Capitolul 6.

1K 33 5
                                    

Jake P.O.V
Am plecat de la ea imediat ce m-am trezit, era 6:30 dimineața ea încă dormea, nu am vrut să o trezesc. Acum sunt acasă, mă gândesc la ea. Nu știu de ce, dar nu mi-o mai pot scoate din minte. Sunt conștient că e o copilă, iar eu sunt profesor, se vede clar ca si ea mă place dar nu pot să am o relație cu ea cat timp sunt profesorul si meditatorul ei.
    Mi-am facut dus, m-am imbracat si m-am dus spre liceu. Cand am ajuns, am intrat in clasa, aveam ora cu clasa 9 A. M-am așezat la catedra si am facut prezența. Miley nu era, începusem sa imi fac griji. Oare de ce nu a venit ? Nu vrea sa mă vada sau a pațit ceva ? Imi puneam o groaza de întrebări in cap.
Dupa ce am plecat de la liceu, m-am urcat in masina si am condus spre casa lui Miley, nu știu de ce făceam asta, stiam doar ca vreau să vad daca e in regula. Cand am ajuns in fața casei am coborât din masina, m-am dus la usa si am intrat direct.  Am strigat-o dar nu a răspuns. Nu era in living si nici in bucătarie, am urcat la ea in camera.
   Ea era in pat, m-am dus ușor spre pat si am învelit-o, chiar atunci s-a trezit.
     - Domnule Jake, ce faceți aici ? A intrebat ea somnoroasa..
Nu suportam sa imi spună "Domnule"
    -Am venit să vad ce faci. Esti bine ?
    -Da sunt bine. A spus ea de-abia vorbind. Era clar ca nu era bine.
    -Te doare ceva Miley ?
    -Da, mă doare capu.
Am pus mâna pe ea, frigea...
    - Ai febra Miley, hai să te duc la spital !
   -Nu, nu e nimic grav. A spus ea speriata.
   - Miley, ai febra trebuie sa te duc la spital. Am spus eu hotărât.
   -Eu la spital nu mă duc, înțelege !
Cu ea nu mă puteam înțelege, trebuia sa fac ca ea. M-am dus in bucătarie să ii fac un ceai, ea vinise dupa mine.
   -Nu-i nevoie să imi faceți dumneavoastră ceaiul, mi-l fac singura.
Era foarte încăpățânată.
   -Miley, uite in ce hal esti stai jos ! Am spus eu serios.
  Nu credeam ca o sa mă asculte dar chiar m-a ascultat, s-a asezat pe un scaun si se uita la mine.
    -Uite, ai grija că frige ! Am spus eu in timp ce i-am întins cana cu ceai.
   - Multumesc, Domnule Jake ! A spus ea cu o voce extrem de dulce.
  -N-ai pentru ce, dar te rog spune-mi doar Jake cand nu suntem la școala. Am spus eu zâmbind.
  -Bine, eu ma duc inapoi in pat, mă simt amețită. Cand s-a ridicat de pe scaun se clatina, m-am dus imediat sa o prind, am pus mâna pe ea si ea a pus  capul pe mine. Am luat-o in brațe si am dus-o in pat. Deodată s-a auzit un telefon, era telefonul meu. ( Directiorul )
    -Buna ziua domnule director !
    -Buna ziua Jake ! Trebuie sa vi la liceu acum .
    -Este ceva importat ? Am intrebat eu..
    -Da. Vino cat mai repede.
    - Bine, in 10 minute sunt acolo.
    - Bine Jake, te aștept ! La revedere !
    -La revedere !
M-am dus spre Miley..
    -Miley trebuie să plec.
    -Nu,te rog nu mă lasa singura.
Nu aveam cum sa plec, mai ales ca m-a si rugat să rămân.
    M-am pus lângă ea in pat, si ea m-a luat in brațe.
    Simțeam că vreau să am grijă de ea pentru totdeauna...

Îndrăgostită de profesor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum