Meditatorul meu preferat

1.2K 38 3
                                    

    M-am dus în clasă urmată de Emma,m-am pus în banca mea unde m-am așezat de la început.Toți aveau câte un coleg de bancă dar eu eram singură până când venise un tip la mine..si m-a întrebat:
         -Pot să stau lângă tine ??
         -Da,de sigur! am răspuns eu zâmbind..
Era un baiat mai diferit dar foarte frumos era blond cu ochii albaștrii..
          -Si ce mai faci ?? M-a întrebat el doar să se bage în seama cu mine dar nu am apucat sa răspund ca a si intrat băiatul care m-a ridicat de jos.
          -Buna ziua copii!! Spuse el..
          -Buna ziua !! Am spus toți in cor.
Când l-am văzut ca se îndreaptă spre catedră nu știam sigur daca era adevarat ce vedeam pana când dintr-o dată a spus
           -Mă numesc  Jake Willams si sunt profesorul vostru de Matematică sper să ne înțelegem..
-Domnule profesor nu sunteți prea tânăr pentru a fii profesor ?? S-a auzit o voce de baiat din spatele clasei urmat de un râs haios..
          -Nu si nu cred că e treaba ta.A răspuns el zâmbind.
Era atât de frumos avea barbă proaspăt crescută dar aranjată,sprâncenele lui erau groase,avea chipul perfect era foarte tânăr nu imi mai puteam lua ochii de la el si cand vorbea doamne...la-s fii ascultat la nesfârșit.
-Tu treci la tabla ! Cum te numești ??a întrebat el arătând cu degetul arătător spre un tip mai rebel..
       -David. Raspunde el foare relaxat.
-David,spune-mi volumul cubului ! Spuse serios
-Nu știu. A răspuns David sec.
-Dar să pui piedică stii am inteles!! A spus el puțin nervos
-Nu am...
-Treci în bancă la întrerupt profu..
Mă simțeam atât de bine că imi luase apărarea dar totuși sunt doar eleva lui era normal...
Dupa 4 ore de stat la școală a venit timpul să plec acasă.
Când am ajuns acasă m-am dus direct în camera mea si m-am aruncat pe pat,am închis ochii si am început să mi-l amintesc..
Dar nu a durat mult timp că s-a auzit mama.
           -Miley să vii în bucătarie repede..
M-am dus să vad ce voia.Cand am intrat in bucătarie mama sorbea dintr-o ceașcă cu cafea..
          -Am venit.Acum spune-mi ce e asa de important.
          -Pai stiam că nu te prea pricepi la matematică si m-am gândit să faci meditații.
         - Ce ? Nu,nu si nu! Am spus eu fara să mă mai gândesc
        -Pai stiam că tu nu vrei dar nu e după tine asa ca am vorbit cu Mătușa Daiana si mi-a spus că știe ea un profesor foarte bun si i-am spus să ii zică să
vină la noi la ora 04:30 pm.
        -Stai ce ?? E 04:25 pm am spus eu puțin disperată.
        - Pai du-te si fă-ți repede curat în cameră,asta daca vrei să faci o impresie buna și ar trebuii să te schimbi că încă esti cu hainele cu care ai fost la școală.Spuse mama râzând.
Credeam că i se pare pană m-am uitat si am văzut ca avea dreptate deci atât de mult m-am gândit la proful de mate încât am uitat sa mă si schimb.Am fugit în camera mea am facut repede curat,am deschis dulapul,mi-am luat un tricou alb si niște pantaloni  scurți simpli si am coborât în bucătarie.Dintr-o dată sa auzit soneria..
-Răspund eu!! Am țipat ca sa mă audă mama care era în camera ei.
Am mers la ușă,am deschis-o era Jack profesorul meu de matematică.
-Domnule Jake ! Am spus eu rămânând cu gura căscată.
-Tu ești fata care s-a împiedicat ? Ma întrebat el zâmbind într-o parte..
-Da eu sunt si nu m-am împiedicat cineva mi-a pus piedică. Am răspuns serioasă
-Da asa e,scuze! Dar ce cauți aici ?
-Aici locuiesc dar întrebarea e: ce cauti tu aici ??
-M-a chemat doamna Vanesa pentru a medita pe cineva...

Îndrăgostită de profesor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum