Miley P.O.V
Era atat de atent cu mine, mă bucur că a rămas. Sper să nu fi fost ceva important. Cand m-am trezit, eram in brațele lui, cel mai frumos sentiment de pana atunci.
-Te-ai trezit frumoso ? M-a intrebat el zâmbind, ii citeam in ochi fericirea.
-Da. Am răspuns eu rușinată. Am luat telefonul de pe noptieră si m-am uitat la ceas, era 7:30 dimineata. El se uita la mine si zâmbea..
-Ai dormit ceva timp Miley, cum te mai simți ?
-Foarte bine. Am răspuns eu cu zâmbetul pe buze.
El s-a ridicat din pat..
-Miley eu trebuie să plec.
-Bine Jake.
- Trebuie să imi dai numărul tău, să imi spui cum te mai simți. Mi-a spus el scoțându-și telefonul din buzunar.
Dupa ce i l-am dat a venit spre mine si m-a pupat pe obraz.
-Să ai grija de tine Miley, daca e ceva mă suni.
-Da. Pa Jake !
-Pa Miley ! a spus el ieșind pe ușa camerei mele.
Voiam să dorm iar dar mi-a dat mesaj Emma.
De la Emma : Hei, ce faci ?
Către Emma :Încerc să dorm .
De la Emma : Azi e ziua lui Mihai, si o să fie petrecere la el diseara. Trebuie să mergem !
Nu stiam ce sa zic nici nu il cunosteam pe Mihai, dar m-am gândit ca nu o să imi placă să stau acasa toată seara
si să mă plictisesc.
Către Emma : Da mergem !
De la Emma : Perfecf ! Ne vedem diseară.
Carte Emma : Da, ne vedem diseară .
Dodo lătra lângă patul meu fară încetare, sigur ii era foame. M-am dat jos din pat si m-am dus sa ii dau mâncare,dupa ce i-am dat m-am pus iar in pat. Dupa multe ore de stat degeaba in pat, se facuse ora 6:00.
Era timpul sa ma pregătesc.
M-am machiat, mi-am facut paru si m-am imbracat cu o rochie roșie.Dupa ce m-am îmbrăcat, i-am dat mesaj Emmei.
Către Emma : Ce faci ?
De la Emma : Sunt in drum spre tine, vin cu niște prieteni..
Către Emma : Bine, te aștept !
Dupa 5 minute a ajuns si Emma, era intr-o masina neagra cu geamuri fumurii.Am iesit din casă si m-am dus spre masina.
-Hai urcă ! A spus Emma din mașină.
M-am urcat in masina. La volan era Cristian si lângă el era Emma, in spate cu mine era o fata îmbrăcată toată in negru, cu șuvițe mov.
- Eu sunt Maria ! A spus fata cu șuvițe mov.
-Miley . Imi pare bine !
-De ce n-ai mai venit la școala ? A intrebat Cristian zâmbind.
-Mi-a fost rău. Am spus eu cu jumătate de gură.
Dupa 15 minute de mers cu masina, am ajuns. Cristian a parcat masina in fața unei case imense, lângă casă era o piscină si curtea era plină de flori. Era o mulțime de lume, eu nu cunosteam pe nimeni. Cand am intrat in curte a venit un tip la noi.
-Emmaaa !! A spus tipu acela in timp ce a luat-o in brațe.
-La mulți ani Mihai ! A spus Emma
-Hei, eu sunt Mihai ! A spus el, si dupa mi-a pupat mâna.
-Eu sunt Miley . Am spus eu rușinată..
- Mă bucur ca ai venit, mi-a vorbit Emma despre tine. A spus Mihai uitându-se într-un fel frumos dar ciudat la mine.
-Ok.. Am spus eu fara sa știu ce sa mai zic. Da știu sunt proastă cum să zic doar "ok"...
Ne-am dus să ne luam ceva de băut,eu mi-am luat un suc.
Emma, Cristian si Maria s-au dus langa niște prieteni. Mihai stătea numai lângă mine, mă simteam prost.
- Miley, esti foarte frumoasa ! A spus el apropiindu-se de mine cat mai mult.
-Multumesc ! Am spus eu deranjată de situație.
Cand mi-am întors privirea, in stânga mea la câțiva metri de mine era Jake.
Eram atat de bucuroasă să îl vad,dar nu puteam să scap de Mihai.
- La ce te uiti ? A intrebat Mihai fară să se dea de lângă mine.
-La nimic. Am spus eu in timp ce m-am dat in spate.
Jake nu isi lua ochii de la noi.Nu stiam ce sa mai fac. Nu mă puteam duce să vorbesc cu el, nu voiam sa ne vadă cineva împreună.
-Hai sa mergem in alta parte. I-am spus eu lui Mihai.
-Bine frumoso. A spus el zâmbind
Nu suportam sa imi spună asa. Am început sa ne plimbăm încet pe lângă piscină.M-am uitat in spate,Jake tot se uita, cand m-am întors Mihai a vrut sa mă sărute, eu m-am dat in spate si am căzut în piscină...
CITEȘTI
Îndrăgostită de profesor
RomanceMiley este o adolescentă obijnuintă ea locuiește cu mama ei Vanesa si fratele ei mai mic Edward în L.A.Are 16 ani si este in primul an de liceu.Ea si profesorul de matematica se îndrăgostesc reciproc si lucrurile încep sa se complice. Oare vor fi îm...