Sana ben kaç defa gerçek adımı söyleme dedim lan."

Bir anda deprem oldu, yer sallandı. Pardon Azrail bağırmış.

Sabah yediğim ve hala midem de olan yürek sayesinde olaya el koydum.

-"Biri bana neler olduğunu anlatabilir mi?"

Azrail ses çıkarmayınca Enes açıkladı.

-"Namı diğer Azrail. Yani Ogün.."

?!?!?!?

-"Eee dalga geçmeyecek misin? "

-"Ogün bugün değil kankaa."

Dediğimde Enes le beraber Azrail i aldırmadan kahkahalarla gülmeye başladık.

Olum yıllardır bu çocuğun gerçek adını düşünüyodum lan. Şaka gibi. Daha karizmatik birşey beklemiştim. Yavaşça hayallerimin suya düşüşünü izledim.

-"Seni ilk gördüğümde kafa dengim olduğunu anlamıştım." dedi kahkalarımız biraz dindikten sonra.

-"Bende bana yavşayacağını düşünmüştüm." dedim.

-"Yavşamayacağımı kim söyledi." deyip seksi bir sırıtışla göz kırptı.

Azrail kadar seksi olmasa da tabiii.

Bu arada gözlerim Azrail e kaydı. Ama onun yerine gördüğüm koca bir boşluk..

-"Gitmiş." dedim etrafa bakarken. Sağa sola bakarken sağ taraftaki sokağa saptığını gördüm.

-"Heyy, bekleee." diye arkasından koşmaya başladım.

Beni hiç duymamış gibi ilerledi. Birden durup bana doğru dönünce tökezledim.

Vee

Ani bir refleksle beni tuttu.

Desem de inanmayın. Gözlerimi açtığımda Ogünün ayakkabılarıyla flört ediyordum resmen.

-"Napıyosun sen yerde?"

Beynimi arıyorum beynimi

-"Puahaha Didem, neremle gülcegimi şaştım lan wqhsvwhsbbs."

-"Kes sesini biz ciddiyiz. Demi bay ayakkabı?"

-"Offf kaç bin liralık ayakkabımı salyalarınla mahfettin. Hemen temizle ayakkabılarımı" dedi sıkıntıyla nefesini verirken

Üzgünüm bay ayakkabı. Ayrı dünyanın insanlarıyız.

Ayağa kalktım.

-"Evcilleşmemiş hayvan, pis öküz. Ben sana salya nasıl olurmuş gösteririm şimdi." diye bağırarak Azrail in yüzüne tükürdüm.

Azrail in yüzüne tükürdüm lann.! !!!

"_Sen, Sennn! Benim yüzüme mi tükürdün lan az önce! !!!"

Affet abi sarhoştum hatırlamıyorum, pişmanım

Kes sesini iç ses bu sefer değil

- " Evet tükürdüm ben burda yere düşmüşüm az önce başıma neler gelmiş sen ayakkabılarını düşünüyorsun dağ ayısı, boynuzsuz unicorn. Ayakkabıymış. Al sana ayakkabı." deyip bu sefer ayakkabılarına bastım.

Napıyon lan bay ayakkabıya, aşk yaşıyorduk biz onunla.!

Yalnız boynuzsuz unicorn ne?

Hakkatten lan.

-"Zuahahah xdxd boynuzsuz unicorn. Hayatımda gördüğüm en yaratıcı küfürlerden birisi. Kesinlikle senden özel ders almalıyım."

-"ENES!"

ikimizde aynı anda demiştik. Sonra da ona meşhur

Aşkııım, aynı anda söylediiiiik. Bugünü tarihe geçirmeliyiiiiz.

Bakışı attım.

Düz bir ifadeyle bana bakıyordu. Neden bu kadar sertti ne vardı yani birazcık gülümseseydi?

Düz ifadesi birden yumuşadı. Dudakları kıvrıldı ve

Puhahhaa diye gülmeye başladı.

Sen az önce buna komik değil mi dedin iç sesim?

O senin malligina gülüyordur beyinsiz.

Kızlar, Kızlar benim için kavga etmeyin lütfen.

Oha lan beynim gelmiş.! !

Ogün, Enes ve ben beraber gülmeye başladık ama susmak bilmedik. Biri sussa diğeri gülmeye başlıyordu.

Bende malım ya biri gülünce dayanamayıp bende gülüyorum puhahha.

Neyse rahat yarım saat gülmüşüzdür.

Sustugumuzda Enes in gözünden yaşlar gelmiş, ben ise kızarmistim. Ama bay mükemmel! aynı çekiciliği ile duruyordu.

İlah mısın silah mı be!

Içimde ki teyze dışarıya çıkıp. Allah nazarlardan saklasın tütütü yavrum lilililiğğ deyip gitti.

Aman teyze tükürme. Valla bu sefer öldürür.

-"Neyse istersen seni eve bırakayım saat geç oldu." dedi Enes centilmence.

O sıra benim için durmuş olan zaman kavramı tekrar başlamıştı.

Kolumu kaldırıp saatime baktım ve çok geç olduğunu annemin meraktan beni başlayacağını abimin soru yağmuruna tutacağını düşünüp koşmaya başladım.

-" Didem nereye gidiyorsun bu saatte tek başına. Ya gene kaybolucaksın" diyen Enese cevap verememiştim.

*****

Enes'in ağzından

Arkasından bağırsamda Didem bana cevap vermemişti. Birdenbire ne olduğunu anlayamamış şaşkınca bakarken kafamı

"- Kız bu değil mi kardeşim?" diyen Ogün e çevirdim

"- Aynen kardeşim ta kendisi"

-" Biraz salağa benziyor. Bizden şüphelenmeyeceğine eminim. Gene de tedbiri elden bırakmamak lazım."

-" Aynen abicim ben şunu takip edeyim başına bir iş gelmesin gene. Ne de olsa bize lazım, detayları sonra konuşuruz"

Deyip kaskımı kafama geçirdim. Didem in evine doğru ilerlemeye başladım.

BİR KOMİK AJAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin