Capitolul 13.

600 16 3
                                    

Jake P.O.V
Am ajuns la liceu după 5 ore de mers cu mașina, îmi uitasem încărcătorul acasă și nu mai aveam baterie..Când am ajuns acolo am vorbit cu directorul școlii, și mi-a spus ca sunt angajat, după m-am dus să îmi caut un apartament, unde să stau cât timp lucram la acel liceu..
Luni m-am dus la școala, aveam ora la clasa a 12 a. Când am intrat in clasa, toate fetele se uitau la mine..
Le-am predat lecția și când s-a sunat a venit o elevă la mine..
  -Domnule profesor, nu am înțeles exercițiul asta.. a spus ea arătându-mi cu degetul pe caietul ei și nici nu se uita la caiet se uita doar la mine..
-Cum te numești ? Am întrebat-o eu râzând..
-Andra.. a spus ea continuând sa se uite la mine..
-Andra, ai pus degetul pe dată... am spus eu luând catalogul și ieșind din clasă..
Era o fata mai mult dezbracata decât îmbrăcată,nu înțelegeam cum de nu ii spune nimeni nimic ca vine așa la școala..
După 5 ore de stat la liceu, m-am dus acasă mi-am făcut un duș și m-am uitat la un film..
Se făcuse seara și mi se făcuse foame, nu aveam nimic de mâncare doar niște iaurturi așa ca m-am dus la supermarket..
Când am intrat in supermarket, ma gândeam oare ce face Miley și dacă e bine.. Chiar atunci am intrat intr-o fata, și i-a căzut ce avea in mâna..
    -Scuze! Am spus eu in timp ce o ajutam să le stranga de pe jos..
    -Nu-i nimic, ar fi trebuit sa îmi iau un coș.. a spus ea zâmbind..
    -Uite,le punem aici ! am spus eu in timp ce le băgam la mine in coș..
Ne-am plimbat amândoi prin magazin, pana când am ajuns la casă..
    -Doriți punga ? M-a întrebat casierita..
    -Da.. am spus eu..
După ce am băgat toate alea in punga, am plătit și am ieșit din supermarket..
Când am ieșit, i-am dat punga și ea și-a scos portofelul..
    -Uite. A spus ea in timp ce îmi întindea banii..
    -Nu trebuie sa îmi dai nimic.. am spus eu..
    -Cum te numești ? M-a întrebat ea zâmbind..
Avea un zâmbet minunat, și era foarte drăguța..
    -Jake, pe tine ? Am întrebat-o eu zâmbindu-i..
    -Maria mă numesc, trebuie sa îmi dai numărul tău..a spus ea in timp ce își scoatea telefonul..
    -Bine. Am spus eu și după i-am spus numărul..
    -Eu trebuie sa plec.. a spus ea in timp ce își baga telefonul in buzunar..
   -Bine. Noapte buna ! Am spus eu urcându-ma in mașina..
   -Noapte Buna ! A spus ea îndepărtându-se..

Îndrăgostită de profesor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum