Miley P.O.V
Stăteam pe canapea cu Emma și mâncam cipsuri pana se făcuse ora 07:30 seara și bătuse cineva la ușă..
-Cred ca ei sunt. A spus ea in timp ce se ducea spre ușă..
Ei erau, unul din ei venise la mine..
-Buna, frumoaso ! A spus așezându-se lângă mine..
-Nu fi tâmpit, Andrei ! A spus celălalt băiat..
-Taci, Edward ! A spus Andrei..
-La ce film ne uitam ? A spus Edward in timp ce se așeza și el lângă mine..
-La, Fifty shades of grey, dacă nu eu plec .. a spus Andrei..
-Ai inebunit cu filmu asta.. a spus Edward râzând..
Emma a pus filmul si in timpul filmului Andrei ne spunea ce o sa se întâmple, părea fascinat de filmul ăla..După ce s-a terminat, Emma a plecat de acolo, uramata de Andrei..Eu și Edward am rămas singuri pe canapea..
-Emma, e prietena ta ? A întrebat Edward..
-Tu ce crezi ? Am spus eu serioasă..
-Vrei sa ieșim mâine doar noi doi ? M-a întrebat el uitându-se atent la mine..
Era drăguț, era și de vârsta mea și m-am gândit ca ar trebuii sa ii dau o șansă..
-Da.. am spus eu ridicându-ma de pe canapea..
-Unde te duci ? M-a întrebat el..
-Mă duc sa o caut pe Emma.. am spus eu..
-Vin și eu.. a spus el in timp ce se ridica..
Ne-am dus sa o căutam, am căutat-o in bucatarie și nu era. Ne-am dus sa o căutam și in camera ei, erau in pat, dezbrăcați și Andrei era peste ea.. Era ultimul lucru pe care voiam să-l văd..Edward a luat o perna de pe bat și a arunat in ei..
-Tampitule ! A spus Edward in timp ce mă dădea afara și a închis ușa..
-Doamne.. am spus eu ieșind in timp ce mă încălțăm..
-Îmi pare rău ca ai văzut asta ! A spus el Edward..
Am ieșit afara din casă, urmată de Edward..
-Miley, te duc eu acasă.. a spus Edward in timp ce îmi deschidea usa de la mașina..
Nu puteam sa nu accept, pentru ca era seara și nu voiam sa merg singura pe jos acasă așa ca am intrat in mașina.Nu am vorbit deloc tot drumul..
Când am ajuns, Edward a vrut sa ma sărute dar eu
l-am împins..
-Scuze, nu pot face asta ! Am spus eu ieșind din mașina..
-Înteleg ! A spus el supărat..
CITEȘTI
Îndrăgostită de profesor
RomanceMiley este o adolescentă obijnuintă ea locuiește cu mama ei Vanesa si fratele ei mai mic Edward în L.A.Are 16 ani si este in primul an de liceu.Ea si profesorul de matematica se îndrăgostesc reciproc si lucrurile încep sa se complice. Oare vor fi îm...