Miley P.O.V
Eu sunt acea fată timidă care încercă să nu arate asta dar nu prea reușește..Maine începe liceul si eu sunt boboacă.Nu imi place ideea de a mă duce la liceu,prea mulți oameni...dar mă duc,nu vreau să o supar pe mama că oricum e supărată pentru că acum o săptămână a divorțat de tata,pentru că și-a găsit una mai tânără si acum am rămas doar eu,mama si Edward fratele meu mai mic,are doar 9 ani dar știe prea multe pentru vârsta lui.Trebuie sa ma pregătesc pentru mâine vreau sa fie totul perfect,sper sa mă înteleg bine cu noii mei colegi.Este 02:30 am si nu pot dormii,am citit undeva că atunci cand urmează sa ai un eveniment importat sau esti îndrăgostit nu poti dormii.Eu nu sunt îndrăgostită si da,maine am un eveniment inportant prima mea zi de liceu..
- Miley trezește-te !! Strigă mama stând lângă patul meu..
Credeam ca visez dar mama striga fara încetare si m-am trezit.Nu imi venea sa cred că am adormit dar totuși o făcusem.
-Gata m-am trezit nu e nevoie sa mai tipi. Am spus eu adormită.
-Bine,sa nu pleci fara să iei micul de jun!
-Nu vreau,nu mi-e foame imi voi lua ceva de la magazin.
-Mda asa faci in fiecare dimineață spuse ea fara sa mai încerce sa ma convingă.
M-am îmbrăcat,mi-am luat ghiozdanul si am plecat. Imi era atât de frica imi făcusem o groază de scenari in cap cum o sa fie.Fara sa imi dau seama ajunsesem.Erau o mulțime de adolescenți imi venea sa ma întorc inapoi acasă dar parcă ceva nu ma lasa.Nu stiam care era clasa mea nu stiam nimic eram aeriana cu tot ce se întâmpla pana am auzit " clasa a 9 a A sa o urmeze pe doamna lor diriginta"nu stiam care era dar i-am urmat si eu.Cand am intrat in clasă primul meu gând a fost sa ma pun intr-o banca din spatele clasei dar pana am ajuns eu in spatele clasei toate bancile se ocupase asa ca am fost nevoită sa ma pun in banca din fața,aveam impresia ca toată lumea se uita la mine dar nu era asa.Dintr-o data începuse diriga sa vorbesca dar nu înțelegeam ce zice pentru ca eu eram ocupată sa ma gandesc ce o sa fac cand o să se sune.La un moment dat am auzit clopoțelul.In timp ce mă pregăteam sa ma ridic a venit o fata la mine avea parul șaten lung la fel ca al meu doar ca eu il aveam blond.
-Hei ! Cum te numești ? Ma întrebase ea foarte repede
-Miley.Pe tine??
-Emma.Hai cu mine la magazin ca mor de foame!!
-ok.Hai! Am răspuns eu necrezand ca ma băgat cineva in seama.
Mergând prin liceu in spre ieșire pe Emma o saluta aproape toată lumea deci cunoștea ceva persoane..
Cand am ajuns la magazin eu m-am dus direct la raftul cu cipsuri,ea și-a luat țigări.
-Parca iti era foame! I-am zis eu uimită.
-Nu imi mai este.. Mi-a răspuns ea zâmbind.
Cand am iesit din magazin mi-a pus cineva piedică nu știu cine dar am căzut,mi-am pus mâinele la ochii si nu m-am mai ridicat de rusine,toată lumea se uita si râdea,ma simțeam oribil voiam sa mor in acel moment.La un moment dat a venit un baiat foarte dragut cu ochii căprui imbracat in costum si mi-a întins mâna..
-Hai ridicate !! Imi spuse el abținându-se să nu râdă dar nu reușea.
L-am luat de mână si m-am ridicat m-am uitat la el timp de 5 secunde si am fugit...
CITEȘTI
Îndrăgostită de profesor
RomanceMiley este o adolescentă obijnuintă ea locuiește cu mama ei Vanesa si fratele ei mai mic Edward în L.A.Are 16 ani si este in primul an de liceu.Ea si profesorul de matematica se îndrăgostesc reciproc si lucrurile încep sa se complice. Oare vor fi îm...