Capitolul 15.

561 15 0
                                    

Jake P.O.V
M-am dus acasă, era 20:30 și ma gândeam la Miley, îmi era dor de ea.. Mi-am făcut duș și m-am băgat la somn..
M-am trezit la 07:00, trebuia sa merg la liceu..
După ce am mâncat am plecat..Aveam ora la clasa a 12 a..
Când am intrat in clasa, Andra stătea in prima banca de lângă geam și se uita la mine.. Le-am împărțit câte o foaie și le-am spus ca au test..După m-am asezat la catedra.. Andra se uita la mine in timp ce ținea în gură un pix..
     -Andra, nu scrii ? Am întrebat-o eu..
     -Ba da.. a spus ea in timp ce se prefăcea ca scrie..
Când s-a terminat ora, toți elevii au venit sa îmi aducă testul, Andra a fost ultima care mi-a adus foaia, era goală..
    -Andra, de ce nu ai scris nimic ? Am întrebat eu uitându-mă la foaia ei..
    -Nu am știut.. a spus ea ieșind din clasa..
M-am dus și la celelalte clase, după ce am terminat toate orele m-am dus sa îmi cumpăr un încărcător..
Trebuia sa o sun pe Miley, să văd dacă e bine..
După ce mi-am cumpărat încărcătorul, m-am dus acasă și am băgat telefonul la încărcat..Până s-a încărcat telefonul, m-am schimbat in alte haine,am mâncat și mi-am făcut un duș..După am sunat-o pe Miley, nu răspundea dar eu tot insistam.. La un moment dat a răspuns..
      -Alo.. am spus eu bucuros..
      -Alo, Jake.. a spus ea nu prea fericita..
      -Ce faci ? Am întrebat-o eu..
      -Unde ești ? M-a întrebat ea..
      -Am plecat, mi-am găsit un  loc de munca la un alt liceu...am spus eu..
     -Trebuia sa îmi spui ! A spus ea suparata..
     -Am vrut, dar nu răspundeai la telefon.. am spus eu..
    -Nu știam ca este ceva atât de important, puteai sa vi la mine dacă îți pasa atât de tare.. a spus ea și după mi-a închis telefonul.
Nu era vina mea ca ea nu mi-a răspuns la telefon, îmi părea rău ca nu ne puteam înțelege dar ea e doar o copila..
După 10 minute am primit un mesaj...
      De la 07********: Hei, Jake !
      Către 07********: Hei, dar cine ești ?
      De la 07********: Maria 😀
      Carte 07********: Aa,ce faci ?
      De la 07********: Bine, mă plictiseam, și mă gândeam sa te întreb dacă vrei sa ieșim la o cafea 😊
     Către 07********: Da, vreau !
     De la 07********: Perfect, ne întâlnim la cafeneaua de lângă supermarket !
    Către 07********: Bine, la ce ora ?
    De la 07********: la 19:30
    Către 07********: Bine, ne vedem acolo !!

Îndrăgostită de profesor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum