Jake P.O.V
Mi-am făcut bagajul, m-am îmbrăcat și am așteptat să mă sune Miley..
Sunt atât de fericit că e a mea, nu știu cum o să meargă relația asta profesor-elev dar o iubesc atât de mult..
Dintr-o data s-a auzit telefonul, m-am uitat la el și nu era Miley, era directorul școlii..
-Alo ! Am spus eu..
-Alo ! Jake trebuie să vi la școala urgent ! A spus directorul..
-Nu pot, trebuie să plec la munte ! Am spus eu uimit că mă cheamă sâmbăta la munca..
-Nu știu cum faci, dar trebuie sa vi ! A spus el nervos..
-Bine, domnule director o să vin ! Am spus eu neavând ce sa mai fac..
Îmi pare rău ca nu pot merge cu Miley la munte, dar nu am de ales.. Am sunat-o imediat pe Miley !
-Miley, iartă-ma dar nu putem merge la munte ! Am spus eu cu jumătate de gura...
-De ce ? A întrebat ea suparata..
-Trebuie să fiu la școala, chiar îmi pare rău !
-Bine, nu-i nimic ! A spus ea..
Se vedea in vocea ei ca nu e bine..
-O să mergem data viitoare ! Am spus eu..
-Bine ! Te iubesc ! A spus ea..
-Și eu !
Am luat cheile, m-am urcat in mașina și am plecat spre liceu.Cand am ajuns acolo, m-am dus in birolul directorului.. Era acolo..
-Jake, mă bucur că ai venit ! A spus el răsfoind niște foi..
-Despre ce este vorba ? Am întrebat eu curios
-Ești concediat ! A spus el uitându-se la mine..
-De ce ? Am întrebat eu uimit de ce spunea..
-Pentru că, sunt de părere ca nu mai ești persoana potrivită pentru aces post..
-Bine . La revedere ! Am spus eu ieșind imediat din birou, și am plecat acasă..
Când am ajuns acasă, am căutat un alt loc de munca, nu am găsit nimic prin apropiere și am găsit un singur loc dar era foarte departe de aici si scria ca trebuie sa fiu mâine acolo..Am sunat-o pe Miley să ii spun, dar nu a răspuns..
M-am îmbarcat și am plecat..
CITEȘTI
Îndrăgostită de profesor
RomanceMiley este o adolescentă obijnuintă ea locuiește cu mama ei Vanesa si fratele ei mai mic Edward în L.A.Are 16 ani si este in primul an de liceu.Ea si profesorul de matematica se îndrăgostesc reciproc si lucrurile încep sa se complice. Oare vor fi îm...