M-am dus imediat la fund,dădeam din mâini si din picioare dar in zadar, nu stiam sa înot. Pana cand am simțit cum cineva ma ia de talie, simteam cum ușor,ușor mă ridic la suprafă. Cand am ajuns la suprafața apei m-am uitat in sus, langă piscină erau Mihai si o mulțime de oameni care râdeau. Mă simteam atat de prost. Cand dintr-o data am auzit o voce care mi-a spus :
" Hai Miley ! " Cand m-am uitat, era Jake... Mă tinea strâns in brațe si era ud fleașcă. M-a scos imediat din piscina ! Emma apăruse cu un prosop pe care mi-l pusese Jake pe mine si am plecat spre masina lui Jake.
-Miley, nu vi cu noi ? A intrebat Cristian ..
-Nu, ea vine cu mine ! A spus Jake in timp ce mă ajuta sa intru in masina.
Dupa ce a urcat si el, am si plecat de acolo. Nu a scos un cuvânt tot drumu, pana cand am rupt eu tăcerea..
-Ce făceai acolo ?
-Sunt prieten cu părinții lui Mihai si m-au invitat.
-Aa.. Nu știu ce se întâmpla cu mine daca nu erai acolo.
-Hai sa nu ne gândim la asta Miley ! A spus el uitându-se la mine cu ochii lui albaștri..
Credeam ca o să mă ducă acasa dar nu o luase pe drumul care ducea spre casa mea..
-Jake, unde mergem ? Am întrebat eu..
-La mine acasa . A răspuns el privind in față..
Dupa 15 minute, înșfărsit ajunsesem. Ne-am dat jos din masina si am intrat in casa. Era o casa mică, se vedea ca locuiește singur, in living era o canapea si o măsuță neagra.
-Miley, mă duc sa iti aduc ceva sa te schimbi, vin imediat ! A spus el in timp ce intrase in dormitorul lui...
Cand s-a întors era schimbat într-un tricou si niște pantaloni scurți si avea in mâna un tricou mare.
-Uite Miley ! A spus el in timp ce mi-a întins tricoul.
-Unde mă pot schimba ? Am intrebat eu rușinată..
-Acolo ! A spus el arătând cu degetul spre dormitorul lui..
M-am dus sa mă schimb, tricoul lui venea pe mine ca o rochiță.. Am iesit din camera, el nu mai era in living..
- Jake, unde esti ? Am strigat eu căutându-l cu privirea..
-Aici in bucatarie ! A spus el
M-am dus la el...
-Ce faci ? Am intrebat eu așezându-mă pe scaun la masă.
- Fac ceai,vrei ? M-a intrebat el ..
-Nu ! Am spus eu in timp ce ma jucam un joc pe telefon.
-Bine dar trebuie sa bei ! Spusese el cand mi-a pus cana cu ceai pe masă.
- Jake, sunt foarte obosita ar trebuii sa mă duci acasă, si mă doare rău capul.
Jake mi-a pus mâna pe frunte...
-Miley, ai febră .
-Nu,nu am ! Am spus eu in timp ce mă ridicam de la masă.
-Miley, in seara asta rămai aici, e 11:30 ar trebuii sa dormi !
Nu mă puteam înțelege cu el, se purta de parca era mama...
-Bine, Jake !
-Hai in cameră sa dormi !
Ma luat in brațe si m-a dus in camera, m-a pus in pat si m-a învelit.
S-a asezat langa mine pe marginea patului si se uita in ochii mei..
-Esti atat de frumoasa ! A pus el uitându-se fix la mine..
Eu am întors capul, nu stiam ca sa mai zic ..
-Multumesc ! Am spus eu foarte încet...
-Esti roșie la față, te-ai rușinat ? A intrebat el zâmbind.
-Nu, e de la febra ! Am răspuns eu râzând..
-Miley, nu știu ce mi-ai facut dar m-am atasat mult de tine . Spusese el luându-ma de mană.
Deci nu stiam ce să mai zic, credeam ca visez.. Jake a început sa iti apropie capul de al meu si înainte sa imi dau seama m-a sarutat.Stai, de ce a facut asta ? Adica nu e ca si cum nu as fi vrut dar nu înțelegeam, totuși e profesoru meu.. I-am răspuns si eu la sărut, ne-am sarutat vreo 30 de secunde.
-Hai Miley băgate la somn. A spus el ridicându-se din pat.
-Bine. Noapte buna ! Am spus eu întorcându-ma pe o parte si m-am învelit.
-Noapte buna ! A zis Jake in timp ce ieșea pe usa.
CITEȘTI
Îndrăgostită de profesor
RomanceMiley este o adolescentă obijnuintă ea locuiește cu mama ei Vanesa si fratele ei mai mic Edward în L.A.Are 16 ani si este in primul an de liceu.Ea si profesorul de matematica se îndrăgostesc reciproc si lucrurile încep sa se complice. Oare vor fi îm...